Uderzające kierowcy rur chcą biletów LEGOLAND z dwoma na jeden w ramach listy żądań, które już obejmują więcej wynagrodzeń i czterodniowego tygodnia roboczego, gdy pogrążają stolicę w dalszym chaosie podróży.

Członkowie kolei, morskiej i transportu (RMT) Wyszli z pracy 72 000 funtów rocznie, powodując szaloną walkę dla pracowitych Brytyjczyków, którzy muszą walczyć z zębami i paznokciami, aby dostać się do miasta.

Podczas gdy kierowcy rur wychodzą na linii pikiet, pracownicy w Londynie pakują autobusy, łodzie, rowery i pociągi – próbując jednocześnie próbować Unikaj całkowicie ruchomych ruchu i okaleczającego cyklu zamknięcia linii cyklu.

Materiał filmowy z całego świata Londyn pokazało, że miasto „utrzymywało okup”, gdy miliony Brytyjczyków zapakowane w autobusy, więc drzwi nie mogły się całkowicie zamknąć, z mamutowymi kolejkami na przystankach.

A teraz zostało to ujawnione przez Telegraph Że żądania napastników obejmują kartę podróży prywatną, w której udzieliłyby im tanie bilety i rabaty na parki rozrywki, takie jak Legoand, Thorpe Park i Chessington World of Adventures.

Zobaczyłby je również z rabatami pod adresem Cadbury World and the London Eye, a także wycieczki z przewodnikiem Pałac Buckingham i noc imprezowa o tematyce drag w Soho w centrum Londynu.

Rzecznik Tory Transport w City, Hall Keith Prince, powiedział, że londyńczycy nie podejmą uprzejmości, aby zobaczyć miasto „na kolanach”, aby członkowie Unii mogli „iść na kolejki górskie”.

Powiedział: „RMT doprowadziło stolicę na kolana, aby żądać biletów na park rozrywki i dodatkowego dnia wolnego na tydzień.

Sceny chaosu wybuchły w Londynie, gdy osoby dojeżdżające do pracy desperacko próbowali spakować autobusy, aby dostać się do pracy w całym mieście

Sceny chaosu wybuchły w Londynie, gdy osoby dojeżdżające do pracy desperacko próbowali spakować autobusy, aby dostać się do pracy w całym mieście

Podczas gdy kierowcy rur wychodzą na linii pikiet, pracownicy w Londynie pakują autobusy, łodzie, rowery i pociągi

Podczas gdy kierowcy rur wychodzą na linii pikiet, pracownicy w Londynie pakują autobusy, łodzie, rowery i pociągi

Osoby dojeżdżające do pracy dziś rano w pociągach w Clapham Junction w południowym Londynie, gdy strajki rurowe nadal okaleczają miasto

Osoby dojeżdżające do pracy dziś rano w pociągach w Clapham Junction w południowym Londynie, gdy strajki rurowe nadal okaleczają miasto

„To żart – londyńczycy ciężko pracują nad tym, co chcą, a jeśli RMT myśli, że zamierzają utrzymać miasto, aby okupować za rollercoasters, to bardzo szybko dowiedzą się, jak mało londyńczycy ich to wspierają.

„Ten kryzys nie może trwać – gdzie jest burmistrz i gdzie jego przywództwo w tym kluczowym czasie dla naszego miasta?”

Karta prywatna daje również swoim posiadaczom 75 procent biletów na główne pociągu poza Londynem i przyznaje dostęp do wielu lokalizacji turystycznych w całym kraju.

Jeśli zostanie to przyznane, dostanie się do istniejących świadczeń, które otrzymują kierowcy, które uprawniają swoich bliskich do podróży za darmo po całym londyńskim systemie transportu publicznego.

Źródło Unii poinformowało gazetę, że „koncesje podróży są zróżnicowane”, a „wycieczki do Legoand nie stanowią części żadnych negocjacji”.

Jednak przeprowadzka wygląda tylko na dalsze wściekłe londyńskie osoby dojeżdżające do pracy, a niektóre wczoraj zgłaszają się, że zmierzyli się z trzygodzinnymi podróżami na krótkich trasach autobusowych, takich jak północny Londyn do Kensington.

Uważa się, że obecne żądania RMT dotyczące jego członków kosztowałyby około 200 milionów funtów – i to jest nawet przed wynikowymi kosztami i rabatami biletu prywatnego.

TFL, który od tego czasu złożył ofertę o 3,4 % wynagrodzeń członkom Unii, powiedział, że skrócenie godzin pracy z wymaganych 35 godzin tygodniowo, do 32 godzin byłoby „po prostu niewłaściwe”.

Dodali, że byli „gorzko rozczarowani” decyzją RMT, aby kontynuować strajki.

Strona czytająca „Strike Action Impacts” na stronie internetowej TFL pokazuje zakłócenie rur w tym tygodniu

Strona czytająca „Strike Action Impacts” na stronie internetowej TFL pokazuje zakłócenie rur w tym tygodniu

Setki ludzi w kolejce w kolejce do jednego autobusu w pobliżu Euston z powodu zamykania podziemnego londyńskiego

Setki ludzi w kolejce w kolejce do jednego autobusu w pobliżu Euston z powodu zamykania podziemnego londyńskiego

Osoby dojeżdżające do pracy w kolejce do autobusów przed stacją Victoria wczoraj w godzinach szczytu

Osoby dojeżdżające do pracy w kolejce do autobusów przed stacją Victoria wczoraj w godzinach szczytu

Ogromne kolejki były widoczne na stacjach autobusowych w całym kraju, gdy miliony pracowników walczyły o powrót do domu

Ogromne kolejki były widoczne na stacjach autobusowych w całym kraju, gdy miliony pracowników walczyły o powrót do domu

Członkowie RMT zgromadzili się na linii pikiet przed King's Cross St Pancras Underground

Członkowie RMT zgromadzili się na linii pikiet przed King’s Cross St Pancras Underground

Wczoraj niektórzy posłowie z Partii Pracy nadal wykazywały poparcie dla wojowniczych baronów Unii, których tube uderzają Spójrz na paraliżowanie Londynu przez resztę tygodnia.

Gdy pracownicy starali się przejść przez stolicę, poseł Riverpool z Labour, Kim Johnson, powiedziała, że ​​stała w „solidarności” z RMT, wyzywająco dodając: „Żaden pracownik nie powinien być narażony na ryzyko zmęczeniowe i ekstremalne zmiany – moc w związku, zawsze!”.

Postawa wydawała się latać w obliczu oficjalnej linii Downing Street, a oficjalny rzecznik premiera powiedział: „Londyńczycy słusznie będą Morę dziś rano. Gdy rodzice starają się wysadzić swoje dzieci w szkole, dostać się na wizyty w szpitalu, dostać się do pracy.

„RMT i TFL muszą wrócić do stołu i współpracować, aby rozwiązać ten spór w interesie pasażerów”.

Linia Elizabeth i nad ziemią – jedyne dwie linie, które działały normalnie – zostały całkowicie przytłoczone zamknięciem sieciowym, z kolejkami w poniedziałek tworzenie wyjścia ze stacji.

Niektórzy osoby dojeżdżające do pracy, którym udało się wejść na minimalną ilość biegu rur, opowiedzieli o momencie, gdy zostali uwięzieni na stacji, która została zamknięta, gdy próbowali odejść.

TFL zostali zmuszeni przeprosić pasażerów w Debden, na linii centralnej, wczoraj po tym, jak bariery opuszczenia stacji były niedostępne i nie było personelu na terenie.

Mówią, że było to spowodowane otwarciem stacji później niż zwykle i że pasażerowie mogli wyjść po około 10 minutach, kiedy przybyli personel.

Ponieważ ciężko pracowicie londyńczycy nie byli w stanie przejść przez stolicę, poseł z Liverpool Riverside z Labour Kim Johnson powiedziała, że ​​stała w „solidarności” z RMT

Ponieważ ciężko pracowicie londyńczycy nie byli w stanie przejść przez stolicę, poseł z Liverpool Riverside z Labour Kim Johnson powiedziała, że ​​stała w „solidarności” z RMT

W poniedziałek widziano roje osób dojeżdżających do pracy w londyńskim most

W poniedziałek widziano roje osób dojeżdżających do pracy w londyńskim most

Osoby dojeżdżające do pracy przed stacją Liverpool Street, aby podróżować po linii Elizabeth z powodu uderzenia w lampę

Osoby dojeżdżające do pracy przed stacją Liverpool Street, aby podróżować po linii Elizabeth z powodu uderzenia w lampę

Członkowie RMT Union przybyli również na linię pikiet na stacji London Bridge Underground

Członkowie RMT Union przybyli również na linię pikiet na stacji London Bridge Underground

Strajki zostały uruchomione w niedzielę z ograniczoną usługą nadal działającą, ale pełny strajk to po raz pierwszy podziemna sieć została całkowicie zamknięta od marca 2023 r.

TFL powiedział: „Byliśmy jasne, że ich zapotrzebowanie na zmniejszenie tygodnia roboczego jest nieosiągalne i niepraktyczne, i wzywamy ich do złożenia naszej oferty ich członkom”.

Osoby dojeżdżające do pracy miały nadzieję, że podobna niechęć zostanie rozmieszczona w styczniu ubiegłego roku, kiedy pan Khan wykorzystał 30 milionów funtów funduszy władzy większych w Londynie, aby powstrzymać pracowników tubów przed uderzeniem.

Ale bez widocznego rozwiązania i tydzień zakłóceń, wielu nazwał rolę burmistrza Londynu.

Konserwatywny poseł Bexley i Sidcup, Louie French, powiedział, że burmistrz „zaginął w akcji” w poście na X.

Napisał: „Na miliony londyńczyków wpłyną na akcję strajkową w tym tygodniu. Płatni z Unii Partii Pracy Chcesz więcej zapłaty za mniej pracy dla kierowców rur, które już zarabiają 65 000 funtów plus.

„To sposób pracy i jest Sadiq Khan Zaginięć ponownie w akcji, pomimo obiecujących zerowych strajków.

Rzecznik burmistrza Londynu powiedział: „Nikt nie chce zobaczyć akcji strajkowej lub zakłóceń londyńczyków.

Osoby dojeżdżające do pracy zostali zmuszeni do walki

Osoby dojeżdżające do pracy zostali zmuszeni do walki

Tłumy w kolejce do taksówek poza King's Cross Station po zamknięciu podziemia

Tłumy w kolejce do taksówek poza King’s Cross Station po zamknięciu podziemia

Osoby dojeżdżające do pracy czekają na przystanku autobusowym w pobliżu stacji Liverpool Street w centrum Londynu, gdy trwa tube

Osoby dojeżdżające do pracy czekają na przystanku autobusowym w pobliżu stacji Liverpool Street w centrum Londynu, gdy trwa tube

„Strajki mają poważny wpływ na londyńskie firmy i osoby dojeżdżające do pracy. Burmistrz nadal zachęca RMT i TFL do obejścia tabeli, aby rozwiązać tę sprawę i ponownie otworzyć sieć.

Rzecznik RMT powiedział, że „nie wybiera strajku, aby zakłócić małe firmy ani społeczeństwo”.

Dodali: „Ten strajk jest naprzód z powodu nieostrożnego podejścia do zarządzania TFL i ich odmowy nawet rozważenia niewielkiego zmniejszenia tygodnia roboczego w celu zmniejszenia zmęczenia i złego wpływu na długoterminowe prace zmianowe na naszych członków.

