Napływ użytkowników „wanilii” pomógł niekonwencjonalnej aplikacji randkowej poczuć się po skoku zysków, ponieważ firma rozszerzyła bazę klientów poza oryginalny rynek docelowy ludzi w otwartych relacjach i entuzjastach załamania.

Według rachunków złożonych w Companies House wzrost poza Wielką Brytanią, gdzie Feeld został założony, pomógł zwiększyć sprzedaż o 26% do 48,9 mln GBP w 2024 r.

Wzrost był wolniejszy niż w poprzednim roku, kiedy czuje się podwoił swoje przychody w ciągu 12 miesięcy.

Pomimo rosnących kosztów związanych z działalnością marketingową wzrost przychodów pomógł raportowi biznesowego zysk przed opodatkowaniem w wysokości 9,3 mln GBP w porównaniu z 6 mln GBP w 2023 r.

Feels został założony przez urodzonego w Bułgarii Dimo ​​Trifonova w 2014 roku po tym, jak on i jego partner, Ana Kirova, oboje mieszkali w Londynie, rozmawiali o otwarciu ich związku.

Aplikacja miała na celu służyć ludziom w podobnej sytuacji, oferując bardziej otwartą alternatywę dla ustalonych aplikacji randkowych. Jeden z nich, Tinder, wziął Umbrage na oryginalną nazwę aplikacji, 3nder (wymawiany thrinder) i rozmieszczone zagrożenia prawne, aby zmusić firmę do jej zmiany.

Zrebrandia jako Feeld, firma zaspokajała osoby szukające relacji lub połączeń z więcej niż jedną osobą, a także fetyszistów i osób o alternatywnej tożsamości płciowej.

Ponieważ tradycyjne aplikacje doznały upadku użytkowników, Feeld nadal rośnie, przyciągając ludzi poza oryginalnym rynkiem docelowym uwiedzionym jego bardziej rasowym wizerunkiem.

Na początku tego roku Kirova potwierdził wyzwanie zintegrowania nowych użytkowników z bardziej konwencjonalnymi gustami – określanymi jako „wanilia” w branży seksualnej i społeczności Kink – z wieloletnimi użytkownikami Feeld.

„Myślę, że to wyzwanie, że pod pewnymi względami staje się bardziej głównym nurtem” – powiedziała.

„Jak witamy ludzi, którzy nigdy nie słyszeli o Fenad, którzy nie rozumieją listy seksualności i płci (lub), którzy nie rozumieją etycznej nie-monogamii?”

Pomiń wcześniejszą promocję biuletynu

Jednak rosnąca popularność aplikacji w stosunku do monogamicznych singli poszukujących stałych relacji okazała się lukratywna dla Kirova i Trifonova.

Rachunki pokazują, że Feeld wypłaciła w ubiegłym roku dywidendę w wysokości 600 000 funtów, z których większość została wypłacona pary, która jest właścicielem ponad 50% firmy.

Kirova, który stał się dyrektorem generalnym Feeld w kwietniu 2021 r., Poprowadził ćwiczenie rebrandingowe, a także ulepszenie technologii, które początkowo nękano usterkami.

W zeszłym roku Guardian poinformował, że użytkownicy aplikacji mógł mieć poufne dane, w tym wiadomości, prywatne zdjęcia i szczegóły ich seksualności lub nawet zredagowane, po tym, jak eksperci ds. Bezpieczeństwa cybernetycznego ujawnili szereg „luk w zabezpieczeniach”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj