W niedzielę między założycielem Oli Bhavishem Agarwalem a komikiem stand-upowym Kunalem Kamrą wybuchła wojna na słowa na temat sprzedaży i jakości obsługi hulajnóg elektrycznych przez firmę na platformie mediów społecznościowych X.
Zaczęło się od tego, że Kamra odpowiedziała na post na portalu X Agarwal, który zamieścił zdjęcie Gigafactory Oli ze zdjęciem kilku zaparkowanych razem hulajnóg elektrycznych Oli, najwyraźniej czekających na obsługę.
Kliknij tutaj, aby połączyć się z nami na WhatsApp
„Czy indyjscy konsumenci mają głos? Czy na to zasługują? Jednoślady są ratunkiem dla wielu pracowników najemnych…” – napisała Kamra pod zdjęciem.
Oznaczył ministra transportu drogowego i autostrad Unii Nitina Gadkariego i zapytał: „Czy w ten sposób Hindusi mogą korzystać z pojazdów elektrycznych?” Komik otagował także oficjalny pseudonim departamentu spraw konsumenckich indyjskiego rządu @jagograhakjago: „Jakie słowo?” Prośba o odpowiedź. Kamra napisała również: „Oznacz wszystkich, którzy mają problem z OLA Electric i zostaw swoją historię poniżej…”.
Agarwal odpowiedział: „Skoro tak bardzo ci zależy @kunalkamra88, przyjdź i pomóż nam! Zapłacę więcej, niż zarabiasz na tych płatnych tweetach lub na twojej nieudanej karierze komediowej. W przeciwnym razie zamknij się i skup się na naprawianiu nam prawdziwych klientów. Problem. „
„Bardzo szybko rozbudowujemy sieć serwisową i zaległości wkrótce zostaną nadrobione” – dodał.
Na komentarz Agarwala o „nieudanej karierze komediowej” Kamra odpowiedziała, publikując klip wideo z jednego ze swoich występów, podczas którego publiczność klaszcze i wiwatuje, a także nazywa założyciela Ola Electric i CMD „aroganckimi i niskiej klasy”.
Agarwal odpowiedział, mówiąc: „Chot lagi? Dard hua? Centrum serwisowe Aja. Bahut kaam hai. (Co cię bolało. To za mało. Przyjedź do centrum serwisowego). Zapłacę ci lepiej, niż płaci ci twój flop. „
Następnie Kamra wezwał Agarwala do „każdego, kto chce zwrócić swój pojazd elektryczny OLA i zwrócić pełny zwrot pieniędzy osobom, które kupiły go w ciągu ostatnich czterech miesięcy”, twierdząc, że nie potrzebuje pieniędzy, ale „ludzie nie jadą do swoich miejsc pracy. Twoja odpowiedzialność „.
„Pokaż swoim klientom, że naprawdę Ci zależy” – podkreśla Kamra.
Aggarwal odpowiedział, mówiąc: „Mamy wystarczającą liczbę programów dla naszych klientów, jeśli doświadczają opóźnień w świadczeniu usług. Gdybyś był prawdziwy, wiedziałbyś o tym. Jeszcze raz powtarzam, nie próbuj się wycofywać. Przyjdź i wykonaj prawdziwą pracę Krytyka fotelowa.” niż.”
Wielu klientów Ola Electric włączyło się w tę kontrowersję i skarżyło się na jakość usług firmy, prosząc Agarwal o zajęcie się ich problemami.
(Jedynie nagłówek i obraz tego raportu mogły zostać przerobione przez pracowników Działu Standardów Biznesowych; reszta treści jest generowana automatycznie z syndykowanego źródła danych.)
Pierwsza publikacja: 06 października 2024 | 16:47 JEST