Wszystko to pochodzi od właściciela obiektu. Nowo złożony wniosek Do Postępowanie upadłościowe Fiskera na podstawie rozdziału 11według załamanie technologiczne. Tony Lentini, prezes Shamrock Properties II, powiedział, że jego klienci „ponoszą obecnie dziesiątki tysięcy dolarów z tytułu kosztów sprzątania, naprawy szkód i usuwania odpadów niebezpiecznych”. Słuchaj, nie jestem facetem, który rzadko się powstrzymuje. gospodarzAle to nie jest dobre. To wszystko jest częścią próby zatrzymania się Fiskera Próbowałem wyjść z umowy najmu ze względu na wszystko, co mi zostało.
Problem staje się jeszcze bardziej zagmatwany, gdy zdasz sobie sprawę, że nie jest już nawet jasne, kto jest właścicielem tej rzeczy. załamanie technologiczne Według doniesień Shamrock powiedział: Fisker Część aktywów znajdujących się na stronie została sprzedana domowi aukcyjnemu o nazwie Heritage Global Partners. Nie jest jednak jasne, czy rzeczywiście tak się stało, więc teraz nikt nie wie, do kogo to należy.
Zdjęcia w manifeście pana Lentiniego przedstawiają szereg pełnowymiarowych modeli glinianych planowanych przez pana Fiskera kolejnych pojazdów. sportowy samochód Ronina I odbiór z Alaski. Wszędzie walają się śmieci, widać też beczki z odpadami niebezpiecznymi i półki wypełnione częściami samochodowymi.
Dowiedz się więcej o procesie upadłościowym i tym, co dzieje się w naszej centrali na La Palmie tutaj. załamanie techniczne:
Lentini podał w swoim oświadczeniu, że 24 września podczas wycieczki po obiekcie w La Palma w Kalifornii towarzyszyli mu przedstawiciele firmy Fisker (firma przeniosła swoją siedzibę do tego obiektu po zamknięciu swojej siedziby), dodał, dodając, że Heritage Global Partners „usunął wszystko” i „ukończył budowę” do 27 września, kiedy Fisker miał przekazać posiadłość. „Wyczyścimy ją tak dokładnie, jak to możliwe” – powiedział.
Jednak przez kilka następnych dni Lentini twierdzi, że doświadczał maniakalnego zamętu. Powiedział, że ludzie „wynosili rzeczy z biur i magazynów i ładowali je do ciężarówek i samochodów” i twierdził, że nikt nie rejestrował tego, co zostało zabrane.
Tymczasem prezes HPG Nick Daub powiedział TechCrunch, że jego firma, która zakupiła sprzęt biurowy, meble i powiązane przedmioty, miała umowę z firmą Fisker, która umożliwiała dostęp do 30 września. Jednak firma i jej załoga przeprowadzkowa stwierdziły, że tak nie jest. Dostęp do budynku uzyskano 30 września w celu odzyskania tych przedmiotów. Powiedział również, że „chemikalia i baterie nie były częścią naszej umowy” z Fiskerem.
27 września Lentini powiedział, że „widział, jak ludzie spieszyli się, aby usunąć mienie z budynku i załadować różne rzeczy do pojazdów”, ale dodał: „Nie wiem, kim są ci ludzie ani czy są pracownikami firmy Fisker”. nie miał pojęcia, czy był członkiem personelu, pracownikiem HGP, członkiem personelu Hurona czy przyjacielem”. Albo. (Huron to nazwa grupy konsultingowej, która doradzała firmie Fisker w procesie upadłościowym). Renzini powiedział, że ci ludzie „rozrzucali wszędzie śmieci, zabierali narzędzia, komputery, części samochodowe itp., a ja wróciłem po kolejną paczkę”.
Mimo to obiekt na La Palmie „pozostaje w całkowitym chaosie” – powiedział Lentini. Powiedział, że były dwie beczki o pojemności od 50 do 55 galonów, jedna wymieniona jako zawierająca olej, a druga jako zawierająca płyn chłodzący. Powiedział, że na miejscu pozostało także „około 20 akumulatorów wielkości samochodu”. Nie jest jasne, czy są to zestawy akumulatorów do samochodów elektrycznych, czy zwykłe akumulatory samochodowe 12 V. Adwokat Shamrock napisał, że pojazd marki Fisker „pozostał zaparkowany” na parkingu przed obiektem, ale nie powiedział, czy był to SUV marki Ocean.
„Moje obawy polegają na tym, że nie wiemy, jakie chemikalia pozostały na La Palmie” – napisał Lentini.
Co gorsza, prawnik Shamrock powiedział, że ludzie włamali się do posiadłości, „próbując zamieszkać w czasie, gdy nieruchomość była pusta i niezabezpieczona”.