Jest to jeden z wątpliwych zalet podejścia Donalda Trumpa „Wall of Sound” do komunikacji, że nieco obrzydliwy moment związku między światem Maga i jedna z najgorętszych młodych gwiazd Hollywood była transmitowana na żywo i nieoszliczona.
Jako prezydent USA wsiadł do Air Force One, reporter zapytał, czy ma jakieś przemyślenia na temat Sydney Sweeney, „bardzo gorącej aktorki w tej chwili”, która jest teraz Zarejestrowany republikanin. Oczywiście, że to zrobił.
„Ona jest zarejestrowanym republikaninem? Och, teraz kocham jej reklamę. Czy to prawda? Czy Sydney Sweeney… byłbyś zaskoczony, jak wielu ludzi jest republikanami. Właśnie tego by nie wiedział. Ale cieszę się, że powiedziałeś mi. Gdyby Sydney Sweeney jest zarejestrowanym republikaninem, myślę, że jej reklama jest fantastyczna.”
Sweeney, dla niewtajemniczonych, i nie może być wielu, po raz pierwszy zyskała na jej role w euforii HBO i białym lotos Dolina Echo Thrillera z Julianne Moore.
Było to jednak 27-latka „More Is Best” do komercyjnych powiązań i tendencja algorytmów mediów społecznościowych do promowania jej, która uczyniła ją nieuniknioną.
Jest wszędzie, uśmiechając się z odrobiną odmładzającej kremu na twarzy, wystając, by wstydzić się w czarne mokasyny w kształcie zatyczki lub zabierając selfie z psem, aby promować telefony Flip Samsung.
Można ją nawet znaleźć w wannie dzięki współpracy z męską firmą zajmującą się higieną osobistą w celu stworzenia mydła o nazwie Sydney’s Bathwater Bliss, która zawiera niewielką ilość rzeczywistej wody, w której umyła.
Jej najnowsza kampania reklamowa doprowadziła ją do bardziej niebezpiecznych wód. „Geny są przekazywane od rodziców na potomstwo, często określając cechy, takie jak kolor włosów, osobowość, a nawet kolor oczu”, mruczy Reklama dla amerykańskich dżinsów. „Moje geny są niebieskie”, mówi, gdy kamera pozostaje na jej oczach. Linia paska: Sydney Sweeney ma świetne dżinsy.
Powiew kontrowersji nieuchronnie został odebrany z twierdzeniami, że reklama podnosi biały, blond i niebieskoch.
Jedna reakcja Tiktok wideo To otrzymało setki tysięcy polubień, skomentowało „dosłownie daje… nazistowską propagandę”. JD Vance, nigdy nie przegapiła takiej chwili, zdecydował, że ma to jego imię.
Skrytykował niezbadanych demsów i powitał „All-American Beautiful Woman”, dodając: „Tak wiele Demokratów jest zorientowane na wrogość wobec podstawowego życia amerykańskiego”.
Następnie, pośród dodatkowej kontroli kobiety stojącej za burzą, okazało się, że Sweeney zarejestrował się jako republikański wyborca na Florydzie na kilka miesięcy przed tym, jak Trump wygrał swoją drugą prezydenturę USA.
Jak ilustrowała zachwyt Trumpa, korzyść dla prezydenta jest jasna, powiedział David Cracknell, były redaktor polityczny Ruperta Murdocha Sunday Times, który obecnie prowadzi własną firmę PR.
Istnieje długa historia polityków ścigających poparcie celebrytów, a JFK wśród najwcześniejszych w celu uzyskania korzyści płynących z tego, że Franka Sinatry, Dean Martin i Sammy Davis Jr.
Zeszłego lata, Ash Center for Democratic Mananance and Innovation Uniwersytetu Harvarda opublikowało badania, które sugerowały, że głosy celebrytów mogą być „niezwykle potężne” w promowaniu zaangażowania obywatelskiego i zmiany numerów wyborczych. Stwierdzono, że stawki wolontariuszy do rejestracji wyborców i ankiety wzrosną, gdy celebrytka ich promowała.
Poparcie gwiazd takich jak Taylor Swift i Oprah Winfrey nie pomogły Kamali Harris w ostatnich wyborach, ale milczące poparcie młodej kobiety może być szczególnie pomocne w czasach, gdy Trump jest pod presją jego poprzednich związek z skazanym przestępcą seksualnym Jeffreyem Epsteinem. Jednak Cracknell powiedział, że zaleta celebryty była znacznie mniej jasna.
„Zwykle kończy się łzami, gdy jakakolwiek celebrytka angażuje się w politykę, po prostu spójrz na Kanye Westa i jak jego poparcie dla Trumpa zostało zmieszane z jego reputacyjnym upadkiem” – powiedział Cracknell. „Potem powiedział później, że czuł się używany przez Trumpa. Więcej oszukiwania cię za zaangażowanie, ponieważ politycy są znacznie lepsi w manipulowaniu mediami, robią to sekundę na sekundę, Trump dosłownie”.
Mark Borkowski, którego klienci PR to Michael Jackson, Joan Rivers i Van Morrison, powiedział, że złota zasada unikania politycznych uwikłania, szczególnie w niemowlęctwie kariery, gdy zasadnicze była powszechna wartość firmy, była z jakiegoś powodu.
Gdy Taylor Swift pochwalił dwóch demokratycznych kandydatów W swoim rodzinnym stanie Tennessee w 2018 roku doprowadziło to do przerażającego luzu, ale trzymała się pistoletów, kontynuując Joe Biden i Kamala Harris na prezydenta.
Nie można powiedzieć, że jej kariera ucierpiała, ale Swift została ustanowiona, powiedział Borkowski, podobnie jak inne celebrytów, takie jak John Wayne i Charlton Heston, którzy rzucili się na przyczyny polityczne, pierwsza w Partii Republikańskiej, a drugi ruch na rzecz praw obywatelskich, a następnie narodowe stowarzyszenie karabinów.
„Fascynuje mnie Sydney Sweeney” – powiedział Borkowski. „Stała się rodzajem pysznego syreny mediów Gen Z. Ma wszystkie echa Jayne Mansfield lub Marilyn Monroe, ale jest całkowicie nadmierna.
„Ona jest kliknięciem i najgorszym pomysłem jest ogłoszenie przynależności politycznej, szczególnie w piekle, który jest amerykańskim dyskursem. To ogromne ryzyko PR, ponieważ jeszcze tego nie zrobiła. Nie jest Margot Robbie, nie ma za sobą Oscarów”.
Sweeney nie skomentował jeszcze wiadomości o swoich sympatiach politycznych, ale wiele innych, poza Trumpem, mówi Borkowski. „Cisza w polityce jest teraz naprawdę ważna, ponieważ jeśli nie, zostaniesz ujawniony przez pełny ciężar opozycji w mediach społecznościowych” – powiedział. „To będzie Carnage. Ona jest bombą, ale jeszcze nie jest kasą”.