Cena akcji GTPL Hathaway: Akcje dostawcy usług szerokopasmowych GTPL Hathaway spadły aż o 3,59 procent, osiągając dzienne minimum wynoszące 159,70 rupii indyjskich za akcję w dniu 10 października 2024 r.

Kliknij tutaj, aby połączyć się z nami na WhatsApp

Zysk GTPL Hathway spadł o 63 procent rok do roku (r/r) do 12,9 crore rupii we wrześniu roku obrotowego 25 w porównaniu do 34,4 crore rupii we wrześniu roku obrotowego 24 (drugi kwartał roku 2024).

Dochody firmy z działalności operacyjnej wzrosły o ponad 9 procent do 862 crore rupii w drugim roku finansowym 25 z 790 crore rupii w drugim roku finansowym.

Na froncie operacyjnym zysk GTPL Hathway przed odsetkami, podatkami, amortyzacją i amortyzacją (Ebitda) spadł o 15,8% rok do roku do 113,8 crore rupii we wrześniu roku budżetowego 25, z 135,1 crore rupii we wrześniu roku budżetowego 24. W efekcie marża Ebitda spadła do 13,2 proc. w II kwartale roku obrotowego 25 w porównaniu do 17,1 proc. w II kwartale roku obrotowego.

Cyfrowa telewizja kablowa

Na dzień 30 września 2024 r. firma odnotowała łącznie 9,50 mln aktywnych klientów, co oznacza wzrost o 100 000 rok do roku.

Liczba abonentów płacących sięgnęła 8,80 mln, co oznacza wzrost o 100 tys. w stosunku do roku poprzedniego.

Oprócz wzrostu liczby klientów firma uruchomiła przeprojektowaną stronę internetową (www.gtpl.net), charakteryzującą się przejrzystym, minimalistycznym wyglądem, mającym na celu poprawę doświadczenia użytkownika.

Ponadto premiera „GTPL Buzz”, nowej aplikacji konsumenckiej, charakteryzuje się intuicyjnym wyglądem i oferuje kilka nowych funkcji, takich jak TV Everywhere i gry w chmurze. Aktualizacje te obejmują nowe punkty bezpośredniego kontaktu z klientem, zaprojektowane w celu zapewnienia spójnej i bezproblemowej interakcji na wielu platformach i urządzeniach.

„W branży kablowej nasze wysiłki skupiają się na zwiększeniu bazy abonentów poprzez połączenie wzrostu organicznego i konsolidacji branży poprzez przejęcia istniejących operatorów i MSO. Ta podwójna strategia wzmacnia naszą pozycję rynkową i stanowi podstawę naszego sukcesu. Nie możemy się doczekać dalszego dostarczania wartości naszym klientom i interesariuszom” – powiedział Anirudh Singh Jadeja, dyrektor zarządzający GTPL Hathaway.

łącze szerokopasmowe

W sektorze internetu szerokopasmowego liczba abonentów wzrosła w ciągu roku o 50 000, osiągając łącznie 1,04 mln.

Liczba HomePasses na dzień 30 września 2024 r. wynosi 5,95 mln, co oznacza wzrost o 400 000 rok do roku. Warto zauważyć, że 75 procent HomePass jest dostępnych do konwersji FTTX.

Średni przychód abonentów usług szerokopasmowych (ARPU) wyniósł w tym kwartale 460 rupii miesięcznie, podczas gdy średnie zużycie danych na użytkownika wzrosło do 350 GB, co oznacza wzrost o 13% rok do roku.

Jadeja dodała: „GTPL utrzymuje swoją pozycję największego indyjskiego MSO, zobowiązując się do zaspokajania wszystkich potrzeb naszych cenionych klientów w zakresie rozrywki i łączności, kładąc silny nacisk na innowacje i lepszą obsługę klienta. Zgodnie z tą wizją, w tym kwartale GTPL uruchomiło aplikację kliencką „GTPL Buzz” i odświeżoną stronę internetową (www.gtpl.net). Te punkty kontaktu z klientami zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić spójne doświadczenie użytkownika i płynne interakcje na różnych platformach i urządzeniach.

O godzinie 11:30 akcje GTPL Hathway spadły o 2,20 procent, po 162 rupii za akcję. Dla porównania, BSE Sensex zwyżkował o 0,21 procent, do poziomu 81 640,59.

Pierwsza publikacja: 10 października 2024 | 11:35 JEST

Source link