Myntra twierdzi, że zakończony niedawno Big Fashion Festival (BFF), największa jak dotąd edycja tej firmy z branży e-commerce, odnotowała 627 milionów odwiedzin użytkowników, co stanowi znaczny wzrost w porównaniu z ubiegłoroczną edycją. W 2023 r. BFF odwiedziło około 460 milionów użytkowników.

Wydarzenie to wywołało w całym kraju świąteczne nastroje zakupowe, które według przewidywań utrzymają się w nadchodzących tygodniach w modzie, urodzie i stylu życia. W tym okresie Myntra pozyskała ponad 1,5 miliona nowych klientów, z czego ponad 80 procent pochodziło spoza metra. Ponadto FWD, centrum modowe Myntra przeznaczone dla pokolenia Z, odnotowało znaczący 2,5-krotny wzrost liczby klientów niestacjonarnych (BAU) wśród nowych klientów dołączających do platformy.

Kliknij tutaj, aby połączyć się z nami na WhatsApp

„W tym BFF klienci z całego kraju gromadzą się na platformie Myntra, aby wykorzystać oferty oparte na wartości do zakupu milionów produktów z branży mody, urody i stylu życia” – powiedziała Neha Wali, starszy dyrektor ds. przychodów i wzrostu w Myntra. „Spodziewamy się, że dobre nastroje zakupowe utrzymają się w nadchodzących tygodniach”.

Pod przewodnictwem BFF zainteresowanie zakupami wzrosło od początku sezonu świątecznego w kraju we wrześniu, począwszy od Rakhi. Na platformie liczba aktywnych użytkowników Myntra miesięcznie (MAU) osiągnęła rekordowy poziom 70 milionów. W przypadku BFF platforma odnotowała w szczytowym momencie 100-procentowy wzrost liczby zamówień na minutę. W tym okresie świątecznym Myntra oferuje ponad 9700 marek, o dodatkowe 3700 w porównaniu z poprzednią edycją.

Segmenty, w których zaobserwowano zwiększony popyt, obejmują damską odzież etniczną, męską odzież okazjonalną i codzienną oraz obuwie sportowe. Popyt na takie kategorie jak uroda i higiena osobista, zegarki i galanteria do noszenia oraz wyposażenie domu wzrósł w porównaniu z ostatnim BFF 1,5-krotnie. Ponad 100 marek skierowanych bezpośrednio do konsumentów (D2C), należących do Myntra Rising Stars, podczas tegorocznego BFF odnotowało ponad 100-procentowy wzrost rok do roku (r/r). Segment produktów kosmetycznych i higieny osobistej D2C, uruchomiony na kilka miesięcy przed sezonem świątecznym, notuje silny wzrost, osiągając wzrost o 110% w stosunku do BAU.

Ponieważ karty kredytowe stały się najbardziej preferowaną metodą płatności podczas wydarzenia, BFF odnotowało 9-krotny wzrost płatności kartami kredytowymi w porównaniu do BAU.

W tegorocznym BFF biorą udział tysiące kobiet pełniących różne role w łańcuchu dostaw i contact center. Ponadto osoby o odmiennych zdolnościach są również częścią całego personelu łańcucha dostaw. Do końca dnia zamknięcia BFF flota dostawcza ostatniej mili Myntry, w skład której wchodzą partnerzy z Kirana, dostarczyła już 75 procent zamówień, obsługując ponad 98 procent możliwych do wykorzystania kodów PIN w kraju.

Pierwsza publikacja: 10 października 2024 | 17:17 JEST

Source link