Dużo ograniczone i ostrożne Od Elona Muska, którego kiedyś wyobrażałem sobie więcej niż CEO.

H2): Text-3xl Pb-8 „>

Pojazdy są otwarte od 6 rano do północy, ale robotaksja nigdzie się nie wybiera. Wycieczki na lotnisko są poza limitami, a trasy unikają złożonych skrzyżowań. Usługa może być zawieszona nawet podczas złej pogody. Według Tesli celem jest ścisłe monitorowanie bezpieczeństwa przy jednoczesnym rozszerzaniu programu. Jest to główny problem dla organów regulacyjnych i prawodawców.

H2): Text-3xl Pb-8 „>

W Teksasie stanowi prawodawcy formalnie zwrócili się do Tesli odroczenie premiery do 1 września zasad regulujących działanie pojazdów samodzielnych. Do tej pory firma nie wykazała się opóźnianiem wdrożenia.

H2): Text-3xl Pb-8 „>

Wall Street przygląda się uważnie niektórym – i wielki zakład.

H2): Text-3xl Pb-8 „>

„Krótko mówiąc, widzę ten autonomiczny rozdział jako jeden z najważniejszych rozdziałów dla Muska i Tesli w swojej historii jako firma. Uważam, że przyszłość AI Tesli jest warta 1 biliona dolarów wyceny przez następne kilka lat”, pisze Ives. „W wizji Tesli Robotakshi jest niezliczeni sceptycy i uważam, że wiele niedźwiedzi nigdy nie przyjdzie dzisiaj. Teraz chodzi o położenie podstawy tego autonomicznego wzrostu w ciągu najbliższych kilku lat.

H2): Text-3xl Pb-8 „>

Tesli jest to, że jego podejście ostatecznie skaluje się szybciej niż ktokolwiek inny. Już miliony Teslas na drogach zarejestrowały mile i dostarczały dane do sztucznej inteligencji firmy. Tesla korzysta tylko z oprogramowania wizji, ale jego rywale opierają się również na czujnikach lidar i radarowych, trzymając się wstępnie mapowanych tras i systematycznie rozszerzając miasto według miasta. Jednak skala nie gwarantuje autonomii.

H2): Text-3xl Pb-8 „>

Całkowicie bezzałogowa robotaksja Waymo działa już w części Phoenix, San Francisco i Los Angeles, bez ludzkich monitorów lub milionów mil w świecie rzeczywistym. Zoox testuje dedykowane pojazdy, które nie mają kierownicy. Cruise, autonomiczna siła napędowa GM, ponownie uruchomiła się po serii skandali bezpieczeństwa, ale ma wrócić na ulice jeszcze w tym roku.

H2): Text-3xl Pb-8 „>

Mimo to, jeśli Tesla może zrobić gładki (konserwatywny) start-up, może to być pierwszy prawdziwy punkt dowodu ambicji Muska, aby obracać firmę z producenta do platformy AI. Zamiast sprzedawać pojazdy kierowcom, firma zakłada swoją przyszłość na sprzedaż pojazdów Robotaksi pasażerom i sprzedaż danych sobie. Jeśli to zadziała, Tesla może poprowadzić paczkę. W przeciwnym razie byłby to kolejny kamień milowy, który przegapił więcej kamieni milowych Saga, które od lat utknęły w neutralnym.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj