Kiedy Juan dołączył do administracji bezpieczeństwa transportu lub TSA, około siedem lat temu, nie był pewien, jak długo może sobie pozwolić na pobyt. Został przydzielony do obsługi punktu kontrolnego i sprawdzania toreb na międzynarodowym lotnisku Palm Springs, pomieszczenia na zewnątrz u podnóża gór San Jacinto, kilka godzin jazdy na wschód od Los Angeles. Myślał, że każde stanowisko w rządzie federalnym zapewni stabilność i utrzymanie płacy, ale otrzymał tylko godziny w niepełnym wymiarze godzin. Jego wynagrodzenie było tak niskie, że musiał mieszkać z rodzicami i pracować drugą pracą. Jego przełożeni wydawali się chętni do napisania go na małe błędy. Cały ten smutek „być tarczą mięsną”, powiedział. Został przeszkolony na podłodze w Palm Springs i w Federalnym Centrum Szkolenia Egzekwowania Prawa w południowo -wschodniej Gruzji, wraz z agentami patrolu granicznego, oficerów ds. Korekcji i funkcjonariuszy FBI. Nawet tam TSA była czymś w rodzaju „agencji Ugly Stepchild”, powiedział mi Juan, którego prawdziwe nazwisko, które wstrzymałem dla prywatności.

Juan był małym dzieckiem, kiedy TSA powstała w ramach spanikowanej odpowiedzi administracji George’a W. Busha na 11 września. Do jesieni 2002 r. Około pięćdziesięciu pięciu tysięcy funkcjonariuszy ds. Bezpieczeństwa transportu lub TSO badało pasażerów samolotów dla TSA, którzy rozpoczęli jako prywatni wykonawcy, ale wkrótce zostali przekształceni na pracowników federalnych, aw 2003 r. TSA została pochłonięta przez Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Łatwo jest nienawidzić agencji za niewykonanie podróży lotniczych. W najnowszym „Hands off!” Protesty przeciwko Elonowi Muskowi DOŻA A na poparcie pracowników federalnych, jeszcze nie zauważyłem znaku składającego hołd TSA, a jednak w 2023 r. TSO przechwyciło prawie siedem tysięcy broni palnej, z których dziewięćdziesiąt trzy procent zostało załadowanych. Juan uważał, że zapobieganie, brak wielkich wiadomości, był dowodem sukcesu. Często myślał o Richardzie Reida, który próbował zdetonować w powietrzu „bomby buty”, kilka miesięcy po 11 września. Późniejsze usunięcie i badanie butów powstrzymało kogoś od „ponownie próbowania tej samej dokładnej rzeczy”, powiedział Juan.

Nawet po przeniesieniu TSA w ramach DHS pracownicy agencji mieli znacznie mniej praw niż inni pracownicy federalni. TSOS nie mógł zbiorowo targować się; Ich płace i korzyści były bliższe ciosom fast food lub detalicznym niż w systemie GS (ogólny harmonogram), głównej federalnej skali wynagrodzeń. To naturalnie doprowadziło do zrzędliwego personelu. „Właśnie dlatego mamy tak złą reputację wśród społeczeństwa” – powiedział Juan. W roku podatkowym 2004 wskaźnik ścierania dla TSO wyniósł dwadzieścia cztery procent, w porównaniu z 7,5 procentami bezpieczeństwa wewnętrznego jako całości. Po licznych próbach zorganizowania Unii w końcu w 2011 roku. Juan dołączył do południowej Kalifornii oddziału amerykańskiej Federacji Pracowników Rządowych (AFGE), Local 1260, który obejmował około dwudziestu sześciu setek tsos, od lotniska John Wayne w hrabstwie Orange. „Związek był opcjonalny” – powiedział – „ale moje jelito powiedziało mi, że to właściwe”.

W 2019 r. Podczas miesięcznego zamknięcia federalnego TSO, podobnie jak kontrolery ruchu powietrznego, zostały zmuszone do pracy bez wynagrodzenia. Juan był nadal w niepełnym wymiarze godzin, ale był wyluzowany faktem, że mieszkał z rodzicami. Niektóre z jego innych-tsos nie mogły sobie pozwolić na benzynę lub opiekę nad dziećmi, których potrzebowali do pracy. Na lotniskach w całym kraju występowały niedobory siły roboczej. Urzędnik TSA ostrzegł, że operacje bezpieczeństwa zostały „negatywnie wpłynęły” na Palm Springs i zagroził, że ukarają pracowników, którzy wezwali chorych. Potem nadeszły trudności pandemii: nieregularne godziny pracy, wysokie wskaźniki Covid. Juan wielokrotnie umówił wirusa. W 2022 roku, Alejandro MayorkasSekretarz Bezpieczeństwa Wewnętrznego Prezydenta Biden i David Pekoskke, którego prezydent Trump wyznaczył do kierowania TSA, rozszerzyli prawa TSO, ich skala wynagrodzeń zaczęła zbliżać się do praw innych pracowników federalnych. Juan, który wówczas pracował na pełny etat, zobaczył jego pensję z czterdziestu tysięcy dolarów do prawie siedemdziesięciu tysięcy.

W ubiegłym roku Unia TSO, AFGE, podpisała siedmioletnią umowę z kolektywem, która zapewniła lepsze prawa do zwolnienia chorobowego i usprawniony proces skarg dla pięćdziesięciu tysięcy pracowników. (Nierówna dyscyplina i ograniczone opcje odwołania, nadal wpłynęły na morale.) Mniej więcej w tym samym czasie dwustronne prawa do ustawy o sile roboczej TSA zostały wprowadzone w Kongresie w celu zapewnienia pełnej ochrony federalnej. „Wydawało się, że w końcu byliśmy w miejscu, w którym byliśmy cenieni, jak to, co faktycznie mieliśmy znaczenie” – powiedział Juan. I tak, nawet po Fundacji Heritage Projekt 2025 Zalecał, aby TSA „sprywatyzował” i „deunionizowany”, a po tym, jak Trump wygrał drugą kadencję, Juan nie martwił się swoją pracą. „Uznałem, że nasz CBA był solidny”.

Ale potem Trump wszedł do biura i natychmiast zwolnił Pekoske. W lutym nowe przywództwo TSA podyktowało, że „oficerowie transpłciowe nie będą już wykonywać pokładów na podróżnych”, biorąc pod uwagę zarząd Trumpa w sprawie „biologicznej prawdy” płci. TSO były również sfrustrowane niewyjaśnionym opóźnieniem w zdobyciu corocznego przydziału mundurów, których potrzebowali, aby dostosować się do „dużego skupienia się na profesjonalizmie”, powiedział mi Juan. 7 marca był na wczesnej zmianie, gdy współpracownik wskazał na e-mail i powiedział: „Hej, co się z tym dzieje?” Sekretarz Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Kristi Noem, wydał notatkę zatytułowaną „Wspieranie siły roboczej TSA poprzez usunięcie związku, która szkodzi oficerom bezpieczeństwa transportu”. Notatka unieważniła umowę Union z 2024 r. I odmówiła TSO prawa do wybrania przedstawiciela „do celów negocjacji zbiorowych lub do jakichkolwiek innych celów”. Stwierdziła, że ​​związki „skorzystało wyłącznie z amerykańskiej Federacji Pracowników Rządowych” i podważyła „krytyczną misję TSA w zakresie ochrony systemu transportu i zapewnienia bezpieczeństwa Amerykanów”. Juan zadzwonił do swojego stewardu Unii i powiedział: „Lepiej zadzwoń do Bobby’ego” – oznaczając Bobby’ego Orozco, prezesa miejscowego. „Lepiej dowiedz się, co się do diabła, bo pieprzemy”.

Natychmiastowe zmiany na lotnisku Palm Springs. W pomieszczeniu robotniczym menedżerowie pozbawili dedykowaną tablicę biuletynów Unii i usunęli spoiwa zawierające porozumienie z kolektywem. Chłodnica wody w obszarze kontroli nie była już uzupełniana. Umowa pozwoliła TSO nosić szorty zamiast spodni w lecie i gdy temperatura zewnętrzna wzrosła powyżej siedemdziesięciu stopni; Szorty były teraz zabronione, nawet na pustyni w Kalifornii. Juan został poinformowany o nowej polityce frekwencji: każdy, kto musiał zadzwonić do chorych, nawet na jeden dzień, byłby zobowiązany do udzielenia notatki lekarza. Ale kto mógłby uzyskać taką notatkę w ciągu kilku godzin od przebudzenia z grypą lub skurczem tylnym? „Wiele z tego jest zmuszone do uwięzienia cię w otrzymywaniu zapisów i zawieszeń” – powiedział Juan. Notatka z Departamentu Resourcesów Człowieka TSA wyjaśniła ponadto, że pracownicy stojący przed taką dyscypliną nie mieli „prawa do żądania reprezentacji”.

