Zwolennicy są namawianie Senat Republikanie Odrzucenie propozycji odcięcia miliardów z amerykańskiej opieki zdrowotnej w celu przedłużenia ulg podatkowych, które przede wszystkim przynoszą korzyści bogatym i korporacjom.
Propozycja dokonałaby historycznych cięć MedicaidProgram ubezpieczenia zdrowotnego publicznego dla osób o niskich dochodach i niepełnosprawnych, który obejmuje 71 milionów Amerykanów i jest senacką wersją „Big Beautiful Bill”, która zawiera większość Donald TrumpZaładunek legislacyjny.
„Z tekstem opublikowanym na początku tego tygodnia Senat sprawił, że„ duży, zły rachunek budżetowy ”Izby pogorszył pod wieloma względami”, powiedział Anthony Wright, dyrektor wykonawczy Families USA, grupy popierania opieki zdrowotnej konsumenckiej, w rozmowie prasowej.
Wersja Senatu dokonuje głębszych cięć Medicaid i tak zwane plany Obamacare (Affordable Care Act), „zarówno poprzez rozszerzenie wymagań w dokumentacji, jak i utrudniając państwom finansowanie ubezpieczenia Medicaid dla swoich mieszkańców”, powiedział Wright.
Jeśli zdanie, Pasowane do domu Bill dokonałby już największych cięć Medicaid od czasu uchwalenia programu w 1965 r. Z biurokołem i wygaśnięciem dodatkowych dotacji na opiekę zdrowotną dla Obamacare, Kongresowe biuro budżetowe (CBO) oszacował, że wersja domu opuści 16 milionów ludzi bez ubezpieczenia zdrowotnego do 2034 r.
CBO nie opublikowało jeszcze szacunków lub „nie ocenianych”, wpływu propozycji Senatu, ale zwolennicy i eksperci stwierdzili, że cięcia są bardziej drakońskimi, „karze”, które rozszerzyły Medicaid, i atakują Medicaid, kontynuując swoje struktury finansowania bizantyjskiego.
„Jeśli spojrzymy na duży obraz naszego systemu opieki zdrowotnej, to miejsce, w którym nieefektywności są – nie w Medicaid – ale we wszystkich grupach zyskujących system”, powiedział David Machledt, starszy analityk ds. Polityki w programie National Health Law, odnosząc się do twierdzeń republikanów, których celem jest „Marnotrawstwo, oszustwo i nadużycia” z cięciami.
„Te cięcia zamierzają spojrzeć na najbardziej opłacalny program i wycisnąć go dalej, i zabrać nas do tyłu, i odłożyć nas z powrotem w systemie, w którym ludzie na niskim poziomie umierają, aby sfinansować te obniżki podatków dla bogatych ludzi i firm”.
A Ostatnie badanie stwierdził, że rozszerzenie Medicaid, tak jak było to podczas administracji Obamy, prawdopodobnie zaoszczędziło dodatkowe 27 400 osób w ciągu 12 lat i zrobiło to tańsze niż inne programy ubezpieczeniowe. To samo badanie wykazało, że około jedna czwarta różnicy w oczekiwaniu życia między Amerykanami o niskich i wysokich dochodach jest spowodowana brakiem ubezpieczenia zdrowotnego.
Republikanie, tacy jak senator John Thune z Południowej Dakoty, kłócić się że ich rachunek „chroni” Medicaid poprzez „usuwanie ludzi, którzy nie powinni być na rolkach”, w tym dorośli w wieku produkcyjnym, prawni i nieudokumentowani imigranci; Dodając wymagania dotyczące pracy i kontynuując stosowanie stanów manewru podatkowego w celu wprowadzenia większej liczby federalnych finansowania Medicaid.
„Usunięcie tych osób jest po prostu podstawowym, dobrym zarządzaniem” – powiedziała Thune.
Ale eksperci i zwolennicy twierdzą, że cięcia nie tylko usuną docelowe osoby, w tym wielu, ale walczą o przejście przez biurokrację, ale także postawią stany w niemożliwych sytuacjach z potencjalnie wielomiliardowymi niedoborami w swoich budżetach.
Obie wersje zawierają tak zwane Wymagania pracyKtóry ćwiczenie Show spowoduje, że ludzie stracą ubezpieczenie, nawet jeśli są uprawnieni, powiedzieli eksperci. Zamiast tego największą różnicą między wersjami Senatu i Domu ustawy jest atak Senatu na złożone ustalenia dotyczące finansowania Medicaid.
Medicaid jest wspólnie finansowany przez państwa i rząd federalny, co czyni go jednocześnie jednym z największych wydatków i źródeł przychodów. Wersja Senatu szczególnie atakuje dwa sposoby finansowania Medicaid, poprzez podatki od dostawców i płatności skierowane przez państwo.
Dzięki podatkowi od dostawcy państwa przynoszą dodatkowe przychody federalne poprzez zwiększenie płatności dla dostawców. Ponieważ federalna część Medicaid opiera się na procentowej stawce, zwiększenie płatności dla dostawców z kolei zwiększa kwotę, którą urzędnicy federalni płacą państwu. Następnie państwa opodatkowały tych samych dostawców, takich jak szpitale, aby przywrócić fundusze do państwa.
Chociaż ten manewr był skrytykowanejest również używany od dziesięcioleci. Jest na miejscu w każdym stanie, z wyjątkiem Alaski, jest legalny i otwarcie omawiany. Według Machledta, ustawa Senatu ogranicza ten Manuever poprzez obniżenie stawki podatkowej o około połowę, z 6% do 3,5%.
W analizie 2024 r. Kongresowe usługi badawcze oszacował, że obniżenie ograniczenia podatkowego dostawcy do 2,5% skutecznie zmniejszy 241 mld USD z płatności Medicaid do stanów. Chociaż dokładny wpływ limitu podatkowego Senatu nie jest jeszcze znany, Machledt spodziewa się, że byłby to w miliardach, które wówczas staną pod presją makijażu.
„Dbaliśmy o zamknięcie niedoboru 1,1 mld USD spowodowanych rosnącymi kosztami opieki zdrowotnej”, powiedział skarbnik stanu Kolorado, Dave Young, w rozmowie prasowej. „Aby chronić opiekę zdrowotną i edukację, musieliśmy ograniczyć projekty transportowe, programy zdrowia matek, a nawet 1 mln USD na pomoc dla banków żywności”.
Z powodu przepisów opodatkowania w konstytucji stanu Kolorado Young powiedział: „Prawie niemożliwe będzie zebranie podatków lub pożyczenie pieniędzy, aby nadrobić różnicę”.
Podobnie ustawa Senatu kontynuuje „płatności ukierunkowane na państwo”. Aby zrozumieć płatności skierowane przez państwo, pomocne jest zrozumienie dużego obrazu i często ukrytego aspektu amerykańskiej opieki zdrowotnej-ubezpieczenie zdrowotne płaci od różnych stawek za tę samą usługę.
Dostawcy są prawie powszechnie opłacani najgorsze za leczenie pacjentów z Medicaid. Medicare płaci mniej więcej koszty zapewnienia opieki, chociaż wielu lekarzy i szpitali narzeka, że wciąż jest za mało. Ubezpieczenie komercyjne najbardziej dobrze płaci lekarzy i szpitale.
Aby zachęcić więcej dostawców do przyjęcia Medicaid, ustawodawcy w niektórych stanach postanowili płacić dostawcom leczenie dodatkowych funduszy pacjentów Medicaid. W Zachodniej Wirginii A Zatwierdzone federalnie Plan pozwala państwu płacić dostawcom więcej za niektóre populacje. W Karolinie Północnej płatności wyreżyserowane przez państwo pozwalają państwu na płacenie stawek szpitali równych Średnie ubezpieczenie komercyjne stawka, jeśli zgadzają się na przepisy dotyczące przebaczenia długu medycznego.
Pierwszy plan płatności ukierunkowany na państwo został zatwierdzony w 2018 r. W ramach pierwszej administracji Trumpa. Tego rodzaju płatności były krytykowane przez Rządowe biuro odpowiedzialności Podczas administracji Biden.
Jednak ustawa Senatu podąża za tymi stawkami, wiążąc je z ekspansją Medicaid – centralną zasadą Obamacare – i daje surowsze ograniczenia dla 41 stanów To rozszerzyło program. Machledt powiedział, że działanie tego będzie skutecznie „karać”, odnosząc się do stanów, które uczestniczyły w tym kluczowym przepisie Obamacare, „ograniczając sposób finansowania”.
Zwolennicy ostrzegali również przed niezamierzonymi efektami nokatu z tak ogromnych zakłóceń. Firmy finansowe zadłużenia medycznego już przygotowują nowe boiska do szpitali. Nawet ludzie, którzy nie tracą ubezpieczenia i nie są ubezpieczeni za pośrednictwem Medicaid, mogli wzrosnąć ceny.
Kiedy Medicaid zostanie odcięty, szpitalne wyniki pogotowia są nadal zobowiązane do zapewnienia pacjentom opieki stabilizującej, nawet jeśli nie mogą zapłacić. Szpitale muszą gdzieś gdzieś nadrobić ten niedobór, a jedynymi płatnikami, z którymi mogą negocjować, są komercyjne: na przykład prywatne ubezpieczenie zdrowotne większość ludzi w USA.
„Ludzie, którzy nie tracą ubezpieczenia zdrowotnego, zobaczą zwiększone koszty”, powiedziała Leslie Frane, wiceprezes wykonawczy SEIU, związku, który reprezentuje około 2 milionów członków, w tym w opiece zdrowotnej. „Wasze copays wzrosną, twoje odliczenia wzrosną, twoje rachunki wzrosną”.
Republikanie mają nadzieję uchwalić rachunek do 4 lipca.