Federalni urzędnicy ds. Zdrowia starają się uruchomić „Bold, nerwowy„Kampania służby publicznej, aby ostrzec Amerykanów przed niebezpieczeństwami związanymi z ultra-przetworzoną żywnością w mediach społecznościowych, reklamach tranzytowych, billboardach, a nawet wiadomościach tekstowych.

I potencjalnie przeciwstawiają się wynikach.

Ultra-przetworzona żywność jest fiksacją dla sekretarza amerykańskiego zdrowia i usług ludzkich (HHS), Robert F Kennedy JrSceptyka szczepionki, która uważa, że ​​uprzemysłowiona podaż żywności w USA jest „głównym winowajcą” za wieloma chorobami przewlekłymi.

„Musimy naprawić nasze zapasy żywności. I to jest numer jeden” – powiedział Kennedy w swoim rozprawa potwierdzająca.

Przynoszenie zdrowszej żywności do Amerykanów okazało się jednym z najbardziej rezonansowych kwestii kampanii Kennedy’ego „Make America Health Again” (MAHA) – i prawdopodobnie jedyną, którą Demokraci i republikanie zasadniczo uzgodnią.

Kennedy spędził większość swojej kadencji jako sekretarz zdrowia demontażu Kluczowe elementy z nas Infrastruktura szczepionekinstytutowanie Masowe wypalenia I defunding Programy zapobiegania chorobom przewlekłym, takie jak dla Używanie tytoniu.

Sekretarz był mniej skuteczny w panowaniu w producentach żywności. Zwolennicy żywności opisali dobrowolne zmiany między rządem a producentami ”niezadowalający”. Kennedy był skrytykowane Przez kongresowe republikanie za celowanie w pestycydy rolnicze w raporcie „Maha” przed jego wydaniem – pokazując granice apetytu republikanów do regulacji, a następnie Zgłoś się był pełen błędów, prawdopodobnie wygenerowane by AI.

„Twórcza treść kampanii zwróci uwagę, tworzy wirusowe momenty w mediach społecznościowych, a przede wszystkim – inspirują Amerykanów do odzyskania zdrowia poprzez jedzenie prawdziwego jedzenia”, powiedział dokument opublikowany przez rząd federalny, który opisał kampanię.

Według dokumentów kampania będzie kosztować od 10 do 20 mln USD. Każdy, kto chce ubiegać się o nagrodę, będzie miał szybki zwrot – termin to 26 czerwca.

„Celem tego wymogu jest powiadomienie Amerykanów o roli przetworzonej żywności w napędzaniu epidemii cukrzycy i innych chorób przewlekłych, inspirowanie ludzi do wzięcia osobistej odpowiedzialności za diety i zwiększenie wymiernej poprawy zapobiegania cukrzycy i krajowym wynikach zdrowotnym” – kontynuował.

Nowa kampania public relations podkreśla również niekonwencjonalne podejście administracji Trumpa do zatrudniania – w tym poleganie na specjalnych pracownikach rządowych.

Kluczowy doradca Kennedy’ego, Calley Means, może bezpośrednio skorzystać z jednego z wyznaczonych celów kampanii: popularyzacji „technologii takich jak urządzenia do noszenia jako fajne, nowoczesne narzędzia do pomiaru wpływu na dietę i przejęcia kontroli nad własnym zdrowiem”.

Calley Means jest starszym doradcą Kennedy’ego i został zatrudniony jako Specjalny pracownik rządowy Według Bloomberga, skupienie się na polityce żywnościowej. Założył firmę, która pomaga Amerykanom uzyskać takie urządzenia do noszenia zwrotu bez podatku poprzez konta oszczędnościowe.

Casey oznacza, że ​​jest siostrą Calleya. Prowadzi także start-upa w opiece zdrowotnej, chociaż jej sprzedaje urządzenia do noszenia, takie jak ciągłe monitory glukozy. Jest nominowana do Kennedy’ego dla chirurga generalnego i przedsiębiorcą opieki zdrowotnej, której Firma sprzedaje Ciągłe monitory glukozy – jedno takie urządzenie do noszenia. Firma Calley Means również współpracuje Firma Casey.

Ze względu na status specjalnego pracownika Calley Mean nie był zmuszony do zbycia Z jego prywatnych interesów biznesowych – sytuacji, która już zaowocowała skargą etyczną. Zwolennicy konsumentów, tacy jak obywatel publiczny grupa non-profit, ostrzeżony Takie praktyki zatrudniania mogą powodować konflikty interesów. HHS nie odpowiedział na prośbę o komentarz na temat prywatnych interesów biznesowych Calley Mean, ani jego roli w tworzeniu kampanii reklamowej.

Chociaż kampania reklamowa koncentruje się na ultra-przetworzonym połączeniu żywności z cukrzycą, co najmniej jeden znany dietetyk był mowy na jego skupieniu.

„Ultra-przetworzona żywność-niektóre z nich obejmują płatki śniadaniowe, które są bardzo przetwarzane, ponieważ są wzmocnione witaminami”-powiedział Walter Willett, profesor epidemiologii i żywienia w Harvard Th Th Chan School of Public of Public of Public of Public of Public of Public of Public of Public of Public of Public Zdrowie. „Są dobre, jeśli są to płatki śniadaniowe pełnoziarniste i pieczywo pełnoziarniste” – powiedział.

Ultra-przetworzona żywność są ogólnie uznawane za napoje gazowane, słone przekąski i mrożone posiłki zaprojektowane jako stabilne, wygodne i niedrogie. Takie pokarmy są związane ze zwiększonym ryzykiem cukrzycy typu 2 – lub insulinoopornością.

Mechanizm, za pomocą którego takie pokarm mogą zwiększyć ryzyko cukrzycy, jest nieznanyproblem, który rozciąga się częściowo od „Heterogeniczna kategoria„Z żywności, którą obejmuje ultra-przetworzona kategoria. Propozycja kampanii reklamowej nie zapurza się na zdefiniowanie kategorii, nawet gdy Kennedy się na nią skupił”Zatrucie narodu amerykańskiego”.

„Kiedy mówisz, że przetworzone żywność nie wyobrażasz sobie koksu w swoim mózgu, i to jest największy problem”, powiedział Willett, który dodał, że większość kampanii usług publicznych jest starannie wytwarzana i testowana pod kątem skuteczności.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj