„SOrry za posiadanie wielkich cycków i poprawnych opinii. ” Nie moje słowa, czytelnicy (choć powiedziawszy to…), ale słowa bluzy noszone na wyżej wymienionym stojaku Sydney Sweeney W zeszłym roku, wkrótce po szaleńczo przegrzewanych kontrowersjach lub innych z udziałem euforii/nikogo oprócz ciebie. Zapominam, które kontrowersje. Podobnie jak filmy Marvela, powstało zbyt wiele kontrowersji w Sydney Sweeney i wszyscy wydawali się łączyć ze sobą w sposób, w jaki nikt oprócz naprawdę zainicjowanych nie mógł zrozumieć, więc teraz tylko saddos okazują się dla każdego.

Możesz słabo pamiętać, że w tej chwili dzieje się jeszcze jeden, po uczestnictwie Sydney w American Eagle Denim Advert -Modne wydarzenie detaliczne, które najwyraźniej spędziło się w jakiejś głupiego niebieskiego dżinsów/Czerwonego Stanu, w którym obłąkane Tiktokers twierdzili, że coś o „eugenice”, prezydent spodobnie decyduje, że lubi Sydney Sweeney i American Eagle akcje Wspinaczka 23% za tydzień. Powiedz mi, że Stany Zjednoczone nadal będą dominującą supermocarnią Ziemi za 30 lat, ponieważ po prostu nie chcę słyszeć niczego innego. Takie jest zachowanie kultury z nogami. (I idealny tyłek, przepraszam, jeśli nie możesz sobie z tym poradzić.)

W każdym razie, oprócz białej supremacji szaleństwa, nie ma spacerów w zakresie partnerstw marki komercyjnej Sweeneya, w tym MIU Miu, Armani Beauty i firma zajmującej się pielęgnacją męską, dla której niedawno zrobiła zrębną reklamę, która zawierała mydło, które zawierały śladowe elementy śladowe z łęka. Wszystko to wydaje się całkiem dużo lukratywnej zabawy, która oczywiście trzeba być stemplowana, szczególnie gdy wydaje się, że kobieta.

Musiałem się śmiać z interwencji w artykule New York Times analityk mody Kto powiedział: „Wygląda na to, że nie jest zawstydzona ani wstydziła się promując wszystkie te różne projekty”. O mój Boże. Wyobrażać sobie! W rzeczywistości ta wyraźna wzmianka o wstydzie przypomniała mi coś, co przeczytałem w zeszłym roku w The Guardian, co opisało Sydney Sweeney jako „problematyczne, ale bezwstydne”. Lubię te zabawne sposoby mówienia – choć być może nie należy?

Z pewnością prawdziwie Uwielbiałem moment w zeszłym roku, kiedy Sweeney zaoferował Vanity Fair kontrolę nad aspiracyjną siostrą… trzymaj się, pozwól mi zdobyć okulary czytania… Hollywood Film Business. „Cała ta branża, wszyscy ludzie mówią, że„ kobiety wzmacniają inne kobiety ”,” Sydney wyjaśnił. „Nic z tego się nie dzieje. Wszystko to jest fałszywe i front dla wszystkich innych gówna, które mówią za plecami wszystkich”. Oof. Panie i panowie, poszła tam. A jak możesz tego nie pokochać? Podejmij kolejną prawidłową opinię i po prostu zaakceptuj, że Sydney może nie zostać obsadzony w filmie kierowanym przez silną żeńską opartą na książce dla dzieci, zainspirowanej przejażdżką parkingiem lub zleconym przez firmę zabawkową.

Cyfrowy pokaz Sydney Sweeney przed amerykańskim sklepem Eagle w Times Square, Nowy Jork, 4 sierpnia 2025 r. Zdjęcie: Timothy a Clary/AFP/Getty Images

Co do internetowych przeciwników Sydney, co powiedzą w filmach, które stłumowane postacie wroga? „Ty i ja, w końcu nie różnimy się tak bardzo”. Faktem jest, że Sydney Sweeney jest aktorem. Chce uwagi. I – Newsflash – podobnie jak jakiś ponury tiktoker twierdzi, że American Eagle dokonał białej reklamy supremacji. Są w tym zaledwie milion mil mniej niż Sydney.

O ile oczywiście moja inna teoria nie jest prawdą: że istnieją masy tajnych agentów Maga, których jedynym zadaniem jest udawanie Woke Warriors i mówienie tak prowokacyjnie głupich, że dodatkowo degradują już kraterową globalną reputację amerykańskiej lewicy. Lub, aby pokryć go w preferowanym języku: jeśli wiceprezes i Fox News z przyjemnością i zyskową, że użytecznie idiotyczne rzeczy, które mówisz, to możliwe, że jesteś w najmniej pożądanym miejscu-„niewłaściwej strony historii”. Lub, aby umieścić to w jeszcze bardziej podstawowych warunkach: nie pomagasz.

Ponadto – a może nawet ważniejsze – czynicie świat mniej zabawnym. To, czego nie zrozumiałeś, to coś, co my, normy, wiedzą instynktownie. Mianowicie, że tak chcemy, aby nasze celebrytów, a zwłaszcza nasze gwiazdy filmowe, działały. Większość zwykłych ludzi chce – i zawsze chciała – ich gwiazdy filmowe były wspaniałe, fantastyczne, całkowicie śmieszne postacie na dowolne sposoby, bo inaczej byłyby najbardziej nudną rzeczą na świecie: tak jak my.

Chcemy, aby nasze gwiazdy filmu były „bezwstydnie” gorące. Chcemy, aby nasze gwiazdy filmowe powiedziały nam, że dosłownie muszą sprzedać własną kąpiel do jedzenia, a potem dowiedzieć się, że mają Imperium własności Obejmuje to między innymi dom o wartości 3 mln USD w Westwood, dom w Bel Air o wartości 6 mln USD i dom o wartości 13,5 mln USD na prywatnej wyspie Floridian z 520-butelkową piwnią z winami, akwarium i basenem nieskończoności z barem do pływania.

Oczywiście nie wszyscy są normą. Zwróci twoją uwagę, że są ludzie, którzy chcą, aby celebrytki dronią o przyczynach, postawili tak, jakby to robi najboledniejsza różnica i przechowywać zbiórki pieniędzy dla Joe Biden, dopóki wiele kilometrów będzie za późno. Ale ci ludzie są strategicznie bankrutem, tak naprawdę nie mają kulturowego zaplecza i należy w dużej mierze unikać na imprezach.

Słuchaj pięć lat temu, instynktowny komercyjnie Sydney Sweeney zrobiłby feministyczny wyczyn lub tweet o zdrowiu psychicznym. Wiele gwiazd zrobiło i zrobiło z nich mnóstwo. Ale nic nie zmienia się statyczna i wibracje, więc gwiazdy robią teraz różne gwiaździste rzeczy. Innymi słowy: wszystkie są w basenie nieskończoności, ale niektóre z nich zmierzają do baru. To jest showbizsz – staraj się nie dusić.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj