Sydney Sweeney zarejestrował się jako republikański wyborca na Florydzie na kilka miesięcy przed tym, jak Donald Trump wygrał drugą prezydenturę USA Nowa kampania reklamowa dżinsów z aktorem i słów o jej genach.
Euphoria i White Lotus Star zarejestrowała się do głosowania Floryda 14 czerwca 2024 r. – wkrótce po zakupie rezydencji w klawiszach – i wymieniła jej przynależność do republikańskiej, zgodnie z publicznie dostępnymi aktami recenzowanymi przez Guardian w niedzielę. To było około dwa tygodnie po tym, jak Trump, kolejny zarejestrowany republikański wyborca na Florydzie, został skazany w Nowym Jorku w mieście karnym dokumentacji biznesowej i zanim uzyskał powrót do Białego Domu w wyborach prezydenckich w listopadzie.
Było to także około dwa lata po 27 -letniej Sweeneya krytykowania niektórych amerykańskich konsumentów medialnych po tym, jak została sfotografowana na przyjęciu urodzinowym matki, gdzie widziano kilku gości w czapkach, które przywoływali te, które noszą Trump, znów wielkie (Maga). Pochodzący z Spokane w Waszyngtonie wydał następnie oświadczenie o mediach społecznościowych, o których mowa społeczeństwo o „przestanie przyjmować założenia”.
„Niewinne święto… zamieniło się w absurdalne oświadczenie polityczne, które nie było intencją”, dodało oświadczenie Sweeneya w tym czasie.
Sweeney nie zwróciła się do swojej rejestracji wyborców republikańskich na Florydzie, której istnienie stało się popularne w mediach społecznościowych w sobotę, a później zostało zgłoszone przez tradycyjne serwis informacyjne.
Aktor do tego czasu wygenerował znaczne relacje z mediów po tym, jak Outfitter American Eagle wydał kilka filmów pokazujących, jak modelowanie jeansów i kurtek firmy firmy. Kampania American Eagle ogólnie obraca się wokół punny’ego użycia wyrażenia: „Sydney Sweeney ma świetne geny”.
W jednym filmie „Geny” jest przekraczane i zastępowane „dżinsami”. Kolejny klip pokazał niebieskookie blondynki sugestywnie patrząc w kamerę i omawiając, w jaki sposób skład jej ciała „jest określany przez… geny”.
„Geny są przekazywane od rodziców na potomstwo, często określając cechy, takie jak kolor włosów, osobowość, a nawet kolor oczu. Moje dżinsy są niebieskie”, kontynuuje Sweeney w reklamach, które zawierają żart o tym, że kameraperson rozprasza jej piersi.
Niektórzy użytkownicy mediów społecznościowych zwolniony Kampania jako głucha, argumentując, że powtórzyła retorykę związaną z eugeniką i białą supremacją w czasie, gdy administracja Trumpa starała się wyeliminować inicjatywy różnorodności, sprawiedliwości i integracji (DEI), a także agresywnie naciskać na zatrzymanie i deportację imigrantów masowo.
Jedna reakcja Tiktok wideo To otrzymało setki tysięcy polubień oskarżonych Sweeneya o zignorowanie politycznego klimatu chwili, mówiąc „dosłownie daje… nazistowską propagandę”.
Konserwatyści amerykańscy skoncentrowali się na oburzenie kampanii na liberalnych obrzeżach, pędząc, by pochwalić Sweeneya za wylądowanie ciosu w reklamie „obudzonej”, powołując się na termin, aby krytykować miary DEI.
Rzecznik Trumpa Steven Cheung napisał W mediach społecznościowych, która krytyka współpracy Sweeneya z American Eagle była „Anuluj kulturę run amok”.
Niemniej jednak wielu oceniło reakcję na współpracę Sweeneya i American Eagle jako przesadzoną i przesadzoną.
Zapasy orła amerykańskiego podobno Wzrosła w następstwie kampanii skoncentrowanej na Sweeney. Stwierdzenie Od firmy w piątek broniła kampanii, mówiąc: „„ Sydney Sweeney ma świetne dżinsy ”i zawsze chodziło o dżinsy. Jej dżinsy. Jej historia”.
Wynik ten spowodował wyraźny kontrast z reklamą Bud Light 2023 z udziałem działacza trans Dylana Mulvaneya. Bojkot zorganizowany przez konserwatystę przeciwko Bud Light znacznie zmniejszył sprzedaż. Marka straciła swoje miejsce jako najlepiej sprzedający się w amerykańskim rynku piwa. A właściciel Bud Light, Anheuser-Busch, starał się zdystansować od Mulvaney w oświadczeniu, które obwiniała promocję „zewnętrznej agencji bez… świadomości zarządzania lub zatwierdzenia”.
„Nikt nie próbował anulować Sydney Sweeney” – powiedział post Na koncie X Wu Tang jest dla dzieci, co liczy się na ponad 270 000 obserwujących. „I nikogo nie obchodzi, czy jest republikaninem, czy nie”.