„Uważamy, że krótszy tydzień roboczy jest sprawiedliwy i przystępny cenowo, szczególnie gdy weźmie się pod uwagę, że TFL ma w ubiegłym roku nadwyżkę 166 milionów funtów i roczny budżet operacyjny o wartości 10 miliardów funtów”.

Ale ponieważ gospodarka już przyjęła hit, Muniya Barua, zastępca dyrektora naczelnego w BusinessLDN, powiedziała, że ​​strajki dramatycznie uderzą w małe firmy, gdy wezwała zarówno RMT, jak i TFL do „pilnej” umowy.

Powiedziała: „To jest niezwykle frustrujące dla londyńczyków, którzy polegają na rurce, aby poruszać się po mieście. Będzie trafiła firmy, które opierają się na stóp, szczególnie trudnych, szczególnie tych w gościnności, detalicznym i sektorze kulturowym ”.

Downing Street ostrzegł również przed hitem ekonomicznym, które ucierpią firmy, a rzecznik No10 powiedział: „Firmy, które polegają na tubie pracy i stóp, będą miały dość tych strajków”.

Ale biuro premiera odepchnęło sugestie reformy Partii Pracy do praw pracowników zwiększyłyby podobne strajki.

Burmistrz Londynu Sadiq Khan został krytykowany przez posłów za „zaginięcie w akcji”, podczas gdy strajki się rozpoczynają

Burmistrz Londynu Sadiq Khan został krytykowany przez posłów za „zaginięcie w akcji”, podczas gdy strajki się rozpoczynają

Wiele popularnych obszarów w całym mieście zwykle wypełnionych turystami i robotnikami, takimi jak London Bridge, będzie opróżniony w nadchodzącym tygodniu

Wiele popularnych obszarów w całym mieście zwykle wypełnionych turystami i robotnikami, takimi jak London Bridge, będzie opróżniony w nadchodzącym tygodniu

Autobus do Waterloo był otoczony osobami dojeżdżającymi na rowerach wapnach, elektronicznych i spacerowiczów

Autobus do Waterloo był otoczony osobami dojeżdżającymi na rowerach wapnach, elektronicznych i spacerowiczów

„Zawsze mówiliśmy, wprowadzając nasze reformy, które chcemy, w przeciwieństwie do poprzedniego rządu, mieć bardziej konstruktywne relacje z związkami” – powiedział rzecznik Sir Keira Starmera.

„A także bezpieczniejsza siła robocza jest dobra dla gospodarki, jest dobra dla wydajności”.

Skutki strajków już uderzyły w gospodarkę, a Coldplay i Post Malone zmieniają planowane koncerty w Wembley i stadionie Tottenham Hotspur.

Coldplay powiedział w oświadczeniu: „Przykro nam, że z powodu planowanych działań przemysłowych na londyńskim podziemiu zostaliśmy zmuszeni do zmiany harmonogramu naszych ostatnich koncertów obecnego stadionu Wembley Stadium.

„Bez usługi lampowej nie można bezpiecznie zabezpieczyć 82 000 osób na koncert i do domu, a zatem nie można przyznać licencji na wydarzenie na noce 7 i 8 września”.

Szacuje się, że całkowity koszt gospodarki w nadchodzącym tygodniu może osiągnąć setki milionów.

Dojeżdżający w stolicy Trzeba jeszcze bardziej nędzy, gdy londyńska metra powraca do pełnej służby, z uderzeniami autobusowymi na horyzoncie natychmiast potem.

Jeśli planowane działanie kontynuują, usługi obsługiwane pierwszym autobusem Będzie strajnie w Zachodzie, północno -zachodnim i południowo -zachodnim Londynie od 5 rano w piątek, 12 września do poniedziałku, 15 września.

Jeśli do tego czasu sieć rurowa nie będzie ponownie działać, pracownicy stają w obliczu wszechmocnego zadania, aby dostać się do serca miasta z tych regionów.

Source link