US Pracownicy pocztowi-i wielu, którzy od nich zależą-mogli westchnąć z ulgą, gdy Trump był powołany przez Postmaster General, Louis Dejoy, zrezygnował w zeszłym miesiącu. Teraz robotnicy pocztowi i inni obawiają się, że najgorsze jest przyjście.
Wielu obawiało się Dejoya, płodnego Atut Donator i Logistics Executive Who pchany 10-letnim planem konsolidacji w agencji, byłby mężczyzna, który w końcu rozbiłby Usługa pocztowa Stanów Zjednoczonych (USPS). Teraz usługa stoi w obliczu wzmocnionego Trumpa i Elon Muskjego miliarder zwolennik i władający łańcuchy łańcuchowe jego rządowego „wydajności rządu” (Departament Rządu) (DOGE).
Stawką, zwolennicy, argumentują, jest samym istnieniem usługi wplecionej w społeczeństwo amerykańskim, które można prześledzić do 1775 r.. „Są to prawdziwe zagrożenia. Ogary są u drzwi”, powiedział Don Maston, prezes National Rural Letter Association, Unii, Unii. reprezentujący Ponad 130 000 przewoźników pocztowych na wiejskiej Ameryce.
Pracownicy i związki zawodowe w USPS brzmią alarm i wzywają do świadomości społecznej na temat zagrożeń związanych z rozmontowaniem i prywatyzacją agencji przez Administracja Trumpa.
W marcu USPS osiągnął porozumienie z Doge, aby odciąć miliardy dolarów z budżetu i sfinalizować dobrowolny program wykupu emerytalnego ogłoszonego pod administracją Biden w celu obniżenia 10 000 pracowników. Washington Post ma Zgłoszone Kierownictwo branży przygotowują się do wysiłków rządowych w celu outsourcingu przetwarzania poczty i opakowań oraz długich trórek transportowych oraz wynajmu leasingu dla nierentownych urzędów pocztowych.
„W tej chwili są inne organizacje na bloku kroczącym i jest tylko dużo czasu, zanim do nas dotrą. Musimy więc wyciągnąć wiadomość i wyprzedzić je, aby powiedzieć„ ręce z urzędu ” – powiedziała Tameka Brown, przewoźnik na wiejskich listach w liście wiejskim w środku Luizjana oraz prezes Stowarzyszenia Przewoźników Listów Ruralnych w Luizjanie. „Jesteśmy linią życia dla wielu amerykańskich ludzi, więc poczucie, że twoja praca jest zagrożona, jest to bolesne”.
Cięcia Dejoya już wpływają na służbę, szczególnie na obszarach wiejskich i stanach. Na przykład Wyoming wygląda na utratę wszystkich Po południu odbiór poczty.
Brown ostrzegł, że jeśli usługa pocztowa zostanie sprywatyzowana, usługi, które świadczy, zostaną wyeliminowane lub oferowane po znacznie wyższych cenach przez prywatne firmy.
„Dotykamy życia amerykańskiego każdego dnia” – dodał Brown. „Jesteś powiązany z nami przez całe życie w taki czy inny sposób. Muszą trzymać ręce z dala od poczty. Przez deszcz, deszcz, śnieg i przez Covid, byliśmy tam. Nie przegapiliśmy jednego dnia”.
Doge był jeszcze za dużo dla Dejoya, który podobno Pozostawione po zderzeniach z pracownikami o dostęp do agencji.
W zeszłym miesiącu Musk Wyrażone wsparcie za prywatyzację USPS. Pomysł został pochwalony po prawej stronie, w tym przez personel w Heritage Foundation, która zorganizowany Projekt 2025 i Trump: „To pomysł, który wielu ludzi lubi od dłuższego czasu. Patrzymy na to” – powiedział w ubiegłym roku.
Maston z krajowego stowarzyszenia przewoźników wiejskich powiedział, że Trump „unosi się balony, widząc, co może uciec i jaka będzie reakcja” z powodu jego zainteresowania prywatyzacją USPS. Ale Trump również wydaje się ostrożny. Usługa pocztowa jest popularna wśród Amerykanów, a zwłaszcza Amerykanów wiejskich.
„To nie jest amerykański pocztowy Biznesto poczta amerykański Praca” powiedział Maston. „Jest własnością my, ludzi, ty i ja i każdego innego Amerykanina.
„Usługa pocztowa jest no 2 najbardziej zaufaną i kochaną agencją rządową. Groźby i ataki obecnej administracji i Elona Muska, to wszystko tylko dla wyników i zrobienia czegoś, z czego mogą zarobić kolejny kawałek ciasta”.
Marc Mancini, przewoźnik listów w Pittsburghu w Pensylwanii i sklep sklepowy z National Association of Letter Carriers, powiedział, że USPS było już intensywne. „Czuję, że to robią, jest to, że starają się oszczędzać pieniądze, wyciskając coraz więcej pracowników. Więc otrzymujesz znacznie większą presję ze strony kierownictwa, wyższego kierownictwa, aby przewoźnicy działali szybciej i szybciej się poruszali” – powiedział.
Zauważył wszelkie zmiany w niezależności USPS musi być wykonane Przez kongres, ale powiedział, że martwił się, że administracja Trumpa może spróbować omijać odpowiednie kanały.
„Myślę, że wiele osób przylgnęło do nadziei, że z tego powodu Trump i Doge nie mogą w pełni wdrożyć pełnej prywatyzacji poczty, ale nie sądzę, aby Trump naprawdę dba o to, co mówi konstytucja lub jakie są prawa” – dodał Mancini. „Już robi groźby, że jeśli sędziowie rządzi im, on je usunie. Myślę więc, że zagrożenie prywatyzacją powinno być traktowane o wiele poważniej”.
Żadna stała wymiana nie została jeszcze nazwana na rzecz Dejoy. The Washington Post Zgłoszone W lutym 2025 r. Trump rozważał rozwiązanie kierownictwa USPS przez zarządzenie wykonawcze i wchłanianie agencji do Departamentu Handlu USA.
Biały Dom odrzucił raport planowanego zarządzenia, chociaż prezydent powiedział Było to w to spojrzeni. Trump twierdził podczas ceremonii przekleństwa sekretarza Departamentu Handlu USA, Howarda Lutnicka, że USPS był „ogromnym przegranym dla tego kraju”.
Propozycja połączenia była charakteryzowane przez związki reprezentujące pracowników USPS jako atak na pracowników, usługi pocztowe i osoby, które na nich polegają.
Brian Renfroe, prezes National Association of Letter Carriers, powiedział, że USPS był daleki od bycia „przegranym”. „Jest to usługa publiczna, która nie działa na dolarach podatników. Jest samowystarczalna. Jest to opłacane. Jest finansowany wyłącznie z przychodów od osób, które wysyłają”-powiedział.
USPS zaginiony 9,5 mld USD w roku podatkowym 2024. Bezsprzecznie, choć stoi w obliczu ogromnych wyzwań 80% z jego ciągłych strat netto wynikają z czynników poza kontrolą kierownictwa. Straty dochodów przez agencję nie są całkowicie spowodowane kosztami operacyjnymi, ale z zobowiązań dotyczących emerytur i emerytury, które wymagają zmian w polityce, takich jak umożliwienie lepsze inwestycje emerytalne.
„Jest to trudne w okresie modernizacji, w którym próbują zmienić i ulepszyć swoją sieć, ale musisz nadal świadczyć usługi każdego dnia. To prawie jak odbudowa statku podczas przecinania oceanu” – powiedział Renfroe. „Utrzymanie tej sieci i usługi publicznej, w których wszyscy, bez względu na to, gdzie mieszkają, otrzymują te same usługi pocztowe za tę samą cenę, jest bardzo ważne, i tak naprawdę pojawia się problem z prywatyzacją. Byłoby to praktycznie niemożliwe do utrzymania w prywatyzowanym modelu”.
Pracownicy pocztowi organizowali wiece w USA w ostatnich tygodniach, w tym zorganizowane przez Krajowe stowarzyszenie przewoźników listówThe American Postal Workers UnionThe National Postal MailHandler Union i Krajowe stowarzyszenie przewoźników na wsi. Z 640 000 pracowników w USPS, około 91% są członkami związku.
Ustawodawstwo zostało również niedawno wprowadzone w Dom I Senat z poparciem demokratycznym i republikańskim, aby sprzeciwić się prywatyzacji USPS.
Tim Thomason, wiceprezes Kapituły Zachodniej Wirginii Narodowego Stowarzyszenia Przewoźników Listów Ruralnych i emerytowany przewoźnik pocztowy 33-letni, który służył poza Princeton w stanie Wirginia Zachodnia, argumentował, że społeczności wiejskie polegają na usłudze pocztowej jeszcze więcej, ponieważ wiele prywatnych usług pocztowych nie służy im, ponieważ nie jest zyskowne.
„Ci ludzie polegają na nas. Zabrałem lekarstwo na osoby niepełnosprawne. Wyciągnąłem samochody z rowów. Zmieniłem płaskie opony. Nie chodziło tylko o bycie listonem. Czułem się, jakbym był częścią naszej społeczności” – powiedział. „Jeśli jest rozerwany, tracimy uniwersalną usługę i myślę, że ludzie, do których dostałem pocztę, są ranni”.
USPS nie odpowiedział na wiele próśb o komentarz. Starszy urzędnik Białego Domu stwierdził, że „administracja Trumpa nie rozważa prywatyzacji USPS”.
Urzędnik dodał w e -mailu: „Doge aktywnie ocenia sposoby ograniczenia odpadów, oszustw i nadużyć, jednocześnie eliminując obecność DEI w USPS. Prezydent zobowiązuje się do zapewnienia braku zakłóceń w krytycznej misji USPS”.