Ekscytujący świat uczniów szkół zajmujących się nauką o danych

Zdjęcie: Ajay Mohanty

Jak wynika z oświadczenia, indyjscy nauczyciele zgromadzą ponad 1000 innowacji EdTech opartych na sztucznej inteligencji, zaprezentowanych na wystawie Didac India 2024.

14. edycja Didac India, wystawy i konferencji poświęconej edukacji i zasobom umiejętności, została zorganizowana przez Messe Stuttgart India w dniach 18–20 września w Jessobhoomi w New Delhi.

W oświadczeniu podano, że podczas wydarzenia zaprezentowano szeroką gamę futurystycznych rozwiązań i zasobów, a wystawcy z ponad 20 krajów zaprezentowali ponad 5000 produktów i innowacji edtech.

„Indyjscy nauczyciele mają zamiar wykorzystać ponad 1000 najnowocześniejszych produktów AI, aby przekształcić indyjski krajobraz edukacji i umiejętności” – stwierdzono.

Krajowe i międzynarodowe firmy, w tym Roombr, Microsoft, HP, Samsung, LG, BenQ, Up Grad, Teachmint, Viewsonic, Philips zaprezentowały swoje najnowsze innowacje w zakresie sztucznej inteligencji, technologii edukacyjnych, dronów, materiałów edukacyjnych, IoT, robotyki, sprzętu AV itp. Sprzęt laboratoryjny, infrastruktura, AR i VR i nie tylko.

W międzynarodowych pawilonach w Niemczech, Australii, Finlandii, Wielkiej Brytanii, Japonii i Singapurze zaprezentowano najnowszą technologię.

Roombr przedstawia Roombr Digital Classroom, pierwsze na świecie opatentowane rozwiązanie do cyfrowych zajęć lekcyjnych. Do 2026 r. firma zamierza wpłynąć na 1 milion sal lekcyjnych.

VEX Robotics, największa na świecie firma zajmująca się robotyką edukacyjną, wprowadziła na rynek dwie nowe produkty: VEX EXP, metalowy robot przeznaczony do użytku w klasie oraz VEX IQ, robot przeznaczony dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów.

AcadAlly uruchomiło silnik sztucznej inteligencji o nazwie LEAP, platformę diagnostyczną i adaptacyjną opartą na sztucznej inteligencji. Ten startup zajmujący się głębokimi technologiami analizuje wzorce uczenia się każdego użytkownika, identyfikuje luki w nauce i dostarcza spersonalizowane rozwiązania zaradcze.

Lost in Time (LIT) przedstawia opartą na sztucznej inteligencji aplikację do automatycznego udostępniania multimediów, zapewniającą bezpieczne, natychmiastowe i wzmacniające markę.

Jego najważniejsze funkcje obejmują skanowanie selfie, natychmiastowe udostępnianie zdjęć, budowanie marki w mediach społecznościowych i bezpieczne przechowywanie.

Wydarzenie zostało zorganizowane we współpracy z India Didactics Association (IDA), które jest stowarzyszeniem wspólnoty edukacyjno-szkoleniowej zaangażowanej w doskonalenie praktyk pedagogicznych, uczenia się i nauczania.

(Jedynie nagłówek i obraz tego raportu mogły zostać przerobione przez pracowników Działu Standardów Biznesowych; reszta treści jest generowana automatycznie z syndykowanego źródła danych.)

Pierwsza publikacja: 21 września 2024 | 16:25 JEST

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj