Fox Sports projektuje Super Bowl nagranie przeciętnych odbiorców 126 milionów amerykańskich widzów na platformach telewizyjnych i streamingowych oglądało Philadelphia Eagles„40-22 zwycięstwo nad Kansas City Chiefs w niedzielę wieczorem.

Gra była telewizyjna przez Fox, Fox Deportes i Telemundo i przesyłała strumieniowo na Tubi, a także na platformach cyfrowych NFL.

Prognozy Foxa w poniedziałek obejmowały wczesne liczby Nielsena i dane przesyłania strumieniowego z Tubie i NFL. We wtorek oczekiwano zaktualizowanych i pełniejszych liczb.

To byłby drugi rok z rzędu, w którym Super Bowl dotarł do nagrywania publiczności. Wodzowie Zwycięstwo nadgodzin nad San Francisco W ubiegłym roku średnio 123,7 miliona na platformach CBS, Nickelodeon, Univision i Streaming.

Według Foxa niedzielna publiczność osiągnęła 135,7 miliona w drugim kwartale. Wczesne projekty danych 14,5 miliona oglądało na platformach przesyłania strumieniowego, w tym 13,6 miliona na Tubie, gdzie gra była dostępna za darmo.

Część wzrostu można przypisać zmianie w sposobie policzenia widzów. Jest to pierwszy rok Nielsen mierzy widzów poza domem dla wszystkich stanów z wyjątkiem Hawajów i Alaski. Wcześniej było to 44 najlepsze rynki medialne, które obejmowały 65% ​​kraju. Oceny obejmują również dane Nielsen z Smart TVS wraz z skrzynkami zestawu kablowego i satelitarnego.

Po dwóch prostych latach bliskich Super Bowl niedzielny mecz był prawie zdecydowany w pierwszej połowie, gdy Filadelfia zbudowała prowadzenie 24-0.

Obecni byli także Donald Trump i Taylor Swift. Trump był pierwszym siedzącym prezydentem Aby wziąć udział w Super Bowl, podczas gdy relacje Swift z Chiefs Tight End Travis Kelce sprawia, że ​​fani popowej supergwiazdy są zainteresowani NFL.

Był to trzeci rok z rzędu, w którym Super Bowl średnio ponad 100 milionów widzów po okresie, w którym cztery z pięciu gier przed 2023 r. Spadło z powodu ograniczenia przewodów. Obejmowało to 95,2 miliona dla Super Bowl 2021 między Tampa Bay a Kansas City, która była najniższą średnią tylko w telewizji od 2007 roku.

Playoffs NFL wynosił średnio 35,2 miliona widzów w pierwszych trzech weekendach, co stanowi 9% w porównaniu z rekordem zeszłorocznego 38,5 miliona. Potem nastąpił sezon regularny, który wynosił średnio 17,5 miliona. Chociaż był to szósta najwyższa średnia pochodzi z 1995 roku, ale spadek o 2% w porównaniu z 2023 r.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj