Załogi Salvage usunęły dużą część komercyjnego odrzutowca z rzeki Potomac w pobliżu krajowego lotniska Reagan w Waszyngtonie w poniedziałek, pięć dni po powietrzu zderzenie w zeszłym tygodniu, która zabiła 67 osób.

Władze stwierdziły, że operacja usunięcia samolotu zajmie kilka dni, a następnie będą pracować nad usunięciem helikoptera wojskowego zaangażowanego w wypadek.

Katastrofa między American Airlines Jet a helikopterem wojskowym Waszyngton DC W środę była najbardziej śmiercionośna katastrofa lotnicza w USA od 2001 roku.

Władze odzyskały i zidentyfikowały 55 z 67 osób zabitych podczas katastrofy oraz szefa Washington DC i szefa EMS, John Donnelly, powiedział, że są pewni, że wszyscy zostaną znalezione. Załogi wcześnie w poniedziałek można było zobaczyć na pokładzie statku z dźwigiem.

Ponad 300 respondentów było Biorąc udział w wysiłkach odzyskiwania Urzędnicy powiedzieli urzędnicy. Wdrożono również dwie barki marynarki wojennej, aby podnieść ciężki wrak.

Nurkowie i pracownicy ratownicy przestrzegają ścisłych protokołów i przestaną przesuwać gruz, jeśli zostanie znalezione ciało, powiedział w niedzielę pułkownik Francis B Pera z Korpusu Inżynierów Armii. Powiedział, że „godne odzyskiwanie” szczątków ma pierwszeństwo przed wszystkimi innymi.

Porcje dwa samoloty To zderzyło się nad rzeką w środę wieczorem w pobliżu krajowego lotniska Ronald Reagan Washington – odrzutowiec American Airlines z 64 osobami na pokładzie i helikopterem Army Black Hawk z trzema – są ładowane do ciężarówek płaskich i zostanie zabrany na hangar w celu zbadania.

Awaria miała miejsce, gdy odrzutowiec, w drodze od Wichita, Kansasmiał zamiar wylądować. Czarny jastrzębi był na misji szkoleniowej. Nie było ocalałych.

W niedzielę członkowie rodziny zostali zabrani w autobusy z eskortą policyjną do banku rzeki Potomac w pobliżu miejsca, w którym dwa samoloty odpoczywały po zderzeniu.

Pasażerowie samolotu Zawarte łyżwiarzy figurki powracają Od mistrzostw amerykańskich łyżwiarstw figurowych w 2025 r. W Wichita i grupie myśliwych powracających z podróży z przewodnikiem. Ryan Austin O’Hara, 28, z Lilburn, Georgia; Andrew Loyd Eaves, 39, z Great Mills, Maryland; I Rebecca M Loverz Durham w Karolinie Północnej byli żołnierzami helikoptera.

Śledczy federalni pracowali nad połączeniem wydarzeń, które doprowadziły do ​​zderzenia. Pełne dochodzenia zwykle trwają rok lub dłużej. Śledczy mają nadzieję na wstępny raport w ciągu 30 dni.

Środowy wypadek był Najmłodszy w USA Od 12 listopada 2001 r., Kiedy odrzutowiec uderzył w dzielnicę Nowego Jorku tuż po starcie, zabijając wszystkie 260 osób na pokładzie i pięć na ziemi.

Eksperci podkreślają, że podróż samolotem jest w przeważającej mierze bezpieczna, ale zatłoczona przestrzeń powietrzna wokół krajowego lotniska Reagan może rzucić wyzwanie nawet doświadczonym pilotom.

Krajowa Rada Bezpieczeństwa Transportu (NTSB) powiedziała w sobotę, że wstępne dane pokazały sprzeczne odczyty o wysokościach samolotu i helikoptera.

Śledczy stwierdzili również, że około sekundę przed uderzeniem rejestrator lotu odrzutowego wykazał zmianę jego wysokości. Ale nie powiedzieli, czy ta zmiana kąta oznaczała, że ​​piloci próbowali wykonać wymijający manewr, aby uniknąć awarii.

Dane z rejestratora lotu Jet pokazały swoją wysokość jako 325 stóp (99 metrów), plus minus 25 stóp (7,6 metra), kiedy doszło do katastrofy, powiedzieli reporterom urzędnicy NTSB. Dane w wieży kontrolnej wykazały jednak czarny jastrzębie na 200 stóp (61 metrów), maksymalną dozwoloną wysokość helikopterów w okolicy.

Rozbieżność nie została jeszcze wyjaśniona.

Śledczy powiedzieli, że mają nadzieję pogodzić różnicę z danymi z helikoptera Czarna skrzynka i planował udoskonalić dane wieży, które mogą być mniej niezawodne.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj