Załogi Salvage usunęły dużą część komercyjnego odrzutowca z rzeki Potomac w pobliżu krajowego lotniska Reagan w Waszyngtonie w poniedziałek, pięć dni po powietrzu zderzenie w zeszłym tygodniu, która zabiła 67 osób.
Władze stwierdziły, że operacja usunięcia samolotu zajmie kilka dni, a następnie będą pracować nad usunięciem helikoptera wojskowego zaangażowanego w wypadek.
Katastrofa między American Airlines Jet a helikopterem wojskowym Waszyngton DC W środę była najbardziej śmiercionośna katastrofa lotnicza w USA od 2001 roku.
Władze odzyskały i zidentyfikowały 55 z 67 osób zabitych podczas katastrofy oraz szefa Washington DC i szefa EMS, John Donnelly, powiedział, że są pewni, że wszyscy zostaną znalezione. Załogi wcześnie w poniedziałek można było zobaczyć na pokładzie statku z dźwigiem.
Ponad 300 respondentów było Biorąc udział w wysiłkach odzyskiwania Urzędnicy powiedzieli urzędnicy. Wdrożono również dwie barki marynarki wojennej, aby podnieść ciężki wrak.
Nurkowie i pracownicy ratownicy przestrzegają ścisłych protokołów i przestaną przesuwać gruz, jeśli zostanie znalezione ciało, powiedział w niedzielę pułkownik Francis B Pera z Korpusu Inżynierów Armii. Powiedział, że „godne odzyskiwanie” szczątków ma pierwszeństwo przed wszystkimi innymi.
Porcje dwa samoloty To zderzyło się nad rzeką w środę wieczorem w pobliżu krajowego lotniska Ronald Reagan Washington – odrzutowiec American Airlines z 64 osobami na pokładzie i helikopterem Army Black Hawk z trzema – są ładowane do ciężarówek płaskich i zostanie zabrany na hangar w celu zbadania.
Awaria miała miejsce, gdy odrzutowiec, w drodze od Wichita, Kansasmiał zamiar wylądować. Czarny jastrzębi był na misji szkoleniowej. Nie było ocalałych.
W niedzielę członkowie rodziny zostali zabrani w autobusy z eskortą policyjną do banku rzeki Potomac w pobliżu miejsca, w którym dwa samoloty odpoczywały po zderzeniu.
Pasażerowie samolotu Zawarte łyżwiarzy figurki powracają Od mistrzostw amerykańskich łyżwiarstw figurowych w 2025 r. W Wichita i grupie myśliwych powracających z podróży z przewodnikiem. Ryan Austin O’Hara, 28, z Lilburn, Georgia; Andrew Loyd Eaves, 39, z Great Mills, Maryland; I Rebecca M Loverz Durham w Karolinie Północnej byli żołnierzami helikoptera.
Śledczy federalni pracowali nad połączeniem wydarzeń, które doprowadziły do zderzenia. Pełne dochodzenia zwykle trwają rok lub dłużej. Śledczy mają nadzieję na wstępny raport w ciągu 30 dni.
Środowy wypadek był Najmłodszy w USA Od 12 listopada 2001 r., Kiedy odrzutowiec uderzył w dzielnicę Nowego Jorku tuż po starcie, zabijając wszystkie 260 osób na pokładzie i pięć na ziemi.
Eksperci podkreślają, że podróż samolotem jest w przeważającej mierze bezpieczna, ale zatłoczona przestrzeń powietrzna wokół krajowego lotniska Reagan może rzucić wyzwanie nawet doświadczonym pilotom.
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Transportu (NTSB) powiedziała w sobotę, że wstępne dane pokazały sprzeczne odczyty o wysokościach samolotu i helikoptera.
Śledczy stwierdzili również, że około sekundę przed uderzeniem rejestrator lotu odrzutowego wykazał zmianę jego wysokości. Ale nie powiedzieli, czy ta zmiana kąta oznaczała, że piloci próbowali wykonać wymijający manewr, aby uniknąć awarii.
Dane z rejestratora lotu Jet pokazały swoją wysokość jako 325 stóp (99 metrów), plus minus 25 stóp (7,6 metra), kiedy doszło do katastrofy, powiedzieli reporterom urzędnicy NTSB. Dane w wieży kontrolnej wykazały jednak czarny jastrzębie na 200 stóp (61 metrów), maksymalną dozwoloną wysokość helikopterów w okolicy.
Rozbieżność nie została jeszcze wyjaśniona.
Śledczy powiedzieli, że mają nadzieję pogodzić różnicę z danymi z helikoptera Czarna skrzynka i planował udoskonalić dane wieży, które mogą być mniej niezawodne.