NBC Universal zaprezentowało przedłużenie umowy olimpiady o wartości 3 miliardów dolarów, upewniając się, że gry letnie i zimowe pozostały w NBC i usłudze przesyłania strumieniowego Peacock w USA do 2036 roku.
. Międzynarodowy Komitet Olimpijski (IOC) i Comcast, konglomerat telekomunikacyjny, który jest właścicielem NBC, ogłosił w czwartek najnowsze lukratywne partnerstwo – największe największe źródło przychodów dla MKOC.
W rezultacie sieć amerykańska będzie nadal transmitować Igrzyska Olimpijskie poza meczami 2032 w Brisbane, kiedy jej poprzednia umowa została zakończona. LA będzie gospodarzem Igrzysk Olimpijskich w 2028 r.
Umowa oznacza 2034 Zimowe igrzyska olimpijskiew Salt Lake City i letnich igrzyskach olimpijskich 2036, którego goszczące miasto nie zostało jeszcze wybrane, będzie emitowane na NBC w USA.
Zgodnie z oświadczeniem, w którym przedstawiono wczesne plany, które przedstawiono infrastrukturę do przyszłych gier i współpracuje również z „możliwościami reklam cyfrowych” Comcast z „Partnera strategicznego” do „Partnera strategicznego” do „Partnera strategicznego” i współpracy z MKOl w zakresie „możliwości reklam cyfrowych” w USA.
MKOl podkreślił, że dystrybuuje 90% przychodów, które generuje „wspieranie sportowców i organizacji sportowych” na całym świecie.
Ostatnia umowa telewizyjna w USA została potwierdzona na kilka dni przed wyborem nowego prezydenta MKOl, jednej z największych miejsc pracy w globalnym sporcie. Następca Thomasa Bacha, który jest na stanowisku od 12 lat, zostanie nazwany w przyszłym tygodniu.
Bach powiedział: „Krajobraz mediów szybko się rozwija i współpracując z jedną z wiodących światowych firm medialnych i technologicznych, zapewnimy, że fani w Stanach Zjednoczonych będą w stanie doświadczyć Olimpiada Jak nigdy dotąd. „
Brian Roberts, prezes i dyrektor generalny Comcast, powiedział, że „przełomowe, nowe, długoterminowe partnerstwo” zostało uderzone w oczekiwaniu na zmianę technologii przyspieszającej. „Nie ma żadnego wydarzenia jak olimpiada” – powiedział. „Jego moc wniesienia radości i jednoczącego ducha, który ucieleśnia, są naprawdę wyjątkowe”.
NBC Universal powiedział, że jego zasięg Paryża 2024 osiągnął średnio 67 milionów widzów dziennie na platformach transmisji, kablowych i streamingowych.
Nadawcy coraz bardziej chętnie zabezpieczają prawa do sportu, jeden z niewielu obszarów, które przyciągają widzów na imprezy na żywo. Rozliczane gry NFL 72 ze 100 najczęściej oglądanych telewizyjnych w USA w zeszłym roku, podczas gdy NBC niedawno uzgodniło rekordową 11-letnią Umowa o wartości 76 mld USD dla praw do transmisji NBA.