Mercedesa

Rząd musi zaproponować platformę, a następnie muszą tam być wszystkie kolektywy, powiedział

Producent luksusowych samochodów Mercedes-Benz India zaproponował wspólną platformę dostarczającą w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich dostępnych stacjach ładowania obsługiwanych przez różnych dostawców usług, aby zapewnić wygodę właścicielom samochodów elektrycznych.

Santosh Iyer, dyrektor generalny i dyrektor generalny Mercedes-Benz India zauważył, że wspólna aplikacja pomoże zwiększyć wygodę klientów i zwiększyć popularność pojazdów elektrycznych w kraju.

W rozmowie z PTI Iyer wspomniał, że istnieje potrzeba demokratyzacji infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych.

„Dziś, jeśli kupujesz samochód elektryczny, potrzebujesz 3–4 różnych aplikacji na swoim telefonie. Prosimy rząd, aby opracował coś w rodzaju systemu opartego na UPI” – powiedział Iyer.

Indie są liderem technologii cyfrowej, ale jeśli chodzi o ładowanie, nadal istnieje wiele aplikacji, powiedział.

„One (aplikacje) nie komunikują się ze sobą… bramki płatnicze nie są zsynchronizowane… jeśli uda się rozwiązać ten problem, wygoda pojazdów elektrycznych osiągnie wyższy poziom” – powiedział Iyer.

Powołując się na przykład, powiedział, że klienci Mercedesa w Niemczech i wielu częściach świata mogą płacić za różne usługi, w tym ładowanie, za pomocą aplikacji.

„Ale w Indiach nie jesteśmy w stanie w pełni tego zrealizować, ponieważ nie mamy jednego operatora punktu ładowania, który mógłby to zintegrować. Dlatego wciąż powtarzamy tę prośbę, aby zapewnić podstawową korzyść z posiadania pojazdów elektrycznych” – powiedział Iyer.

Jeśli system stanie się wygodny, klienci będą migrować do pojazdów elektrycznych, ale jeśli będzie to trudne, mogą chcieć pozostać poza tym segmentem, powiedział.

Rząd musi zaproponować platformę, a następnie muszą tam być wszystkie kolektywy, powiedział.

„Miejmy co najmniej jedną platformę do płatności i pobierania opłat” – powiedział Iyer. W zeszłym roku pojawiły się doniesienia o przygotowaniu przez rząd centralny aplikacji głównej, która pomoże klientom zlokalizować na mapie najbliższe stacje ładowania.

Powołując się na przykład niedawno uruchomionego programu PM E-Drive, zauważył, że rząd w dalszym ciągu bardzo mocno wspiera segment pojazdów elektrycznych. Iyer powiedział, że w ubiegłym roku sprzedaż pojazdów elektrycznych stanowiła około 2,5 procent całkowitej sprzedaży firmy.

Powiedział również, że udział pojazdów elektrycznych wzrósł w tym roku do 5 procent całkowitej sprzedaży.

„To promyk nadziei, który widzicie… popularność rośnie… teraz mamy sześć linii pojazdów… to także rynek konkurencyjny, ponieważ istnieje bardzo mała grupa klientów, którzy są (w kierunku pojazdów elektrycznych)” – powiedział Iyer .

Mercedes-Benz India sprzedaje sześć pojazdów elektrycznych na baterie. Wprowadza dwa modele – EQS SUV 580 4MATIC i EQS Sedan – z fabryki w Pune.

(Jedynie nagłówek i obraz tego raportu mogły zostać przerobione przez pracowników Działu Standardów Biznesowych; reszta treści jest generowana automatycznie z syndykowanego źródła danych.)

Pierwsza publikacja: 22 września 2024 | 12 w południe JEST

Source link