WE są świadkami najbardziej niszczycielskich katastrof klimatycznych w zapisywaniu: pożarów niszczących Los Angeles, śmiercionośnych powodzi w Karolinie Północnej i globalnych rekordów temperatury rozbite miesiąc po miesiącu. Oficjalnie przekroczyliśmy 1,5 ° C ocieplenia, krytyczne progowe naukowcy od dawna ostrzegali. Jednocześnie Stany Zjednoczone zmniejszają zasady, zamraża krytyczne programy i przesuwa priorytety z dala od działań klimatycznych.

Ale teraz nie jest czas na rezygnację z akcji klimatycznych. Zamiast tego najwyższy czas przemyśleć, jak się powiodło.

Rzeczywistość jest taka, że ​​Stany Zjednoczone nigdy nie miały prawdziwej, kompleksowej polityki klimatycznej. W przeciwieństwie do innych krajów, które wprowadziły przepisy dotyczące całej gospodarki, podejście USA zostało rozdrobnione, koncentrowane na wspieraniu określonych technologii, a nie holistycznie walcząc z zmianami klimatu. Było to szczególnie prawdziwe w przypadku technologii i praktyk usuwania węgla, które usuwają istniejące emisje dwutlenku węgla z atmosfery i niezbędne narzędzie do osiągnięcia globalnych celów klimatycznych.

Zamiast tego mamy federalną politykę bezpośredniego przechwytywania powietrza, federalną politykę rolnictwa oraz federalną politykę leśnictwa i oceanów. Każdy z nich istnieje w odrębnych ramach legislacyjnych i politycznych, napędzanych nie przez krajowe podziały polityczne, ale przez interesy gospodarcze na poziomie państwowym, mechanizmy polityczne, takie jak ulgi podatkowe lub finansowanie badawczo-rozwojowe oraz koalicje, które je wspierają.

To rozróżnienie jest kluczowe. W ciągu ostatnich kilku lat wsparcie dwustronne pomogło odblokować miliardy dolarów w celu usunięcia węgla. Ale to nie oznacza, że ​​samo usuwanie węgla jest dwustronne. Bezpośrednie przechwytywanie powietrza ma dwustronne wsparcie, podobnie jak programy węgla glebowego, wysiłki na rzecz ponownego zalesiania i usuwanie węgla opartego na oceanie. Niemal każdy akt prawny wspierający filar usuwania węgla ma sponsorów od obu partii, ale to dlatego, że są one zgodne z lokalnymi priorytetami gospodarczymi i politycznymi – nie z powodu szerokiego dwustronnego porozumienia w sprawie działań klimatycznych.

Jak więc robić postępy w ciągu najbliższych czterech lat? Uznając, że działanie klimatyczne są kluczowym czynnikiem w polityce, ale nigdy nie są jedynymi decyzjami kształtującymi siłę napędową. Podejmij decyzję Kalifornii o wdrożeniu czystszych standardów samochodów. Tak, państwo działało, ponieważ klimat był w złym miejscu, ale także dlatego, że smog zadławił miasta, co utrudniało oddychaniu ludzi. Polityka nie dotyczyła długoterminowych korzyści z ograniczenia emisji; Chodziło o ochronę zdrowia publicznego w bezpośrednim okresie. Ludzie poparli działanie, ponieważ mogli zobaczyć bezpośrednie, osobiste konsekwencje zanieczyszczenia w ich codziennym życiu.

Jest to lekcja usuwania węgla i szerszych rozwiązań klimatycznych. Niektórzy zwolennicy klimatu zasugerowali, że aby poruszać się po zmieniającym się krajobrazie politycznym, powinniśmy zbudować nasze polityczne ciągi wokół gospodarki, a nie sam klimat. Ale ścieżka do przodu nie polega na usunięciu klimatu z rozmowy, ponieważ nigdy nie będziemy budować mistrzów, udając, że świat nie płoną. Zamiast tego chodzi o „klimat I … ”Klimat I Wzrost gospodarczy. Klimat I zdrowie publiczne. Klimat I Bezpieczeństwo energetyczne. Kiedy rozmawiamy i wdrażamy i wdrażamy emisję emisji dwutlenku węgla, musimy priorytetowo traktować ko-podstawowe nie klimat nie z powodu tego, kto siedzi w Białym Domu, ale dlatego, że korzyści te są realne i niezbędne do zapewnienia długoterminowego wsparcia z szerszej ławki mistrzów.

Długoterminowa polityka publiczna wymaga trwałych koalicji politycznych. Oznacza to, że musimy przestać udawać, że działania klimatyczne dotyczy tylko klimatu. Musimy upewnić się, że społeczności hostingowe projekty zobaczą materialne korzyści – ponieważ bez tego projekty te się nie wydarzyły.

Nie mówię tego tylko jako ktoś, kto pracował w federalnej polityce klimatycznej i energetycznej od prawie 15 lat, ale jako ktoś, kto dorastał w sercu kraju węglowego Zachodniej Wirginii. Moja społeczność przeżyła wzrost i upadek zużycia paliwa kopalnego. Rozumiemy lepiej niż większość korzyści i kosztów przyszłości zależnej od branży. Wiemy również, że kiedy odbywają się przejścia gospodarcze bez prawdziwego planowania i inwestycji w lokalne społeczności, pozostawiają po sobie dewastację.

Właśnie dlatego skupienie się na ko-pięciowych nie jest koncesją; To jedyna realna ścieżka do przodu. Musimy bronić istniejących polityk usuwania klimatu i węgla w oparciu o prawdziwe, namacalne korzyści, które zapewniają. I musimy zbudować koalicje, które trwają poza cyklem wyborczym, zapewniając, że postęp klimatu nie jest wykolejeniu przez zmianę wiatrów politycznych.

Dla osób pracujących nad dwustronnymi rozwiązaniami klimatycznymi: teraz nie jest czas na rozwór naszego przesłania lub przepakowanie naszej pracy na krótkoterminową wygodę polityczną, ale na podwyższenie naszego kapitału politycznego na długą grę. Musimy zabezpieczyć natychmiastowe zwycięstwa polityki w ciągu najbliższych czterech lat, ale musimy również położyć podwaliny na następną setkę. Oznacza to uczciwość w kwestii tego, dlaczego wykonujemy tę pracę, wyrażamy zarówno korzyści i kompromisy oraz budować zaufanie-nie tylko z decydentami, ale ze społecznościami, które będą gospodarzem tych projektów.

Krajobraz polityczny zmieni się, ale nasze zaangażowanie w sprawiedliwą, zrównoważoną przyszłość musi pozostać niezachwiana.

Source link