Samolot dojeżdżający, który się rozbił Sea Ice przy Alasce, zabijając wszystkie 10 osób Na pokładzie było pół ton nadwagi w warunkach pogodowych, poinformowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa Transportu we wstępnym raporcie opublikowanym w środę.

W raporcie stwierdzono, że samolot był zbyt ciężki w przypadku warunków, które powodują lukier z prędkością i wysokością, jaką latała.

Raport końcowy jest oczekiwany później.

Katastrofa 6 lutego była jednym z najbardziej śmiercionośnych katastrofy Alaski w tym stuleciu, a trzecim ważnym nieszczęściem lotnictwa w USA w ciągu ośmiu dni. A Komercyjny odrzutowiec i helikopter wojskowy zderzyli się w pobliżu stolicy kraju 29 stycznia, zabijając 67 osób. 31 stycznia w Filadelfii rozbił się w Filadelfii, zabijając sześć osób na pokładzie i inną osobę na ziemi.

Jednosilnikowy samolot turbopropowy Beringa Air był regularnie zaplanowany popołudniowy lot między społecznością Unalakleet i Nome, podróż około 150 mil (240 km), kiedy władze straciły kontakt niecałą godzinę po start, powiedział w tym czasie David Olson, dyrektor operacji dla Beringa Air, powiedział.

Przegląd zawartości samolotu po awarii wskazał, że jego szacunkowa waga brutto przy odlotu wynosiła około 9 865 funtów (4475 kg) – około 1058 funtów w porównaniu z maksymalną masą brutto na starcie w locie, w którym warunki lukowania znajdowały się w prognozie.

Wiadomości poszukujące komentarza w środę z NTSB i z Bering Air nie zostały natychmiast zwrócone.

Karavan Cessna zaginęła około 30 mil na południowy wschód od Nome. Po szeroko zakrojonych przeszukania znaleziono wrak następnego dnia na dryfującym lodowym floe. Pilot i wszyscy dziewięciu pasażerów zostało zabitych.

Dane radarowe dostarczone przez amerykański patrol cywilny wskazały, że samolot szybko stracił wysokość i prędkość, ale nie było jasne, dlaczego tak się stało, powiedział Straży Przybrzeżne USA. Agencja nie była świadoma żadnych sygnałów niepokoju z samolotu.

Samolot leciał w obszarze, w którym umiarkowane oblodzenie było możliwe między 2000 stóp (610 metrów) a 8000 stóp, a pogoda może być niebezpieczna dla lekkich samolotów, powiedziała przewodnicząca NTSB, Jennifer Homendy, powiedziała na konferencji prasowej w Nome w zeszłym miesiącu. Powiedziała, że ​​samolot, który został ostatnio zauważony na radaru na poziomie 3400 stóp, miał system anty-obierania na skrzydłach i ogonie oraz że sprzęt zostanie zbadany w ramach śledztwa.

Wstępne raporty NTSB zwykle nie ujawniają przyczyny awarii, ponieważ dochodzenie jest nadal w toku. Raport końcowy, który zwykle zawiera przyczynę, zostanie wydany później.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj