Z tą historią
Japońska firma bateryjna Envision AESC zawiesiła zakład akumulatorów elektrycznych ogłoszonych dla Florence w Południowej Karolinie pod koniec 2022 r., Powołując się na „politykę i niepewność rynku”. Firma rozbiła ziemię w obiekcie pod koniec 2022 r., Wydając już 1 miliard dolarów.
„Oczekujemy, że budowa wznowi, gdy sytuacja się ustabilizuje” – powiedział w oświadczeniu Brad Grantham, rzecznik firmy.
Republikański gubernator Henry McMaster, zwolennik polityki handlowej prezydenta Donalda Trumpa; Powiedziałem Reporter: „Nienawidzę tego widzieć, ale przerwa jest w porządku”. Porównał decyzję z tymczasowym zawieszeniem produkcji Volvo z powodu braku autoopart. Poprzednio W tym tygodniu; Trwało to tylko kilka dni. Ponowne uruchomienie fabryki o wartości miliarda dolarów jest kolejnym zwierzęciem, ale McMaster wezwał obywateli do „relaksu”.
Zakład Envision AESC we Florencji planuje wyprodukować ogniwa akumulatorowe dla BMW. BMW złoży je przy baterii o wartości 700 milionów dolarów w Woodruff, niedaleko SC. transakcja W 2022 r. AESC będzie wykorzystywać Envision AESC do produkcji baterii do swojej fabryki w Spartanburgu w Południowej Karolinie i wydać 1 miliard dolarów, aby pomieścić wzrost produkcji EV.
Analityk zadzwoń w kwietniu, BMW Milczę Produkcja Karoliny Południowej może wzrosnąć o 80 000 sztuk. BMW planuje wyjaśnić EV połowa Całkowita produkcja do 2030 r.
Cztery miesiące przed objęciem urzędu przez prezydenta Trumpa japoński producent baterii ogłosił plany zmniejszenia rozszerzenia o 1,5 miliarda dolarów w drugim obiekcie Karoliny w Karolinie Południowej w celu zapewnienia baterii dla meksykańskich zakładów BMW.
BMW nie jest jedynym głównym producentem EV w regionie. Volvo ma fabrykę EV w Południowej Karolinie, która produkuje SUV EX90 i Polestar 3 EV, rozmawiając w połowie nowej hybrydy plug-in. firma To jest przeznaczone 90% do 100% produktów będzie EV lub hybryda do 2030 r. Marzec, Hyundai (Hymtf)) Otwarte Gruzja o 7,6 miliarda dolarów EV. Wszystkie te ruchy stworzyły duże, średniej wielkości rynki na południowym wschodzie, w tym części samochodowe i baterie.
Te ruchy pojawiają się nie tylko dla prezydenta Trumpa, ale także w momencie niepewności w USA atak Przemysł lub koniec Ponieważ ulgi podatkowe EV w jego „Big and Beautiful Bill” lub działania Elona Muska wydają się ustawiać TeslaTSLA) powyżej ogień.
Ankieta w tym tygodniu aaa Tylko 16% respondentów stwierdziło, że mogą lub najprawdopodobniej wybrać EV do następnego zakupu samochodu.
Nadal: 2024 był Rok rekordowy Na sprzedaż pojazdów elektrycznych w USA