Wskaźnik członkostwa związkowego wśród pracowników sektora publicznego od dawna jest pięciokrotnie większy niż pracowników w sektorze prywatnym. Oraz umowy z kolektywem, w połączeniu z prawem praw obywatelskich z lat dziewiętnastu sześćdziesiątych, ubezpieczyli, że pracownicy rządowi są traktowani uczciwie i nie można ich zwolnić bez przyczyny. „W tej chwili jest wielu bardzo nieszczęśliwych ludzi” – powiedział Juan. 13 marca AFGE pozwała administrację Trumpa za bezprawne odwołanie zbiorowego porozumienia TSA. Dwa tygodnie później Trump anulował umowy związkowe dla innych pracowników w Departamencie Bezpieczeństwa Wewnętrznego, a także w Departamencie Energii, Departamencie Zdrowia i Opieki Społecznej, Departamencie Sprawiedliwości i innych, pobudzających dodatkowe pozwy. Od czasu objęcia urzędu Trump starał się usunąć prawie milion pracowników federalnych, którzy można teraz zwolnić. (Sędzia tymczasowo zablokował go przed złączeniem ułamka tych pracowników w zeszłym tygodniu. Tymczasem republikańscy senatorowie Tommy Tuberville z Alabamy i Mike Lee z Utah wprowadzili projekt ustawy o „zniesieniu” TSA i zleceniu obowiązków prywatnym kontrahentom. Juan uważa, że ​​prywatyzacja doprowadziłaby do złych warunków pracy i dezinwestycji w maszynach i konserwacji. „Nie możesz wyciąć personelu bez poświęcania czasów oczekiwania ani skuteczności bezpieczeństwa” – powiedział. „To niemożliwe”.

W ostatni dzień powszedni Juan obudził się o 2:30 JESTEMwziął prysznic i włożył swój mundur-niebieską koszulę z krótkim rękawem, odznakę i deski ramię z insygniami TSA, czarnymi spodniami ładunkowymi i czarnymi butami. Zabrał pomarańczowy napój energetyczny, zanim zaczął godzinę dojazdu na lotnisko. Powinien był pójść spać przed zachodem słońca, ale pozostał za późno i był senny. Na zewnątrz było to mokro i ciche; Paskuny piasek, który zebrał na jego przedniej szybie, rozproszył się, gdy wycofał się z podjazdu.

TSO w Palm Springs działają rozłożone na zmiany, między 3:30 JESTEM i 7:30 PO POŁUDNIUpodczas „sezonu”. W sezonie poza sezonem, który trwa od czerwca do października, pracownicy biorą urlop lub akceptują tymczasowe zadania na lotniskach w chłodniejszych regionach. Był pod koniec kwietnia, po różnych szczytach sezonu turystycznego: turniej golfowy PGA, tenis w Indian Wells, Coachella. Wciąż byli marines do i z Desert Training Center w Twentynine Palms oraz kanadyjskich emerytów lub śniegu, głównego kierowcy lokalnej gospodarki. Ale w całym mieście Kanadyjczycy sprzedawali swoje domy. Taryfy Trumpa, wymagania imigracyjne i groźby kolonizacji ich kraju zmusiły ich do odejścia. Linie lotnicze Westjet i Flair zakończyły sezonową służbę do Winnipeg i Vancouver wcześniej niż zwykle, ze względu na „obecne środowisko operacyjne i zmiany popytu”, rzecznik lotniska Palm Springs powiedział lokalnej stacji prasowej. Zagręcone miasto zawieszało czerwone „Palm Springs ♥ ️ Kanada”Znaki, z flagą klonu w sercu, wzdłuż pasa śródmieścia i na lotnisku.

W punkcie kontrolnym przesiewowego wszystkie siedem pasów bezpieczeństwa było otwartych. Byli zatłoczeni opalanymi starszymi parami, sportowcami, rodzinami wakacyjnymi i małymi perfumowanymi psami. Juan przeszedł przez różne role podczas swojej ośmiogodzinnej zmiany. Dał instrukcje na pasku przenośnika, poprowadził ludzi przez skaner zaawansowany i obrazujący technologię i zbadał torby przechodzące przez maszynę rentgenowską. „Rentodem rentgenowskie-to angażujące psychicznie”-powiedział mi Juan. „Dostajesz obraz, a Twoim zadaniem jest ustalenie, Czy to dobra torba czy zła torba? I nie masz dużo czasu, aby to rozgryźć. ” Przez lata widział wszystko, od skorup granatów po „najbardziej szalone zabawki seksualne, jakie możesz sobie wyobrazić”. Zawsze istniały nowe zasady (piłki BOCCE, ale nie są w kręgle, są w porządku podręcznym) i nowe technologie. Jutro mogliby powiedzieć: „Żadne laptopy nie są dozwolone, kropka”. I nie będziemy wiedzieć, dlaczego. Musimy to tylko egzekwować. ”

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj