w tej historii

Tupperware (KAFAR) Marka jest zawrzeć umowę przez odkładanie do akt Aby przezwyciężyć trudności finansowe, firma złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11.

Decyzja znanej firmy następuje po spadku sprzedaży jasnych pojemników do przechowywania żywności i ostrej konkurencji ze strony bardziej przyjaznych środowisku alternatyw.

Firma z Florydy oświadczyła, że ​​zamierza w dalszym ciągu obsługiwać klientów i zapewniać płynne funkcjonowanie swojej działalności podczas procesu upadłości. Klienci mogą nadal kupować swoje ulubione produkty za pośrednictwem konsultantów ds. sprzedaży, partnerów detalicznych i online.

Tupperware oświadczyło, że zwraca się do sądu o zgodę na sprzedaż, aby chronić swoją ukochaną markę w okresie przekształcenia się w firmę stawiającą na cyfrowość i opartą na technologii. Jeśli sąd wyrazi na to zgodę, firma będzie „wspierać swoich pracowników i dostawców” oraz nadal zapewniać normalne warunki płatności w zakresie wynagrodzeń, świadczeń i usług.

Październik 2023, Tupperware Nastąpiła poważna zmiana na stanowisku kierowniczym.Tupperware zastąpił dyrektora generalnego Miguela Fernandeza Laurie Ann Goldman, byłą prezes producenta bielizny Spanx. W międzyczasie Tupperware rozpoczęło strategiczny plan modernizacji swojej działalności w celu ulepszenia możliwości sprzedaży wielokanałowej.

Zdaniem dyrektora generalnego Goldman, firma będzie kontynuować wysiłki reformatorskie, aby zapewnić produkty wysokiej jakości. Przyznała jednak, że trudności finansowe Tupperware pogłębiły „trudne otoczenie makroekonomiczne”.

W czerwcu Tupperware ogłosiło, że zamknie swój ostatni zakład w Stanach Zjednoczonych do stycznia 2025 r.; Zwolnienie ponad 140 pracownikówProces ten ma się rozpocząć 28 września. W kwietniu ubiegłego roku cena akcji spółki spadła o prawie 50% po tym, jak Tupperware zagroził wstrzymaniem sprzedaży. Możliwość zamknięcia działalności.

Ogłoszenie upadłości pomoże firmie Tupperware zyskać „elastyczność” niezbędną do zbadania opcji strategicznych i lepszą pozycję, „aby służyć naszym akcjonariuszom” – powiedział Goldman z Tupperware.

Co ważne, nie ma natychmiastowych zmian w umowach Tupperware z niezależnymi konsultantami sprzedaży. Niezależni konsultanci ds. sprzedaży w dalszym ciągu stanowią kluczowy element strategii sprzedaży firmy.

Ta marka pojemników na żywność, założona w 1946 roku przez chemika Earla Tuppera, szybko zyskała popularność i stała się podstawą w domach w całej Ameryce.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj