カリフォルニア州サンアンセルモのTemuロゴ。 Logo Temu z San Anselmo w Kalifornii.
obraz: Justin Sullivan (Getty Images))

Z tą historią

Poprzedni (PDD-2,58%) oraz chiński gigant e-commerce znany z niedrogich produktów. Praca Skargarekrutacja pracowników od głównych konkurentów Amazonka I Walmart – Do zrobienia aktywnie Rozwiń amerykańską sieć sprzedawców.

Gdy Temu koncentruje się na rozwijaniu się w USA, wykorzystuje swój talent w swoim doświadczeniu z głównymi gigantami e-commerce. Wielu nowych rekrutów, w tym co najmniej tuzin z Amazon (Amzn+0,49%), wcześniej pełnił podobną rolę rozwoju biznesu u rywali w USA; Business Insider.

Podobno przyszli inni najnowszymi pracownikami TEMU Walmart A potem Gistoku.

Rzecznik TEMU powiedział kwarcowi, że „rozszerza (ten) zespół, aby wprowadzić więcej sprzedawców USA na platformę”, napędzając sprzedaż. Ten napęd zatrudnienia jest częścią szerszej strategii Temu polegającej na rozszerzeniu rynku, co będzie: USA są narzucone 20% taryfy na chińskie import.

Aby zmniejszyć szok, Temu zwiększa wysiłki na rzecz promocji przedmiotów sprzedawanych przez sprzedawców z siedzibą w USA i przechowywanych w amerykańskich magazynach i może ominąć tę taryfę Wpływa na bezpośredni fracht z Chin. Korzystając z lokalnego magazynu, TEMU działa również w celu przyspieszenia prędkości dostawy. Pochodna PDD Holdings niedawno odnotowała lepsze przychody niż oczekiwano. Zdobądź przysługę na Wall Street.

Shane to ma Przyjąłem podobną strategięKorzystanie z magazynów w stanach takich jak Kalifornia i New Jersey w celu zbliżenia zapasów do kupujących USA. To podejście pomaga Sheinowi i Temu Konkurując z dużymi amerykańskimi firmami, takimi jak Amazonco oznacza również pracę z mniejszym zapasem niż gdyby polegali bardziej na scentralizowanych magazynach w Chinach.

Między Amazonem Infrastruktura dostaw jest niezrównana W Stanach Zjednoczonych dostarczymy ponad 9 miliardów pozycji w 2024 r. Do dostawy tego samego dnia lub w następnym dniu. Nowo zwolniony klon TemuNazwałem transport, Trudno mi było zwrócić moją uwagę okazyjne konsumenci. Ostatnie dane z firmy oprogramowania Omnisend stwierdził, że Haul otrzymał letnią wodę od czasu swojego debiutu, który pozostawał w tyle za gigantami chińskimi e-commerce, takimi jak Temu i Shein.

Skoncentrowanie się na lokalnych zapasach pomaga Temu i Shein poprawić prędkości dostawy. Jest to ważna zaleta konkurencyjnej przestrzeni e-commerce. Podczas gdy Amazon nadal prowadzi w dostawie, Temu i inni poczynili postępy, które mogą dać im mięśnie do konkurowania.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj