A Kentucky Mama znalazła się w lepkiej sytuacji, gdy jej ośmioletni syn zamówił na telefon 70 000 Dum-Dum Lollipops.
W niedzielę Holly Lafavers zauważyła opłaty za 4200 $ na swoim koncie bankowym, tylko po to, by uświadomić sobie, że jej syn Liam złożył za pośrednictw Amazonka konto.
Rozmawianie z Good Morning America, Lafavers powiedział: „Właśnie dostałem zapłacenie, więc kiedy spojrzałem na moje konto bankowe i było na czerwono, od razu wpadłem w panikę”.
Dodała, że Liam, który ma zaburzenie spektrum alkoholu płodowego i którego adoptowała, gdy miał dwa i pół roku, chciał zorganizować karnawał dla swoich przyjaciół i rozpowszechniać cukierki jako nagrody.
„Był przyjazny, był miły dla swoich przyjaciół” – powiedział The Associated Press.
Według LAFAVERS próbowała odwołać dostawę, ale było już za późno, ponieważ Amazon dostarczył już 22 przypadki cukierków do jej progu. „Liam wyszedł na zewnątrz, by jeździć na skuterce i zaczął krzyczeć:„ My Suckers są tutaj ”, powiedział LaFavers Good Morning America, dodając:„ Na naszym ganku było tylko 22 pudełka frajerów ”.
Następnie odkryła, że osiem przypadków z zamówienia nie zostało uwzględnionych. LAFAVERS zaczął czekać za progiem i był w stanie odrzucić pozostałe zamówienie po dostawie.
Próbowała otrzymać zwrot pieniędzy, ale stanęła przed początkową trudnością od Amazon. „Prawdopodobnie było to miejsce, w niedzielę wieczorem, po prostu, z powodu braku lepszych słów, poddałem się i zdecydowałem, że będę musiał poprosić o pomoc”, powiedział LaFavers Good Morning America.
Następnie LaFavers zabrał się do mediów społecznościowych. Na Facebooku postnapisała: „Cześć wszystkim! Liam zamówił 30 przypadków Dum-Dums, a Amazon nie pozwoli mi ich zwrócić.
„Sprzedaż: 130 USD. Nadal zapieczętowane”.
W odpowiedzi na jej post, przyjaciele, rodzina i nieznajomi Lafervers pomogli jej rozpowszechnić pudełka, aw ciągu dwóch godzin każde pudełko zostało zakupione, powiedziała Good Morning America. Nabywcy cukierków byli lokalne banki i biura lekarskie, a także kręgarz.
„Moi przyjaciele i rodzina w Somerset naprawdę przyspieszyli… i byli w stanie pomóc” – powiedział LaFervers, dodając: „Zrozumieli, że to nie było nic złośliwego i że byłem uczciwą osobą. To niesamowite”.
W zaktualizowanym poście na Facebooku LaFavers ogłosił, że „po długim dniu pracy z bankiem i rozmowy z kilkoma stacami informacyjnymi zadzwonił Amazon i zwracają moje pieniądze !!!”
Dodała: „Dziękuję wszystkim, którzy zaoferowali zakup pudełka, aby nam pomóc. Z przyjemnością dostanę ci to, co„ zamówiłeś ”lub przekazałem je na wybraną przez ciebie organizację charytatywną. Proszę, dm mi swoje preferencje”.
W oświadczenie Dla magazynu People Amazon potwierdził zwrot pieniędzy, mówiąc: „Cieszymy się, że mogliśmy bezpośrednio współpracować z tym klientem, aby przekształcić lepką sytuację w coś słodkiego”.
Tymczasem Kirk Vashaw, dyrektor generalny Spangler Candy Company, która produkuje Dum-Dums, powiedział: „Cieszymy się, że słyszymy o tak entuzjastyczny fan Dum-Dums. Uwielbiamy, że tak wielu ludzi wskoczyło na zakup dodatkowych spraw i że rodzina została ostatecznie remisowana.