W tym roku producenci samochodów luksusowych również przedstawili oferty, aby przyciągnąć kupujących w okresie świątecznym, obejmujące atrakcyjne EMI i stopy procentowe, częściowe zwolnienie z podatku drogowego oraz gwarantowane gwarancje wykupu. Analitycy uważają, że w okresie świątecznym sprzedaż samochodów luksusowych może być niższa niż w latach ubiegłych.

Na przykład Audi India po raz pierwszy oferuje zniżki na plany serwisowe, akcesoria i inne korzyści w okresie świątecznym, świętując kamień milowy w postaci sprzedaży 100 000 samochodów Audi na indyjskich drogach w ramach kampanii „Obchody 100 Dni”. Firma po raz pierwszy oferuje zniżki na plany serwisowe, akcesoria i rozszerzoną gwarancję z ekskluzywnymi możliwościami wymiany pieniędzy i wymiany. Najlepiej sprzedające się modele Audi, w tym Audi A4, Q5 i nowo wprowadzone na rynek Q8, cieszą się dużym zainteresowaniem.

Kliknij tutaj, aby połączyć się z nami na WhatsApp

Balbir Singh Dhillon, szef Audi India, powiedział: „Stworzyliśmy ekskluzywne korzyści dla naszych cenionych klientów, w tym 10% zniżki na plany serwisowe i plany cenowe rozszerzonych usług, 20% zniżki na oryginalne towary i kolekcje Audi oraz 10. Przedłużona gwarancja i procentowa zniżka na Oryginalne Akcesoria Audi.”

Santosh Iyer, dyrektor zarządzający i dyrektor generalny Mercedes-Benz India wspomniał, że ich kampania „Dream Days” spotyka się z dobrym odzewem. „W tym okresie świątecznym przygotowaliśmy innowacyjną kampanię „Dni Marzeń”, która umożliwia klientom spełnienie marzeń o zakupie ulubionego Mercedesa. Kampania spotyka się z dużym odzewem, ponieważ klienci otrzymują niskie EMI, bezpłatne ubezpieczenie i amortyzację korzyści, oferty korporacyjne i korzyści związane z wymianą. Nasi klienci korzystający z pojazdów elektrycznych zasilanych akumulatorowo (BEV) mogą korzystać z 50-procentowej obniżki podatku drogowego po ekskluzywne korzyści w postaci materiałów nadających się do recyklingu, co jeszcze bardziej zachęca ich do korzystania ze zrównoważonej mobilności.

Twierdził, że widzą „lepsze nastroje klientów w tym roku ze względu na silniejszy rynek, lepsze zyski przedsiębiorstw” i większą liczbę nadchodzących, ekscytujących premier nowych produktów. Nie ma zbyt wielu zniżek od Mercedesa, ale są świąteczne oferty.

Jej niemiecki odpowiednik, BMW Group India, rozpoczęła sezon kampanią „BMW JOY Days”, oferując klientom różne pakiety finansowe. Stopy procentowe zaczynają się od 7,75 procent rocznie, czyli o 40 procent mniej niż stopa standardowa, i mają zastosowanie do serii 3, która wynosi od 41,40 crore rupii do 52,90 lakh rupii; BMW serii 2 Gran Coupe w cenie od 43,90 do 46,90 lakh rupii (z dawnego salonu); oraz X1, którego ceny wahają się od 49,50 lakh rupii do 52,50 lakh rupii (były salon), z niewielkimi różnicami cenowymi w przypadku innych modeli. Aby przyciągnąć klientów, BMW oferuje atrakcyjne opcje EMI. Ceny planów EMI zaczynają się od 49 999 rupii indyjskich i obejmują opłaty za włączenie usług BMW oraz opłaty rejestracyjne i mają zastosowanie do BMW serii 2 Gran Coupe i X1. W przypadku niektórych modeli gwarantowana cena odkupu wzrasta do 74 procent przy 2-letnim okresie wypożyczenia i rocznym przebiegu wynoszącym 10 000 km – podała firma.

Według analityków branżowych sprzedaż samochodów luksusowych utrzymuje się na stałym poziomie, przy umiarkowanym wzroście cen pojazdów, który napędza ogólny wzrost przychodów. Anurag Singh, dyrektor zarządzający Primus Partners zwraca uwagę, że wraz ze wzrostem średniej ceny pojazdów rosną ogólne przychody. Segmenty towarów luksusowych i superluksusowych radziły sobie dobrze w okresie od kwietnia do sierpnia 2024 r., zatem dla konsumentów dostępnych jest kilka dobrych ofert, ponieważ producenci oryginalnego sprzętu (OEM) i dealerzy tworzą zapasy.

„Producenci samochodów luksusowych od lat oferują zniżki na finansowanie, plany serwisowe, towary i przedłużone gwarancje. W rzeczywistości sprzedaż pojazdów osobowych (PV) w okresie świątecznym 2023 r. (październik-listopad) była o 11% wyższa niż w 2022 r. na sezon świąteczny 2024 przypadały lata 2022 i 2023. Oczekuje się, że liczby za ten rok gdzieś spadną” – wyjaśnił Singh.

Coraz większą popularność zyskują nie tylko nowe samochody, ale także używane, luksusowe samochody. Big Boy Toys, salon używanych samochodów luksusowych, oferuje przedłużoną gwarancję i bezpłatne pakiety usług w okresie świątecznym. Założyciel Big Boy Toys, Jatin Ahuja, mówi: „Nie tylko sprzedajemy samochody; oferujemy wspaniałe przeżycia”.

Pomimo pewnego wzrostu zapasów i spowolnienia sprzedaży detalicznej w niektórych segmentach, znawcy branży optymistycznie patrzą na sezon świąteczny.

Pierwsza publikacja: 29 września 2024 | 17:05 JEST

Source link