w tej historii

policja kalifornijska Doświadczyliśmy, co się dzieje, gdy dobre intencje zderzają się z rzeczywistością. posterunek policji Trwa przechodzenie na pojazdy zasilane akumulatorowo, jednak z pojazdami tymi wiążą się wyzwania, które utrudniają pracę funkcjonariuszy.

Kalifornia jest zaangażowana w przyszłość pojazdów elektrycznych i planuje zakaz sprzedaży samochodów benzynowych i wysokoprężnych począwszy od 2035 roku. Aby przygotować się na ten nowy, wspaniały świat, niektóre wydziały policji zaczęły od zakupu kilku Tesli. Oddziały te wkrótce napotkały poważne problemy w używaniu swoich pojazdów jako krążowników. Na przykład brak infrastruktury ładowania, niewystarczająca przestrzeń we wnętrzu, drogie i długotrwałe procesy modyfikacji oraz zakłócenia ze strony zaawansowanych systemów wspomagających bezpieczeństwo kierowcy. powiedział komendant Cedric Crook z Departamentu Policji Ukiah w Kalifornii. brama San Francisco Nie spodziewa się, że w najbliższym czasie Model 3 departamentu zostanie wprowadzony do produkcji.

Jest jeszcze jeden problem z tym samochodem: rozmiar. Crook powiedział, że na tylnym siedzeniu Tesli „mieści się tylko jeden więzień”, co ogranicza zdolność funkcjonariuszy do izolowania podejrzanych. Crook, policjant pracujący wyłącznie w Tesli, uważa, że ​​zdarzenia, w których bierze udział wiele stron, wymagają interwencji większej liczby funkcjonariuszy w większej liczbie pojazdów, a małe tylne siedzenia obciążają zasoby.

Policja musi przewozić podejrzanych, świadków i ofiary w sprawach, czasami na duże odległości. Crook przypomniał sobie incydent, w którym detektyw przejechał 1000 km do Meksyku, aby przewieźć samochodem potencjalnie niebezpieczny obiekt. Crook zauważył, że gdyby detektywi byli w Tesli, musieliby podczas jazdy spędzić godzinę, obserwując ludzi na niezabezpieczonych publicznych stacjach ładowania. Nie zdarzyłoby się to w przypadku silnika spalinowego.

Ponadto Crook powiedział SFGATE, że słyszał, że konstrukcja pojazdów Tesli utrudnia funkcjonariuszom wygodne wsiadanie i wysiadanie z siedzenia kierowcy, gdy mają zapięte pasy. Policyjne pasy służbowe zazwyczaj ważą od 20 do 25 funtów, zwiększają tułów funkcjonariusza i mogą nie pasować do smukłej, opływowej estetyki Tesli.

Inne obawy Crooka dotyczące Tesli i ogólnie pojazdów elektrycznych wynikają z ważnej lekcji, której nauczył się w akademii policyjnej: „Podczas strzelaniny chowaj się za blokiem silnika”. Samochody Tesli nie mają bloków silnika, przez co są pozbawione osłony preferowanej przez policję – dodał.

Jest jeszcze kwestia ładowania. Liczba ładowarek publicznych rośnie, ale policja ma problemy ze znalezieniem ich i korzystaniem z nich. Mówi także, że zatrzymanie się w celu oskarżenia podczas długiej podróży z niebezpiecznym podejrzanym może narazić funkcjonariuszy na nadmierne ryzyko. Według urzędników Menlo Park Model Y nie jest dużo lepszy od Modelu 3. Problemy obejmują ograniczoną przestrzeń dla funkcjonariuszy noszących kamizelki kuloodporne i pasy służbowe, pozostawiające niewiele miejsca na wygodę, a także można wymienić programy autopilota, które uniemożliwiają funkcjonariuszom wykonywanie takich czynności jak skakanie przez krawężniki.

Ale tutaj są oczywiste wybory. Oznacza to nieużywanie Tesli. Departament Policji Fort Bragg powiedział SFGate: Błyskawica F-150 Ma to o wiele większy sens jako pojazd patrolowy.

„Tesla nie jest rozwiązaniem, jeśli chodzi o przyjęcie pojazdów elektrycznych na dzisiejszym rynku organów ścigania” – powiedział szef policji Neil Cervenka. Brama SF. „Ale mogą istnieć lepsze opcje”.

Wersja tego artykułu pierwotnie ukazała się na Jalopniku.

Source link