On 14 lutego, Departament USA EdukacjaWydano Urząd Praw Obywatelskich list Zawiadomienie amerykańskich instytucji edukacyjnych, szkół i uniwersytetów nowej interpretacji federalnego prawa praw obywatelskich. List przedstawia nowe warunki w celu otrzymania funduszy federalnych, w tym w postaci pożyczek studenckich lub badań naukowych i medycznych.

Tytuł VI ustawy o prawach obywatelskich z 1964 r. Zabrania dyskryminacji na podstawie rasy, koloru i pochodzenia narodowego w programach lub działaniach wspomaganych federalnie. List Departamentu Edukacji „Drogich kolegów” na nowo definiuje główne cele tytułu VI na centralnie, obejmują rzekomą dyskryminację białych. List został śledzony, 28 lutego Zestaw wytycznych za interpretację. Nowatorskie rozumienie anty-białej dyskryminacji w tych dokumentach jest mrożącym modyfikowaniem edukacyjnego autorytaryzmu.

W liście, pełniący obowiązki asystenta sekretarza ds. Praw obywatelskich, Craig Trainor, pisze:

Instytucje edukacyjne mają toksycznie indoktrynowane studentów z fałszywą założeniem, że Stany Zjednoczone są oparte na „rasizmie systemowym i strukturalnym” oraz zaawansowanym dyskryminacyjnym polityce i praktykom. Zwolennicy tych praktyk dyskryminacyjnych próbowali je uzasadnić-szczególnie w ciągu ostatnich czterech lat-pod sztandarem „różnorodności, równości i włączenia” („dei”), przemytania stereotypów rasowych i wyraźnej świadomości rasy w codzienne trening, programowanie i dyscyplinę.

Jednakże, Stany Zjednoczone dość wyraźnie opierają się na rasizmie systematycznym i strukturalnym. Historia USA pokazuje, że niewolnictwo było czynnik centralny W USA bogactwo. USA zostały zbudowane na ludobójstwie tubylczym i kolonializmie, jak chwycenie rdzennej ziemi był jednym z powodów poszukiwania niepodległości od Anglii i w każdym razie jest fundamentalne dla formacji kraju. Rasizm strukturalny również utrzymuje się; Na przykład miasta są segregowane z powodu niesprawiedliwości strukturalnej w prawie mieszkaniowym i hipotecznym. Sposoby, w jakie USA zostały zbudowane na rasizmie, przeciwko czarnym Amerykanom i rdzennym Amerykanom, ma kluczowe znaczenie zarówno do badania jej historii, jak i obecnej struktury. Jeśli Amerykanie nie rozumieją tego tematu, nie będą dobrze poinformowani.

Wytyczne dotyczące naruszenia tytułu VI są niejasne. Z wytycznych:

Rasowo zorientowana na rasowo wizję sprawiedliwości społecznej lub podobne cele będzie dowodem w analizie OCR faktów i okoliczności indywidualnej sprawy.

Najprostszym sposobem na przeczytanie listu i wytycznych jest określenie „nękania w szkole”, w tym czarnej historii. List traktuje nauczanie dużych pokosów czarnej i rdzennej historii jako podobnej do białego profesora konsekwentnie odnoszącego się do wszystkich swoich czarnych studentów z straszną rasową obelgą.

„Bardziej ekstremalne praktyki na uniwersytecie”, które „mogłyby stworzyć wrogie środowisko w ramach tytułu VI”, obejmuje „naciskanie na ich uczestniczenie w protestach lub zajęcia pewnych stanowisk w sprawach naładowanych rasowo”. Ale rozum, racjonalność i moralność są źródłem „presji”. Jak wyróżnia się presję wywierającą ludzi na podstawie moralnych argumentów dotyczących rasowo naładowanych problemów od innych rodzajów presji?

Wytyczne tworzą kulturę strachu i zastraszania wokół historii. Jeśli ktoś omawia czarną historię, natychmiast ryzykuje poparcie poglądu, że Stany Zjednoczone „opierają się na„ rasizmie systemowym i strukturalnym ”. Wytyczne zapraszają uczniów do zgłoszenia nauczycieli i administratorów szkół za to, że nie przestrzegają ideologii narzuconej przez państwo na temat historii, a także ideologii narzuconej przez państwo o płci, która grozi krytycznym nauczaniem o tożsamości płciowej lub w tym przemijającym perspektywach, w prześladowanie w szkole. Brak przestrzegania ideologii państwowych na temat historii i płci pasuje do tej nowej definicji „nękania w szkole”. Stawką są miliardy finansowania federalnego.

„W ramach zarządzenia wykonawczego Trump próbuje zdemontować Departament Edukacji”. Zdjęcie: Mark Schiefelbein/AP

Wytyczne są nie tylko niejasne, są celowo niejasne, w sposób, który utrudniłby nawet starannego administratora interpretację. Dlatego pozwalają na maksymalną swobodę nadużycia. Jako wpływowy profesjonalny intelektualny Jonathan Keeperman wyjaśnił w „New York Times”, odnosząc się do Administracja Trumpa Wojna z językiem:

Rzeczy, które atakują w tych rozkazach wykonawczych, są luźnymi pojęciami. Koncentrując się na tych kluczowych terminach, na które lewica przyjął, możesz, nie wiedząc wiele innych o tym, co robisz, w skali całego budżetu federalnego, zasadniczo usuń dużo zgnilizny.

Stan Florydy był modelem tej strategii, co prowadzi do usunięcia książek z bibliotek szkolnych, ponieważ na przykład normalizują relacje LGBTQ+, oraz bezprecedensowy poziom powszechnego strachu wśród Florydy profesorowie I nauczycielstwo. Ale rozprzestrzenił się na inne stany. Stan Tennessee ma online „Dywizjonalne koncepcje raportowania śledzenia” formularz dla studentów, którzy chcą zgłosić profesorów, których nauczanie może być postrzegane jako „Promowanie podziału między rasą, seksem, religią, wyznaniem, wyzwaniem, klasą społeczną lub klasą ludzi lub klasą ludzi”.

Drogi kolegom list i jego towarzyszące wytyczne można łatwo odczytać jako zakazanie nauczania idei, że wielu Amerykanów ma rasistowskie postawy. Ale zrozumienie, że wielu Amerykanów ma rasistowskie nastawienie, ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia Polityka amerykańska.

Na przykład, Republikańska strategia południowa polegało na wykorzystaniu rasistowskich postaw wobec programów rządowych, których sprzeciwiali się ideologicznie, używając terminu „dobrobyt” jako gwizdka dla psów dla tych postaw. Mamy mocne dowody z nauk społecznych, aby wyjaśnić tutaj mechanizmy. Jest duża grupa białych Amerykanów którzy zgadzają się z rasistowskimi stereotypami. Wśród tych Amerykanów nazywanie programu „dobrostanem” dramatycznie zmniejsza jego wsparcie.

List odwołuje się również do innego rasistowskiego piesaka, „dei”, który jest wykorzystywany w podobny sposób, aby uzasadnić zakaz dyskusji w klasie na temat szeregu koncepcji (w tym, jak się wydaje, dyskusja na temat korzystania z gwizdków dla amerykańskiej polityki).

Według zarządzenia, Donald Trump próbuje zdemontować Departament Edukacji. Zgodnie z zaleceniem projektu 2025 wydaje się również wyeliminować fundusze na tytuł 1, który zapewnia kluczowe federalne wsparcie dla studentów w szkołach niedożywionych w obszarach miejskich i wiejskich, edukację specjalną dla osób niepełnosprawnych oraz szereg innych programów edukacyjnych. Zniesienie Departamentu Edukacji oznaczałoby żadne federalne nadzór nad drastycznie poszerzającymi nierównościami edukacyjnymi w obliczu milionów studentów (i grozi podważeniem śledzenia danych dotyczących różnic rasowych w zasobach edukacyjnych, które można wykorzystać w celu uzasadnienia oficjalnej ideologii państwowej, że nie ma rozbieżności strukturalnej).

Linda McMahon, nowy sekretarz edukacji, wydał oświadczenie zatytułowany „Ostateczna misja naszego departamentu” 3 marca. W tym pisała o motywacji do tej ostatniej misji:

Po inauguracji prezydenta Trumpa w zeszłym miesiącu stale podpisał szereg rozkazów wykonawczych, aby dotrzymać swoich obietnic: zwalczanie krytycznej teorii ras, DEI, ideologię płci, dyskryminację w przyjęciach, promowanie wyboru szkoły dla każdego dziecka oraz przywracanie patriotycznej edukacji i obywatelskiej. Skoncentrował się również na eliminacji odpadów, biurokracji i szkodliwych programów w rządzie federalnym. Rolą Departamentu Edukacji w nowej erze rozliczalności jest przywrócenie prawowitej roli nadzoru państwowego w edukacji i zakończenie nadmiernego zwolnienia z Waszyngtonu.

Odtąd główną funkcją działu edukacji jest ukierunkowanie na „krytyczną teorię rasy”, dei i „ideologię płci”. Ostateczna misja Departamentu Edukacji obejmuje również nałożenie „edukacji patriotycznej”, tak jakby Stany Zjednoczone próbowały naśladować Koreę Północną.

Od czasu ogłoszenia McMahona Departament Edukacji rozpoczął szerokie dochodzenie w sprawie „antysemityzmu” na uczelniach krajowych i uniwersytetach. Pierwszym celem był Columbia University, którego ciało studenckie jest ponad 20% Żydów; a także Presowanie Kolumbii zwolnić wybitnego profesora prawa w oświadczenia pro-palestyńskiego i Aresztowanie jednego ze studentów uniwersytetu dla konstytucyjnie chronionych mowy, 7 marca, Departament Edukacji Zetknij 400 milionów dolarów na finansowanie Kolumbii za umożliwienie „nękaniu żydowskich studentów”. 10 marca Biuro Praw Obywatelskich Departamentu Edukacji ogłoszony Wysyłał listy ostrzegające przed potencjalnymi działaniami egzekucyjnymi do 60 uniwersytetów badanych w sprawie dyskryminacji antysemickiej i nękania, które prawdopodobnie będą musiały stawić czoła podobnym oszałamiającym cięciom, pod pozorem ochrony żydowskich studentów i wykładowców.

Uniwersytety należą do najbardziej żydowskich instytucji w życiu amerykańskim, w rzeczywistości i w ich rezonansie. Jako historyk Tim Snyder sucha znakomity:

Historia uczy jasnych lekcji na temat awarii w zakresie prawa i kampanii przeciwko miastom i uniwersytetom. Są one bardzo często związane z antysemityzmem. Przynajmniej bardzo trudno jest myśleć o historycznych przykładach kampanii przeciwko uniwersytetom i wolności wypowiedzi, które miały na korzyść Żydom.

Jak patrzą USA filmy Z policji reżimu kajdanki i aresztowania protestujących studentów przed ich rodzinami, a także zniszczenie największego na świecie systemu szkolnictwa wyższego, wszystko podobno w służbie „ochrony” żydowskich Amerykanów, nadszedł czas, aby zwrócić uwagę: to nie może być dobre dla Żydów.

Jak długo ostrzegałemMedia były przydatnymi dupkami z faszyzmu. Po latach i latach vilifying akademia, najpierw przez wychowywanie histeria o „Wokeness” i zbyt mały wolność słowa (o rasie np.), a następnie, podnosząc histerię o zbyt dużo Wolność słowa (o Izraelu) media głównego nurtu płynnie utorowały ścieżkę edukacyjnego autorytaryzmu. Nikt nie powinien być zaskoczony jego przybyciem.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj