KElly Fountain of Central Arkansa planuje wyprowadzić rodzinę ze stanu, jeśli wprowadzone są wymagania dotyczące pracy Medicaidbiorąc pod uwagę problemy i brak zasobów, z którymi miała już spotkanie w uzyskaniu poparcia dla swojego 24-letniego syna niepełnosprawnego, Colby.

„Jeśli Budżet Trumpa jest przekazywany, ponieważ jest obecnie napisany, opuścimy Arkansas – powiedział Fountain. „Nasi politycy tutaj bardzo dobrze wiedzą, że ludzie stracą Medicaid, są od tego zależni. Ludzie nie tylko stracą opiekę zdrowotną, ale umrą. ”

Dylemat Fountain jest tym, z którym mogą się zmierzyć miliony Amerykanów, jeśli „duży, piękny rachunek Donalda Trumpa przejdzie przez Kongres w obecnej formie. Według ustawy zmniejszy Medicaid w USA o 7,6 miliona do 10,3 miliona Szacunki biura budżetu kongresowegoprzy większości cięć w wyniku wymagań dotyczących zgłaszania pracy, zwiększenia barier w rejestracji i odnowienia ubezpieczenia Medicaid oraz ograniczania zdolności państw do pozyskiwania stanowych funduszy Medicaid poprzez podatki od dostawców.

Odbiorcy i zwolennicy Medicaid ostrzegają o negatywnym wpływie wymagań dotyczących zgłaszania pracy, wskazując na przykłady dwóch stanów, które już wypróbowali wymagania dotyczące pracy dla Medicaid, Gruzja I krótko Arkansas. W obu stanach nastąpił znaczny wzrost liczby osób bez ubezpieczenia zdrowotnego i długu medycznego i bez wzrostu zatrudnienia, jeden z kluczowych argumentów administracji Trumpa za narzuceniem tego wymoguS.

Wymagania dotyczące raportowania pracy Medicaid rozpoczną się w grudniu 2026 r., A zwolennicy wymogu sprawozdawczego dla sprawnych dorosłych do pracy, wolontariatu lub uczestnictwa w programie edukacyjnym co najmniej 80 godzin miesięcznie. Zmiana nastąpi po republikańskim mówcy, Mike Johnson, twierdził Odbiorcy Medicaid „wykorzystali”, „oszustwo” i „oszustwo” systemu.

Colby Fountain w swoim mieszkaniu w West Little Rock, Arkansas, w zeszłym tygodniu. Zdjęcie: Harlan Bozeman/The Guardian

Naukowcy z Yale Public School of Health oszacować Niedostatecka na rynku programów zdrowotnych, w tym Ustawa o Medicaid i niedrogiej opiece, mogą prowadzić do 42 500 utraconych życia rocznie. Wymagania dotyczące pracy wymagać Starsi dorośli nie kwalifikują się jeszcze do Medicare, osób niepełnosprawnych i opiekunów do poruszania się po wymogach sprawozdawczych w celu utrzymania kwalifikowalności Medicaid.

W Arkansas wymagania dotyczące pracy zostały uchwalone w 2018 r blok wymagania.

Syn Kelly Fountain, Colby, urodził się z rzadkim stanem genetycznym, zespołem haploinsyntudilności i ma autyzm oraz inne problemy zdrowotne i rozwojowe związane z tym zaburzeniem.

Wyjaśniła jedynym sposobem, w jaki mogli wykonać drogie testy genetyczne Medicaidna których polegali również na pokryciu opieki medycznej Colby’ego.

W programie zwolnienia z listy oczekujących zajęło 13 lat, aby Colby mógł dostać się do programu społecznościowego, w którym uczy się wykonywać zadania, takie jak sklep spożywczy, kucharz lub liczenie pieniędzy, ale powiedziała, że ​​brak zasobów zatrudnienia, takiego jak wsparcie poprzez zatrudnienie i transport, uczyniło go bezowocnym.

„Nadal nie może pracować, ponieważ nie ma wspierającego zatrudnienia. Musiałby mieć ze sobą personel przez cały czas, gdy pracuje, aby go właściwie szkolić. To nie istnieje tutaj”, powiedziała Fountain. „W pewnym momencie, jeśli mamy szczęście, wszyscy będziemy niepełnosprawni w pewnym momencie naszego życia. Wszyscy zasługujemy na opiekę zdrowotną. Nie powinno to zależeć od tego, czy możemy znaleźć pracę. Powinniśmy być w stanie uzyskać dostęp do opieki zdrowotnej, gdy jesteśmy w najgorszych i najbardziej wrażliwych, a teraz Kongres chce wyeliminować tę dostępność”.

Kelly Fountain i jej syn Colby przewracają swój spoiwa w West Little Rock. Zdjęcie: Harlan Bozeman/The Guardian

Około 813 000 dzieci i dorosłych w Arkansas jest obecnie zapisanych do Medicaid, obejmując ponad 25% populacji państwa. 64% dorosłych na Medicaid w Arkansas pracują. Większość rejestrujących się w Medicaid sklasyfikowanych jako „sprawna” to głównie starsze kobiety i obejmują tylko 15,8% z całkowitej populacji niedziałającej beneficjentów Medicaid w wieku od 18 do 64 lat, zgodnie z analiza przez Milbank Quarterly.

„Większość, którzy nie pracują, ponieważ nie mogą znaleźć pracy, jest niepełnosprawna, dzieci lub starsze”, dodał Fountain. „Nie mamy tutaj spójnego Internetu. Nie mają dostępu do programów szkoleniowych, usług przejściowych i mają mający za mały personel Departament Zdrowia i Usług tak źle, że muszą złożyć dokumenty trzy, cztery lub pięć razy, zanim DHS powie, że je otrzymali. ”

Wymagania dotyczące zgłaszania pracy w Arkansas dotyczyły dorosłych w wieku od 30 do 49 lat bez dzieci i doprowadziły do ​​niewykonania 18 000 osób Zanim sąd zablokował dalsze wdrożenie, podczas gdy nie odnotowano żadnych zmian w zatrudnieniu.

Badania dotyczące wymagań w Arkansas znalazły koszty administracyjne Wdrożenie polisy wyniosło 26,1 mln USD, a także spowodowało zwiększenie długu medycznego i opóźnienie opieki medycznej dla osób, które straciły ubezpieczenie zdrowotne.

Camille Richoux, dyrektor ds. Polityki zdrowotnej w Arkansas zwolenników dzieci i rodzin, powiedziała, że ​​wymagania dotyczące pracy były bardziej „wymogiem dokumentów” i doprowadziły do ​​zamieszania. Powiedziała około 95% osób, które straciły ubezpieczenie Medicaid, spełniły wymagania lub powinny zakwalifikować się do zwolnienia.

„To był bałagan” – powiedział Richoux. „Wdrożenie było chaotyczne i spowodowało tylko ogromną utratę ubezpieczenia. Zatrudnienie nie wzrosło, płace nie wzrosło w tym czasie. Jedyny wpływ był nieubezpieczony”.

Argumentowała, że ​​aby zgłosić swoją pracę beneficjenci Medicaid, którzy musieli skorzystać ze strony internetowej, która była błyszczona, niewiarygodna i słabo rozpowszechniona.

Nancy Morrell ze swoją siostrą Carolyn, w ich domu w Eureka Springs, Arkansas. Nancy jest opiekunem na żywo dla swojej siostry. Zdjęcie: Henry O Head/The Guardian

Pomimo poważnych problemów z wymaganiami, Arkansas szuka Kolejne zrzeczenie się Nałożenie wymogów pracy na beneficjentów Medicaid, oprócz wymogów w federalnym rachunku wydatków.

„Moglibyśmy mieć sytuację Arkansa Tam, gdzie mamy dwa różne wymagania dotyczące pracy z różnymi komponentami ”, dodał Richoux.„ Wymagania dotyczące pracy nie są pewną zachętą do znalezienia pracy. Są to tylko kara, jeśli nie robisz rzeczy dobrze lub przegapisz dokumentację lub jeśli państwo popełnia wiele błędów, a to może zmienić się w cały kryzys w twoim życiu ”.

W Gruzji wymagania dotyczące pracy wprowadzone w lipcu 2023 r. prowadzony do podobnych wyników, ze znaczącymi barierami dla rejestracji Medicaid dla kwalifikujących się beneficjentów z powodu opóźnień, problemów z aplikacjami i rozległymi kosztami administracyjnymi Prawie 58 mln USD.

Luke Searborn, 54-letni mechanik z Jefferson, Gruzjastał się publiczną twarzą Georgia Pathways do ubezpieczenia, program ubezpieczeniowy gubernatora Briana Kempa dla zubożałych Gruzinów, kiedy został zaprezentowany w zeszłym roku. Ścieżki obejmowały wymagania dotyczące pracy Medicaid.

Seborn od tego czasu włączyło ustawodawstwo, Mówienie ProPublica Na początku tego roku jego świadczenia zostały dwukrotnie anulowane z powodu biurokracji w ciągu ostatniego roku. „Kiedyś myślałem o ścieżkach za błogosławieństwo”, powiedział Seaorn ProPublica. „Teraz skończyłem”.

