Ipo tym, jak miałeś obejrzeć okres dojrzewania Netflix lub wysłuchać ostatniego Garetha Southgate Wykład Richard Dimblebymożesz łatwo odejść z ponurym obrazem brytyjskiej męskości – zagubionej, niepewnej, a czasem toksycznej. Współczesna kultura często przedstawia młodych chłopców jako ofiary nowego porządku społecznego, który nie daje im żadnego planu, jak być mężczyzną w XXI wieku. W najgorszym przypadku postrzegamy ich jako uczniów mizoginistów, takich jak Andrew Tate, jako sprawcy przemocy lub jako ofiary dzielących, prawicowych ideologii.

Może się wydawać, że młodzi mężczyźni są nieuchronnie zobowiązani do radykalizacji. Ponad połowa mężczyzn Gen-Z w USA w wieku od 18 do 29 lat głosował na Donalda Trumpa. Jak ujął go Southgate w swoim wykładzie, więcej naszych synów, niż moglibyśmy zdać sobie sprawę z „bezdusznych toksycznych wpływowych wpływów”, w tym Tate. W ostatnich badaniach zleciliśmy w St Dunstan’s Education Group, grupie szkół prywatnych, które prowadzę, stwierdziliśmy, że prawie połowa (49%) z 18 do 25-letnich mężczyzn uważała, że ​​w społeczeństwie było bardzo niewiele silnych wzorów do naśladowania męskiego, a 17% młodych mężczyzn stwierdziło, że wiarygodne oskarżenia o napaść seksualną będą nie Zmień ich postrzeganie osoby, którą uważali za wzór do naśladowania. Ponad połowa (59%) młodych mężczyzn uważała, że ​​feminizm posunął się za daleko.

Chociaż jasne jest, że chłopcy nie rozumieją swojego miejsca na świecie i są mylnie obwinianie feminizmu I szersze postępy w prawach kobiet do ich postrzeganej nieistotności, jest to dalekie od nieuniknionego. Chociaż naszym instynktem może być ocena młodych mężczyzn, musimy rozwiązać kontekst, w którym dorastają. Jako najmłodsze pokolenie mężczyzn wycofują się online, odejdzieli od tradycyjnych koncepcji tego, co sprawia, że ​​osoba jest godna podziwu. Rzeczywiste wzorce do naśladowania zostały przyćmione przez nieuregulowany świat online, który wykorzystuje niepewność nastolatków i przedstawia widzom wprowadzanie w błąd seksu, wizerunku ciała i sukcesu.

W latach jako nauczyciel widziałem, w jaki sposób program nauczania może pomóc w wspieraniu ludzi poprzez te wyzwania. Rzeźbienie znaczącego czasu na pracę z młodymi ludźmi i dyskusje na temat ich tożsamości, celu i wyborów jest nieocenione. Odbicie pozytywnych atrybutów męskości i myślenia feministycznego pomaga uczniom zrozumieć złożoność tych tematów. W naszej szkole w południowo-wschodnim Londynie wprowadziliśmy kursy, które badają tożsamość i przestrzenie online, uzależnienie od pornografii, toksyczne przedstawienia płci i osoby wpływające online. Uważaliśmy, że ważne jest, aby młodzi ludzie mogli siedzieć razem i rozmawiać przez te problemy.

Nauczanie tych przedmiotów wymaga wrażliwości, starannego rozważenia i znaczącego czasu. Chociaż relacje i edukacja seksualna (RSE) są obowiązkowe we wszystkich szkołach średnich, często jest je w dziwnych zakątkach programu nauczania i nauczyciela. To fragmentaryczne podejście ogranicza jego wpływ, szczególnie gdy jest dostarczane przez podmiotów, nie-specjalistycznych nauczycieli. Pomimo pilności problemów, takich jak zgoda, bezpieczeństwo online i tożsamość płciowa, czas poświęcony na badanie tych tematów pozostaje zbyt krótki. Stowarzyszenie PSHE (National Body for PSHE Education) zaleca co najmniej godzinę w tygodniu na wszystkich kluczowych etapach, ale rzadko jest to gwarantowane, aw wielu szkołach państwowych PSHE otrzymuje znacznie mniej uwagi niż inne tematy.

Aby rozwiązać ten problem, reforma musi wykraczać poza niezależne szkoły. Ponad 90% dzieci w Wielkiej Brytanii edukuje w sektorze państwowym, gdzie szkoły napotykają surowsze ograniczenia harmonogramu i mniejszą elastyczność programową. Problem w całym społeczeństwie wymaga rozwiązania w całym społeczeństwie, które powinno być prowadzone przez rząd i Departament Edukacji. Polityka krajowa powinna ustanowić wyraźniejsze oczekiwania, w tym czas chroniony, szkolenia nauczycieli i wsparcie finansowe. Tylko wtedy możemy upewnić się, że każde dziecko, niezależnie od pochodzenia, otrzymuje edukację, której potrzebują, aby poruszać relacje, tożsamość i współczesny świat z odpornością i zrozumieniem.

Jednak reforma programu nauczania jest tylko jedną częścią rozwiązania. Jako ojciec dwojga małych dzieci i jako edukator, byłem szczególnie uspokajany przez inne statystyki z naszych badań: dla większości (50%) młodych mężczyzn ich największym wzorem do naśladowania jest nadal ich ojciec, a piąta (20%) wybrała nauczyciela jako drugą najważniejszą osobę w ich życiu. Łatwo jest rozpaczać w tym, co przyszłość może przynieść następne pokolenie, ale jest coś głęboko uspokajającego, że osoby najbliższe młodych ludzi nadal mają na nich prawdziwy wpływ i moc, aby zapewnić antidotum na mizoginistyczne osoby wpływowe.

Odkładanie naszych telefonów, obecność, bawienie się z naszymi dziećmi, chodzenie na spacery, rozmowę z nimi o wyborach i wartościach, oferowanie wsparcia w razie potrzeby: wszystko to może być tak samo silne jak każda narracja online, jeśli nie bardziej. Kiedy młodzi ludzie zwracają się do przestrzeni online, szukają wskazówek, a jeśli możemy zaoferować to w alternatywny, pozytywny i wzmacniający sposób, możemy zacząć przeciwdziałać szkodliwemu językowi i stereotypom, które się tam rozwijają.

Jako nauczyciele i jako jednostki, mamy możliwość przeciwstawienia się temu wyzwaniu. Możemy przekształcić zrozumienie przez młodych ludzi nie tylko męskości, ale płci, relacji, seksualności i naszych wartości jako społeczeństwa. W życiu zawodowym i osobistym byłem świadkiem wartości rozmowy z młodymi ludźmi w języku, który rozpoznają, nawet na tematy, które mogą być szczególnie trudne lub mylące. Wyzwanie jest świetne, ale razem mamy narzędzia, aby się do niego podnieść.

  • Czy masz opinię na temat kwestii poruszonych w tym artykule? Jeśli chcesz przesłać odpowiedź maksymalnie 300 słów według e -maila, aby zostać rozpatrzonym do publikacji w naszym beletrystyka sekcja, proszę Kliknij tutaj.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj