A Kentucky Mama znalazła się w lepkiej sytuacji, gdy jej ośmioletni syn zamówił na telefon 70 000 Dum-Dum Lollipops.

W niedzielę Holly Lafavers zauważyła opłaty za 4200 $ na swoim koncie bankowym, tylko po to, by uświadomić sobie, że jej syn Liam złożył za pośrednictw Amazonka konto.

Rozmawianie z Good Morning America, Lafavers powiedział: „Właśnie dostałem zapłacenie, więc kiedy spojrzałem na moje konto bankowe i było na czerwono, od razu wpadłem w panikę”.

Dodała, że ​​Liam, który ma zaburzenie spektrum alkoholu płodowego i którego adoptowała, gdy miał dwa i pół roku, chciał zorganizować karnawał dla swoich przyjaciół i rozpowszechniać cukierki jako nagrody.

„Był przyjazny, był miły dla swoich przyjaciół” – powiedział The Associated Press.

Holly Lafavers i ośmioletni Liam 23 kwietnia w Lexington, Kentucky. Zdjęcie: Holly Lafavers/AP

Według LAFAVERS próbowała odwołać dostawę, ale było już za późno, ponieważ Amazon dostarczył już 22 przypadki cukierków do jej progu. „Liam wyszedł na zewnątrz, by jeździć na skuterce i zaczął krzyczeć:„ My Suckers są tutaj ”, powiedział LaFavers Good Morning America, dodając:„ Na naszym ganku było tylko 22 pudełka frajerów ”.

Następnie odkryła, że ​​osiem przypadków z zamówienia nie zostało uwzględnionych. LAFAVERS zaczął czekać za progiem i był w stanie odrzucić pozostałe zamówienie po dostawie.

Próbowała otrzymać zwrot pieniędzy, ale stanęła przed początkową trudnością od Amazon. „Prawdopodobnie było to miejsce, w niedzielę wieczorem, po prostu, z powodu braku lepszych słów, poddałem się i zdecydowałem, że będę musiał poprosić o pomoc”, powiedział LaFavers Good Morning America.

Następnie LaFavers zabrał się do mediów społecznościowych. Na Facebooku postnapisała: „Cześć wszystkim! Liam zamówił 30 przypadków Dum-Dums, a Amazon nie pozwoli mi ich zwrócić.

„Sprzedaż: 130 USD. Nadal zapieczętowane”.

W odpowiedzi na jej post, przyjaciele, rodzina i nieznajomi Lafervers pomogli jej rozpowszechnić pudełka, aw ciągu dwóch godzin każde pudełko zostało zakupione, powiedziała Good Morning America. Nabywcy cukierków byli lokalne banki i biura lekarskie, a także kręgarz.

„Moi przyjaciele i rodzina w Somerset naprawdę przyspieszyli… i byli w stanie pomóc” – powiedział LaFervers, dodając: „Zrozumieli, że to nie było nic złośliwego i że byłem uczciwą osobą. To niesamowite”.

W zaktualizowanym poście na Facebooku LaFavers ogłosił, że „po długim dniu pracy z bankiem i rozmowy z kilkoma stacami informacyjnymi zadzwonił Amazon i zwracają moje pieniądze !!!”

Dodała: „Dziękuję wszystkim, którzy zaoferowali zakup pudełka, aby nam pomóc. Z przyjemnością dostanę ci to, co„ zamówiłeś ”lub przekazałem je na wybraną przez ciebie organizację charytatywną. Proszę, dm mi swoje preferencje”.

W oświadczenie Dla magazynu People Amazon potwierdził zwrot pieniędzy, mówiąc: „Cieszymy się, że mogliśmy bezpośrednio współpracować z tym klientem, aby przekształcić lepką sytuację w coś słodkiego”.

Tymczasem Kirk Vashaw, dyrektor generalny Spangler Candy Company, która produkuje Dum-Dums, powiedział: „Cieszymy się, że słyszymy o tak entuzjastyczny fan Dum-Dums. Uwielbiamy, że tak wielu ludzi wskoczyło na zakup dodatkowych spraw i że rodzina została ostatecznie remisowana.

Source link