BIgger, odważniejszy i lepszy. Pustynny pył ledwo opadł podczas pierwszej podróży NRL do Las Vegas, zanim szef ligi Andrew Abdo podwoił się. Z dłuższym pasem startowym do zaplanowania i przygotowania do ekstrawagancji Ligi Rugby następnym razem, NRL Dyrektor naczelny wkrótce obiecał, że pójdzie jeszcze większy. Teraz, gdy liga dotarła do miejsca docelowego, w mieście jest więcej fanów, więcej wydarzeń w terenie i drużyny z większej liczby krajów, które kończą na swoim programie. Dwa razy więcej meczów, niż w zeszłym roku mają jeszcze nadejść, gdy cały blichtz poza boiskiem i glamour zostaną położone na bok, a czterokrotny nagłówek w końcu rozpoczyna się na stadionie Allegiant w sobotę (niedziela AEDT).
NRL szybko opowiedziała o wygranych, bez względu na to, jak duże lub małe, od pierwszej wyprawy po skalisty teren amerykańskiego krajobrazu sportowego w zeszłym roku. Tłum 40 746 był największy w meczu ligi rugby na amerykańskiej ziemi. W USA sprzedano ponad 23 000 tych biletów. Bilety zostały zakupione w kolejnych 30 krajach. Nowe subskrypcje międzynarodowej aplikacji do strumieniowej Watch NRL wzrosły o 167% – co prawda z niskiej bazy – w porównaniu z tym samym okresem prowadzącym do poprzedniego sezonu. I, jak najczęściej, średnio 61 000 amerykańskich gospodarstw domowych obserwowało zwycięstwo Orłów Sea z Rabbitohs, a 44 000 później obserwowało, jak Roosters pokonuje Broncos.
Gaza rozpoczęcia sezonu w USA w nadziei na przyciągnięcie globalnej uwagi znalazła największą wypłatę bliżej domu. Australijska publiczność telewizyjna roztrzaskała oglądalność rekordu otwierającego sezon o 10,5%, a jednocześnie stała się najczęściej oglądaną grę w sezonie regularnym w historii, ponieważ łącznie 4,11 miliona oglądało podwójny nagłówek. Hype otaczający pierwszą wyprawę do Las Vegas i duże wsparcie ze strony kontyngentu medialnego, pomocne, wstąpiły w rekordowym sezonie i od tego czasu podjęło własne życie.
„Byliśmy bardzo, bardzo zainteresowani tym wydarzeniem jako wielki wyczyn rozpoczynający sezon australijski” – mówi Guardian Australia, dyrektor generalny grupy Foxtel, Patrick Delany. „Niezwykłe w tym jest to ogromne wydarzenie australijskie, nawet jeśli nie ma go w Australii”.
Sprzedaż biletów do czterech meczów, które rozpoczną się od Super League Sides Wigan i Warrington Squing Off, już przekroczyła całkowitą liczbę sprzedaną w zeszłym roku. Dodanie do programu parę klubów z siedlisk Ligi Rugby w Północnej Anglii, a także Historyczne międzynarodowe kobiety między lionizami i jillarooszapewnił, że tym razem dwa razy więcej fanów podróżuje z Wielkiej Brytanii. Ponad 20 000 Australijczyków znacznie dłużej przyjeżdża do Las Vegas, w porównaniu do 15 000 w 2024 r., Czy tak wielu fanów ze Stanów Zjednoczonych, niezależnie od tego, że liczba ta jest wzmacniana przez emigrantów pochodzących z konkurujących narodów, może spóźnić się na postać tłumu do pojemności stadionu 65 000, pozostaje do zobaczenia.
NRL może być na dobrej drodze do stworzenia nowego miejsca docelowego, które Delany nazywa „drugą rundę magiczną”, ale jego nadzieje na ekspansję, od dawna utrzymywane jako kluczowy filar eksperymentu Las Vegas, bardziej prawdopodobne, że znalezienie drogi do bardziej amerykańskich domów. Foxtel, ze sportową platformą Sports Fox i platformą streamingową Kayo, jest krytycznym partnerem w tej podróży i pomógł wykorzystać relacje, aby zapewnić miejsce na Foot-Air Channel Fox dla otwieracza NRL między Raiders i Warriors. Będzie to pierwsza gra NRL Premiership pokazana swobodnie w amerykańskiej telewizji, choć błędem było nie planować Panter i Rekinów w przedziale czasowym, choć po to, aby zaprezentować czterokrotnych premierów i talentów ich gwiazdy rozgrywającego Nathana Cleary’ego dla nowej publiczności.
Po promocji biuletynu
Hazard wraz z okazjonalnymi Nuty złego zachowaniasą znane chmury wiszące nad przedsięwzięciem w Las Vegas. Szef Komisji Australijskiej Ligi Rugby, Peter V’landys na początku tego tygodnia, mówił „możliwość, że faktycznie zwrócimy zysk na Vegas”, ale podczas gdy sprzedaż biletów i subskrypcje strumieniowe są śledzone we właściwym kierunku, a nowe sponsoring ogłoszono, niewiele było mówienia o dotarciu do obiecanego krainy lukratywnego rynku zakładów sportowych w USA. Na razie widok wydaje się być; Jeśli to nadejdziesz, przyjdą.
W przypadku wszystkich odwrotności po pierwszej wizycie NRL w Las Vegas i zazwyczaj zuchwały rozmowa z szefów ligi rugby o tym, że tym razem jest większy, odważniejszy i lepszy pokaz, wciąż jest wiele do zrobienia, aby sprostać swoim wielkim planom.