Mieszkalnictwo w USA stały się tak niedostępne, że firma kawowa oparła wirusową kampanię marketingową na pomyśle, że prawie nikt nie może sobie pozwolić na zakup domu.

Maxwell House Coffee, 133-letnia marka, niedawno uruchomiła kampanię marketingową zmieniającą się jako „Maxwell Apartment Coffee”.

„Maxwell Dom? W tej gospodarce? ” Narrator pyta w Reklama wideoobiecując, że mieszkanie Maxwell to „ta sama niedroga kawa, którą kochasz, teraz o jeszcze bardziej przystępnej cenie”.

Firma oferuje również roczny dostawca kawy za „poniżej 40 USD” na Amazon, choć zapasy tego ”„12-miesięczna dzierżawa”Kawy przed Najwyraźniej ograniczone.

W ubiegłym roku mediana wieku po raz pierwszy nabywców domów w USA osiągnęła najwyższy poziom 38, zgodnie z statystykami z National Association of Realtors (NAR). W 1981 r., Kiedy stowarzyszenie po raz pierwszy zaczęło śledzić cechy budownictwa domowego, mediana wieku po raz pierwszy nabywca domu wynosiła 29 lat.

Według NAR odsetek domów sprzedawanych kupującym po raz pierwszy również osiągnął rekordowy poziom niskiego poziomu, a kupujący stanowią tylko 24% rynku, w porównaniu z 44% w 1981 r., Według NAR.

„Kupujący po raz pierwszy napotykają wysokie ceny domów, wysokie stopy procentowe hipoteczne i ograniczone zapasy, co czyni je dekadą starszą ze znacznie wyższymi dochodami niż poprzednie pokolenia kupujących”, powiedziała Jessica Lautz, zastępca ekonomisty NAR i wiceprezes ds. Badań, w a Oświadczenie o danych w zeszłym roku.

Mniej niż 16% domów na sprzedaż W Stanach Zjednoczonych w 2023 r. Były przystępne dla typowego gospodarstwa domowego – najniższy udział w rekordach, zgodnie z Statystyki z Redfincyfrowy maklerstwo nieruchomości. Podczas gdy przystępność cenowa nieco wzrosła w 2024 r., Poprawa była marginalnazgodnie z danymi firmy.

Po raz pierwszy wprowadzony w 1892 roku, Maxwell House Coffee widział kilka znaczących działań marketingowych w ciągu 133 lat, od Droga wczesna kampania Aby rozszerzyć markę z południa do Nowego Jorku, na reklamy telewizyjne z połowy wieku, które reklamowały to „smakuje tak dobrze, jak pachnie” I Reklamy z lat 70 Z najsłynniejszym hasłem „Good to the Last Drop”.

W latach 30. XX wieku firma wprowadziła Darmowy „Maxwell House Haggadah”, Drukowany przewodnik na sederową kolację na żydowskim święcie Paschy. Tradycja Maxwell Haggadah trwała przez dziesięciolecia, podobno sprawiła, że ​​marka„ kawa z wyboru dla żydowskich gospodarstw domowych w Nowym Jorku ”, a nawet pojawiła się na pierwszej kolacji Paschy Białego Domu Baracka Obamy w 2009 r. napisał w 2022 roku.

Nowa kampania reklamowa „Maxwell Apartment” to „zwolennicze” wysiłek zaprojektowany przez Nethink, nowojorską agencję reklamową, w celu pomocy marce w „wzmocnieniu jej powiązania między najemcami kochającymi kawę-rosnącą populacją w całym kraju”, zgodnie z rosnącą populacją w całym kraju ”. Mała czarna książkapublikacja branży marketingowej.

Podczas gdy okazja Maxwella „całoroczna dzierżawa kawy” nie była dostępna w czasie publikacji, The Coffee Company powiedział w oświadczeniu Że „roczna dostawa kawy będzie miała oficjalne„ dzierżawę ”mieszkania Maxwella do podpisania”.

Source link