Christina Aguilera powiedziała Sky News, że „magiczne” jest widzieć, jak jej przebojowy film Burlesque został przywieziony na londyński West End – a także otworzyła się o jej sławę pod koniec lat 90.
W 1999 roku gwiazda USA na szczycie list przebojów USA i Wielkiej Brytanii w Butelce, po czym znalazła jeszcze większą publiczność z jej uznanym albumem Strated i Hits, w tym Dirrty, Beautiful and Fighter na początku 2000 roku.
W 2010 roku zagrała w Burlesque obok CherJulianne Hough i Stanley Tucci, a teraz, 15 lat później, jest producentem scenicznej wersji serialu wraz z oryginalnym reżyserem i pisarzem filmu, Stevenem Antinem.
Wyprzedzając galową noc programu, Aguilera powiedział prezenter Sky News Leah Boleo Lubiła wziąć siedzenie tylne i zobaczyć świeżą interpretację jej postaci – mała miasteczka zamieniła się w gwiazdę.
„To tak piękne, że widzieć talent, który jest na tej scenie, i wchłanianie go i docenianie świeżych podejmowania rzeczy” – powiedziała. „Uwielbiam cofnąć się o krok i tylne siedzenie… Pięknie jest widzieć ponowne rewiat.
„Kiedy jesteś w nim, skupiasz się na choreografii, wszystkich tych różnych elementach, które są w stanie wziąć siedzenie i bycie bardziej wizjonerskim szerszego obrazu, to naprawdę wyjątkowa rzecz”.
Aguilera powiedziała, że Jess Folley „wysadził ją”, która gra swoją postać Ali w serialu, i w pełni przyjęła „potęgę wokali”, a także podatność potrzebną do tej roli.
„Po prostu wykonuje tak wspaniałą, wspaniałą pracę, a także inspiruje mnie” – powiedziała.
Aguilera powiedziała, że chciałaby zobaczyć, jak jego gwiazda filmu Cher pojawia się, aby zobaczyć program w Londynie.
„Zawsze mile widziana jest, aby utrzymać nas swoją niesamowitą, kultową obecnością. I jestem tak wdzięczny, że miałem czas być z nią. To znaczy, patrząc wstecz, to po prostu – czy to się w ogóle się stało?”
Aguilera przybył na scenę w tym samym czasie, co Britney Spears, w czasach, gdy świętowano, seksualizowane i badane młode gwiazdy popu.
Po sukcesie swojego debiutanckiego albumu wzięła inny kierunek z rozebraną – obejmując swoją seksualność i słynnie na mniej dziewczęcego wizerunku z fryczek, stadninem nosowym i czarnymi smugami we włosach na wideo i otwierając swoje życie i emocje poprzez piosenki takie jak Fighter i Beautiful.
Przyjęła także patriarchat w Can’t Hold Us Down, duet z Lil 'Kim, i występowała na hitowej okładce Lady Marmolade wraz z Lil’ Kim, Maya i Pink dla Moulin Rouge!
„Zawsze chcę pozostać wierny autentyczności” – powiedziała. „A dla mnie z tym pierwszym albumem było cudowne, aby wpisać stopę do drzwi …
„Ważne jest dla mnie, że wyszedłem sam i odzwierciedlałem wszystkie strony mnie jako kobiety, obejmując moją seksualność i zmysłowość, a moje ciało… brud, po prostu uwielbiałem te frykiety i wszystko, co było tak zabawne i surowe”.
Czytaj więcej:
Danny Dyer na panie Bigstuff i Oasis
Opera Buffle po rozwinieniu flagi palestyńskiej palestyńskiej
Więc zrobiłaby to wszystko jeszcze raz? A może wolałaby być artystą zaczynającym teraz?
„W latach 90. był to dość wyjątkowy czas w muzyce. I był to czas, kiedy nadal można chcieć iść do Virgin Records lub jak gdziekolwiek i spojrzeć na płyty, spojrzeć na opakowanie. I, wiesz, czasami autentyczność jest pomijana”.
Jednak dobrą rzeczą w mediach społecznościowych jest to, że dało gwiazdom sposób opowiadania własnych historii, dodaje. „Masz teraz okazję, aby naprawdę zaprezentować się w sposób, że nie chodzi tylko o muzykę, aby stać się bardziej narratorem w czasie rzeczywistym… tak jest, być twoim głosem, a nie czytać o sobie w artykule”.
Ale nadal nie zamieniłaby się. „Musi zostać tam, gdzie było”.
Burlesque The Musical pokazuje teraz w Savoy Theatre w Londynie