Ludzie mijają sklep Gucci w Brand Shopping Center, 26 grudnia 2024 r. w Glendale w Kalifornii.

Ludzie mijają sklep Gucci w Brand Shopping Center, 26 grudnia 2024 r. w Glendale w Kalifornii.
obraz: Tama Mario (Obrazy Getty’ego)

w tej historii

W sezonie oznaczonym przez wzrost cenKonsumenci w USA udowodnili, że nadal są skłonni wydawać pieniądze, o ile mogą uzyskać dobrą ofertę.

Całkowita sprzedaż detaliczna w okresie świątecznym w USA wynosi Wzrost o 3,8%. Według Mastercard w porównaniu do roku poprzedniego (Mama+0,25%) Według danych SpendingPulse zakupy w Internecie wzrosły o 6,7%, podczas gdy zakupy w sklepach stacjonarnych wzrosły o 2,9%. Kluczowe okazało się końcowe odliczanie do Świąt Bożego Narodzenia, gdyż pozostałe pięć dni wygenerowało 10% całkowitych wydatków wakacyjnych.

„Do zakupów przychodzą konsumenci świadomi wartości” – powiedział Steve Sadove, starszy doradca w Mastercard, wskazując na sukces sprzedawcy. w zarządzaniu Zarówno cyfrowe i fizyczne kanał.

Zakupy online są teraz jeszcze bardziej usprawnione dzięki zaawansowanej aplikacji mobilnej, śledzeniu zapasów w czasie rzeczywistym i rekomendacjom opartym na sztucznej inteligencji. cyberponiedziałek pozostało ważnym wydarzeniem w handlu detalicznym Dla kupujących z ograniczonym budżetem.

Różnice regionalne są ewidentne – Phoenix (10,0%) i Tampa (10,6%) odnotowały dwucyfrowy wzrost sprzedaży online, natomiast Minneapolis (8,9%), Dallas (8,4%) i Charlotte (7,9%), Orlando (7,8%). %) i Houston (7,6%) przekroczyły średnią krajową.

poza Tradycyjne kategorie handlu detalicznegosektor prezentów wykazał solidny wzrost, przy czym biżuteria wzrosła o 4,0%, elektronika o 3,7%, a odzież o 3,6%. Największą atrakcją są jednak doświadczenia – wydatki w restauracjach wzrosły o 6,3% rok do roku. Promocje oparte na wartościach w prostych restauracjach, takich jak Chili’s (jeść-0,04%)ogród oliwny (DRI+1,02%) Restauracja Longhorn Steakhouse pomogła utrzymać stały ruch.

Przez cały sezon, odnoszący sukcesy sprzedawca detaliczny wykazał zrozumienie nowy sposób myślenia konsumentów. „Konsumenci konsekwentnie wykazują chęć wydawania pieniędzy w tym sezonie, ale podchodzą strategicznie do znajdowania okazji” – powiedziała Michelle Meyer, główna ekonomistka w Mastercard Economic Research. „Sprzedawcy detaliczni odnoszący największe sukcesy dostrzegają to zachowanie polegające na poszukiwaniu wartości i reagują na nie”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj