Wstępny raport federalnej administracji lotniczej uzyskany przez amerykańskie organizacje medialne stwierdzono, że poziomy personelu „nie były normalne na czas dnia i wielkość ruchu”, zanim helikopter wojskowy zderzył się z odrzutowcem pasażerskim w sercu Waszyngton DC.

Według raportu odrębne role koordynowania ruchu helikoptera oraz przybycia i samolotów odlotowych zostały połączone podczas kolizji, donosi Associated Press. The Washington Post powiedział, że dwie osoby zajmują się pracą czterech w wieży kontrolnej.

Przyczyna awarii pozostaje niejasna. Śledczy mają odzyskał rejestrator głosowy kokpitu i rejestrator danych lotniczych Z American Eagle Flight 5342, lotu American Airlines prowadzony przez PSA, krajowa rada ds. Bezpieczeństwa transportu poinformowała późno w czwartek. Rejestratorzy są teraz w laboratoriach NTSB do oceny. Todd Inman, członek zarządu, powiedział, że urzędnicy zamierzali opublikować wstępny raport na temat incydentu w ciągu 30 dni.

Osoba zaznajomiona z tą sprawą powiedziała The Associated Press, że pozycje obsługi helikopterów i samolotów są regularnie łączone, gdy kontrolery muszą odejść od konsoli w celu przerw, są w trakcie zmiany zmiany lub ruch lotniczy jest powolny. Mówiąc pod warunkiem anonimowości w celu omówienia wewnętrznych procedur, osoba powiedziała, że ​​sytuacja personelu w środę wieczorem była na normalnym poziomie.

Ale początkowy raport FAA, uzyskany przez New York Times, Associated Press i innych, kończy się inaczej, mówiąc, że personel nie był „nie był normalny” ani o porze dnia, ani o ruchu lotniczym nad miastem, co ma więcej średnio 100 helikopterów dziennie.

Mapa katastrofy

Helikopter i samolot pasażerski leciał w „standardowym wzorze lotu” w czystą noc przed katastrofą, powiedział sekretarz transportu, Sean Duffy. Dodał, że często zdarza się, że samoloty wojskowe są widoczne na niebie nad stolicą USA, w tym w pobliżu lotniska krajowego Reagan, które znajduje się w Arlington w stanie Wirginia.

Dyrektor naczelny American Airlines, Robert Eisen, powiedział: „W tej chwili nie wiemy, dlaczego samoloty wojskowe wszedł na ścieżkę samolotu PSA”. Zachęcał przyjaciół i rodzinę osób, które dotknięte zadzwonieniem do 1-800-679-8215, które jest infolinią, którą ustanowiła linia lotnicza.

Dzień przed kolizją środę w pobliżu National Airport w Reagan inny odrzutowiec musiał przerwać lądowanie i dokonać drugiego podejścia po tym, jak helikopter pojawił się w pobliżu jego ścieżki lotu, poinformował Washington Post.

Armia amerykańska wzrosła bardzo poważne incydenty lotnicze w ostatnim roku obrotowym, z 15 lotami i dwoma incydentami naziemnymi, które spowodowały śmierć członków służby, zniszczenie samolotów lub ponad 2,5 mln USD uszkodzenia płatowca, Associated Press Zgłoszone.

Do tej pory co najmniej 27 ciał zostało odzyskanych z samolotu, a jedno z helikoptera Black Hawk, który rozbił się w rzece Potomac. Odrzutowiec Bombardier CRJ-700 rozbił się na trzy części i znajdował się w wodzie w talii w Potomaku. Ponad 300 pracowników ratowniczych, w tym nurków, wyblakły silne wiatry i upakowany lód, aby odzyskać kawałki samolotu i ciał.

Aż 14 łyżwiarzy i trenerów, w tym dwóch 16-latków i zamężnej pary mistrzów świata, byli na pokładzie samolotu American Airlines. Klub łyżwiarski w Bostonie powiedział, że Jinna Han i Spencer Lane, oboje 16 lat, byli w locie. Klub powiedział również, że urodzeni trenerzy łyżwiarstw i byli mistrzowie świata Evgenia Shishkova i Vadim Naumov, którzy byli mężem i żoną, byli na pokładzie. W tym inne ofiary Trener na łyżwach Alexandr Kirsanov i dwóch jego młodych studentów Angela Yang i Sean Kay.

Dwóch chińskich obywateli było również w samolocie, podały media państwowe, powołując się na ambasadę chińską. Senator Maria Cantwell powiedziała, że ​​ludzie w samolocie obejmowały również obywateli z Rosji, Filipin i Niemiec.

Pilot i pierwszy oficer lotu American Airlines zostali nazwani Jonathan Campos i Sam Lilley w raportach medialnych. Zgłoszono, że Campos miał 34 lata, a Lilley 28.

Source link