FITness wpływowy Steven Kelly Opublikowany Karuzela zdjęć Instagram W zeszłym miesiącu obejmowało ubrania w siebie w zmęczeniach wojskowych wspinających się na ścianę linową i celującą broń palną. Kelly, która ma 1,3 miliona obserwujących na platformie, nie jest zaciągnięty do żadnego oddziału wojskowego – zamiast tego było sponsorowane stanowisko stworzone we współpracy z Armia amerykańska.
„To doświadczenie pokazało mi, w jaki sposób armia buduje gotowość, odporność i dyscyplinę”, powiedział podpis, jak Kelly opisał doświadczenie uczestnictwa w podstawowych ćwiczeniach szkoleniowych. Post wskazał obserwatorów na link w jego biografii, aby dowiedzieć się więcej o możliwościach armii amerykańskiej.
Kelly jest tylko jednym z wielu wpływowych, którzy tworzą sponsorowane treści w ramach nowej inicjatywy armii amerykańskiej, aby dotrzeć do potencjalnych rekrutów Gen-Z, którzy mogli nigdy nie mieć narażenia na życie wojskowe. Wiele partnerstw dotyczy twórców treści stylu życia – inne przykłady obejmują szefa kuchni, entuzjastę sportów ekstremalnych i wpływowych podróży.
„Te partnerstwa zwiększają widoczność armii, przynoszą świadomość niewykorzystanej publiczności i wyrażają możliwości służby armii w wyjątkowy i kreatywny sposób”, powiedziała Madison Bonzo, rzecznik rekrutacji armii amerykańskiej.
Strategia ujawnia, jak integralni wpływowi stały się sprzedażą nie tylko produktów, ale także miejsc pracy i całego stylu życia-zaciąganie się jest wieloletnim zobowiązaniem.
Wysiłki rekrutacyjne rozwija się również wraz z trwającymi USA pomoc wojskowa do Izraela w ramach wojny, która staje się coraz bardziej niepopularna. Niedawny Gallup głosowanie stwierdził, że mniej niż jedna trzecia dorosłych w amerykańskim z tyłu akcji wojskowej Izraela w Gazie jako powódź informacyjnych informacyjnych ujawniła trwające głód kryzys zabijający ludzi w wyniku Izraela bloking pomoc.
Niektórzy komentatorzy nazywali post Kelly „propagandą” i uważali posty niesmaczne.
„Bogaci wpływający na biednych, aby robić rzeczy, których nie chcą. To daje gry głodowi. To daje wojny klasowe”, napisała jedna osoba.
Robert Kozinets, profesor z University of Southern California, który dużo pisał o mediach społecznościowych i marketingu, powiedział, że treść nie była tak odmienna od innych rodzajów kampanii reklamowych.
„Jesteśmy przyzwyczajeni do celebrytów lub osobowości, które popierają określone produkty”, nawet jeśli sami ich nie używają, powiedział Kozinets, dodając: „Nie musisz mieszkać w Disneylandu, aby dokonać przeglądu Disneylandu”.
Podczas gdy wysiłki rekrutacyjne są nowe, nie mają wpływu na życie o życiu w siłach zbrojnych. Niektórzy twórcy, tacy jak @onexpunchxdad na Tiktok Zabawa w życiu wojskowym i podkreśl niektóre rzeczywistości. Niedawne postNa przykład, wyjaśnia trzy rzeczy, które gry wideo nie pomylą się na temat wojska (jest to, że faktycznie boli, jeśli zostaniesz zastrzelony).
Aw przyszłym miesiącu wpływowy konferencja W Atlancie obejmuje sesje O tym, w jaki sposób twórcy treści poruszają zarówno czynne obowiązki, jak i ich życie osobiste, a także podnoszenie głosów wojskowych na Tiktok.
Niedawna lista sponsorowanych postów jest jednak ślizgana i sprzedająca coś bardziej ekscytującego niż rzeczywistość. W innym przykładzie Breannah Yeh, wpływowy wpływ na sport, znany ze swoich luźnych filmów, Opublikowany o doświadczeniu tandemowego spadochronu z armią. „Wyzwania pozwól nam rosnąć”, powiedział kapitan armii na filmie, zanim Yeh wyskoczy z samolotu.
„To było takie epickie. Czuję się niesamowicie”-powiedział Yeh po wylądowaniu na plaży dzięki marce oparowi armii. Film kończy się znanym hasłem: „Bądź wszystkim, co możesz być”.
Nadzieja armii amerykańskiej polega na tym, że treść jest wystarczająco kusząca, aby przyciągnąć więcej ludzi do zaciągnięcia.
„Uczestnicząc w wciągających doświadczeniach armii wraz z prawdziwymi żołnierzami, wpływający na te wpływowe wgląd w życie wojskowe i możliwości służby armii” – powiedział Bonzo.
Katherine Kużminski, dyrektor ds. Studiów w Center ds. Nowego Amerykańskiego Bezpieczeństwa, która bada kilka oddziałów oddziałów wojskowych, które mają problemy z osiągnięciem celów rekrutacyjnych w ostatnich latach, powiedziała Katherine Kuzminski, dyrektor ds. Studiów w Center for a New American Security, który bada rekrutację wojskową. Powiedziała, że coraz więcej młodych ludzi w domu kończy szkołę ze względu na pandemię, mieli mniej możliwości ekspozycji na programy takie jak ROTC.
„Dostęp do całego pokolenia młodych dorosłych, którzy byli w przejściu, stało się trudne” – powiedział Kuzminski.
Ale liczby odbijają się, a rekrutacja znów rośnie. Tuż przed Dniem Pamięci, Donald Trump powiedział podczas podróży do Rijadu, że rekrutacja wojskowa odbijała się bardziej niż kiedykolwiek pod jego administracją.
„Po latach braków rekrutacji wojskowej zaciągnięcia w amerykańskich sił zbrojnych są obecnie najwyższe od 30 lat, ponieważ w Stanach Zjednoczonych istnieje taki niesamowity duch” – powiedział.
Dane pokazują, że wzorzec rozpoczął się przed objęciem urzędu urzędu. W latach 2020–2023 armia pominięty jego coroczne cele rekrutacyjne. W ubiegłym roku rekrutacja się poprawiła i to Met jego cel. W czerwcu armia ogłoszony Osiągnął swoje cele zaciągnięcia 61 000 nowych rekrutów – cztery miesiące wcześniej niż oczekiwano.
Jess Rauchberg, adiunkt na Uniwersytecie Seton Hall, który studiuje kulturowy wpływ mediów społecznościowych, sprawdził niektóre stanowiska w imieniu Guardian i powiedział, że treść ma również przesłanie bezpieczeństwa w niestabilnym czasie.
„Wojsko wykorzystuje ten moment, aby powiedzieć:„ Cóż, nasza liczba spadła, a Gen Z boli o pracę i stabilne życie ”, powiedział Rauchberg, praca z twórcami jest sposobem„ obiecania im tego idei stabilności – jeśli pracujesz dla nas, zajmiemy się tobą ”.
„To atrakcyjne dla wielu młodych ludzi” – dodała.