„Państwa nie są gotowe ani przygotowane do wdrożenia tych wymogów pracy, a to spowoduje jeszcze więcej szkody. To, co wydarzyło się w Gruzji, wydali wszystkie te pieniądze na płacenie konsultantów na wdrożenie bardzo skomplikowanego systemu biurokratycznego, aby sprawdzić, czy ludzie pracują, i spowolniło ich przetwarzanie aplikacji Medicaid i SNAP (Food Stands) dla wszystkich innymi aplikacjami dla wszystkich osób, którego i studiów. Kto zauważył, że proponowane cięcia Medicaid również zmieniają więcej kosztów federalnych na państwa.

Nancy Morrell ze swoją siostrą Carolyn, w ich domu w Eureka Springs. Zdjęcie: Henry O Head/The Guardian

„Wiemy z historii, gdy państwa mają niedobory budżetu, mają tendencję do ograniczenia domowej opieki dla starszych osób dorosłych i osób niepełnosprawnych, więc nawet pośrednie skutki będą bardzo szkodliwe”-dodał Kean. „To, jakie wymagania dotyczące pracy stanowią kar dla osób, które tracą pracę lub kiedy myślimy o starszych dorosłych, dla osób, które muszą przejść na emeryturę wcześnie lub często o przewlekłych warunkach, które uniemożliwiają im pracę w pełnym wymiarze godzin. Te wymagania oznaczałyby, że kiedy wejdziesz w tę sytuację, tracisz również opiekę zdrowotną lub nie możesz uzyskać opieki zdrowotnej na pierwszym miejscu.”

Po powrocie do Arkansas Nancy Morrell, opiekun w Eureka Springs, powiedziała, że ​​nacisk na cięcia Medicaid już wpłynęło na jej rodzinę. W kwietniu 2025 r. Została powiadomiona, że ​​godziny, które Medicaid pokryje się za swoją siostrą Carolyn, z porażeniem mózgowym, zostaną zmniejszone o 75 miesięcznie pomimo żadnych zmian w jej potrzebach opieki.

„Nie wiem, dlaczego postanowili je wyciąć” – powiedział Morrell. „Naprawdę nie było żadnej współczucia. Tak było po prostu, to jest to, co to jest. I tak to będzie. I oczywiście wysyłają wam dokumenty, które mówią, że możesz prosić o odwołanie, który jest procesem, przez który przechodzimy teraz”.

Morrell twierdził, że pracownik z działem zdrowia Arkansas powiedział jej: „Możesz otrzymywać zapłatę za karmienie. Po prostu nie możesz zapłacić, gdy jest żucie. Musisz więc wziąć trochę czasu”. Pracownik nie odpowiedział na wiele próśb o komentarz. Departament Opieki Społecznej Arkansas odmówił komentarza, powołując się na wymagania dotyczące poufności.

Morrell argumentowała, że ​​dba o swoją siostrę 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu i jest rekompensowana tylko osiem z tych godzin. Uważa dodatkowe cięcia w tych godzinach jako nacisk na postawienie swojej siostry w droższym obiekcie opieki.

Nancy Morrell ze swoją siostrą Carolyn. Zdjęcie: Henry O Head/The Guardian

„Dbamy o nią 24 godziny na dobę, ale w zasadzie zapłacimy tylko za jedną trzecią. A jednak Medicaid jest skłonny teraz to wyciąć” – dodał Morrell. „Push tutaj polega na umieszczeniu Carolyn w placówce opieki, w której nie może nawet nacisnąć przycisku połączenia o pomoc. Umarłaby w ciągu kilku miesięcy. Właśnie to właśnie chcą uratować fundusze Medicaid”.

Rzecznik Departamentu Opieki Społecznej Arkansas twierdził, że zrzeczenie się państwo szuka wymagań dotyczących pracy, zwanej ścieżką do dobrobytu, „jest nowym innowacyjnym podejściem do wymogu pracy i zaangażowania społeczności”, które pomogą „beneficjentom osiągnąć niezależność ekonomiczną, a tym samym powiększanie ich zdrowia. Beneficjentów, którzy nie są zwalniani, i którzy nie wybierają nie uczestniczenia w zakresie wykwalifikowania się, które mogą obejmować edukację, a także sukces, będzie to trener, będzie to trener. Z ich zasięgu Medicaid. ”

Twierdzili, że program został „poinformowany przez lekcje z Arkansas Works, ale jest on zasadniczo inny na kilka kluczowych sposobów, w tym na koncentrowaniu się na dopasowywaniu danych, a nie na indywidualne raporty”.

Departament Zdrowia Społeczności w Gruzji i Biały Dom nie odpowiedział na wiele próśb o komentarz.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj