Co najmniej 13 osób mogło przyjąć własne życie po oskarżeniu o wykroczenia w oparciu o dowody z systemu IT horyzontu, o którym wiedział, że poczta i programiści Fujitsu mogą być fałszywe, stwierdziło publiczne dochodzenie.

Kolejne 59 osób opowiedziało, że rozważali zakończenie swojego życia, z których 10 próbowało przynajmniej raz, podczas gdy inni postmasterzy i członkowie rodziny opowiadają cierpiące na alkoholizm i zaburzenia zdrowia psychicznego, w tym anoreksję i depresję, rozpad rodzinny, rozwód, bankructwo i wykorzystywanie osobistego.

Śledź najnowsze w sprawie publicznego zapytania o skandal pocztową

Pisząc w pierwszym tomie Posty Office Horizon IT zapytanie Raport, przewodniczący Sir Wyn Williams stwierdza, że ​​ta ogromna liczba osobistych pojawiła się pomimo starszych pracowników na poczcie, wiedząc, że system IT horyzontu może tworzyć konta „, które były raczej iluzoryczne niż prawdziwe”, nawet zanim został wprowadzony do oddziałów.

Sir Wyn powiedział: „Jestem zadowolony z dowodów, że słyszałem, że wielu seniorów, a nie tak starszych, pracowników poczty wiedziało, lub przynajmniej powinni byli wiedzieć, że spuścizna jest zdolna do błędu… jednak, dla wszystkich praktycznych celów, przez całe życie dziedzictwa Horyzon.

Użyj przeglądarki Chrome, aby uzyskać bardziej dostępny odtwarzacz wideo

Raport poczty: Kluczowe punkty

Odnosząc się do zaktualizowanej wersji Horizon, znanej jako Horizon Online, która również miał „błędy błędy i wady”, które mogłyby tworzyć konta iluzoryczne, powiedział: „Jestem zadowolony, że wielu pracowników Fujitsu i poczty wiedziała, że ​​tak jest”.

Pierwszy tom raportu koncentruje się na tym, co Sir Wyn nazywa „katastrofalnym” wpływem fałszywych oskarżeń na co najmniej 1000 postmasters, a różne programy zadośćuczynienia, które urząd i rząd ustanowił, odkąd zidentyfikowano i udowodnione poronienia sprawiedliwości.

Zalecenia dotyczące prowadzenia kierownictwa wyższego szczebla urzędu pocztowego, Fujitsu i ministrów zostaną w kolejnym raporcie, ale Sir Wyn jest jasne, że niesprawiedliwe i wadliwe postępowanie były świadomie realizowane.

„Wszystkie te osoby należy odpowiednio traktować jako ofiary całkowicie niedopuszczalnego zachowania popełnianego przez wiele osób zatrudnionych przez i/lub powiązanych z pocztą i Fujitsu od czasu do czasu oraz przez urząd pocztowy i Fujitsu jako instytucje” – mówi.

Użyj przeglądarki Chrome, aby uzyskać bardziej dostępny odtwarzacz wideo

„ Dużo mnie to ukradło ”

Jakie są zalecenia zapytania?

Wzywając do pilnych działań rządu i urzędu pocztowego w celu zapewnienia „pełnej i uczciwej rekompensaty”, składa 19 zaleceń, w tym:

• Rząd i urząd poczta w celu uzgodnienia definicji „pełnej i uczciwej” odszkodowania, które należy użyć podczas uzgodnienia wypłat
• Zakończenie „niepotrzebnie postawy przeciwnej” do początkowych ofert, które obniżyły wartość wypłat, i zapewniając spójność we wszystkich czterech programach kompensacyjnych
• Utworzenie stojącego ciała do administrowania finansami od ludzi skrzywdzonych przez organy publiczne
• Odszkodowanie, które mają zostać rozszerzone na bliskie członków rodziny osób, które doznały „poważnych negatywnych konsekwencji”
• Poczta, Fujitsu i rząd zgadzają się na program „Sprawiedliwości Odbudowy”, proces, który łączy tych, którzy ponieśli krzywdę z tymi, którzy to spowodowały

W odniesieniu do wpływu ludzkiego wpływu pocztowego na postmasters, w tym wykorzystania unikalnych uprawnień ścigania, Sir Wyn pisze: „Nie sądzę, aby łatwo wyolbrzymić traumę, którą osoby prawdopodobnie będą cierpią, gdy są przedmiotem dochodzenia karnego, ścigania, skazania i wyroku”.

Mówi, że nawet proces przeprowadzania wywiadów z ostrożnością przez śledczych „będzie w najlepszym razie niepokojący, aw najgorszym wstrząsający”.

👉 Posłuchaj codziennie Sky News w aplikacji podcastu 👈

„Wrogie i obraźliwe zachowanie”

Raport stwierdza, że ​​osoby niesłusznie skazani byli „podlegali wrogim i obraźliwym zachowaniu” w swoich lokalnych społecznościach, odczuwali wstyd i zakłopotanie, z pewnym poczuciem poruszania się.

Szczegółowo wpływ na bliskich członków rodziny osób ściganych, Sir Wyn pisze: „Żony, mężowie, dzieci i rodzice przetrwały bardzo znaczące cierpienie w formie niepokoju, zmartwień i zakłóceń w życiu domowym, w zatrudnieniu i edukacji.

„W wielu przypadkach relacje z małżonkami pękły i zakończyły się rozwodem lub separacją.

„W najbardziej rażących przypadkach sami członkowie rodziny doznali chorób psychicznych lub problemów psychicznych i bardzo znacznych strat finansowych… ich cierpienie było ostre”.

Użyj przeglądarki Chrome, aby uzyskać bardziej dostępny odtwarzacz wideo

Najstarsza ofiara pocztowa „przetrwała według stawek świadczeń”

Raport zawiera 17 studiów przypadków osób dotkniętych skandalem, w tym niektórzy, którzy nigdy wcześniej nie rozmawiali publicznie. Należą do nich Millie Castleton, córka Lee Castleton, jednej z pierwszych oskarżonych przez Postmasters.

Opowiedziała o zapytaniu, w jaki sposób jej rodzina jest „markimi złodziei i kłamców”, wpłynęła na jej zdrowie psychiczne, i przyczyniła się do diagnozy anoreksji, która zmusiła ją do porzucenia uniwersytetu.

Jej konto kończy się: „Nawet teraz, kiedy wchodzę w swoją karierę, nadal trudno mi komunikować, nawet podświadomie. Sabotuję się, nie prosząc o pomoc.

„Staram się złamać ten cykl, ale mam 26 lat i jestem bardzo świadomy, że nigdy nie będę w stanie w pełni zaangażować się w naturalne zaufanie. Ale moja rodzina wciąż walczy. Nadal walczę, podobnie jak wiele setek zaangażowanych w proces pocztowy”.

Czytaj więcej:
Analiza: łamiące serce dziedzictwo zapytania
Sir Alan Bates wzywa do sprawiedliwości dla ofiar

Fujitsu ma „moralny obowiązek” płacenia

Odpowiadając na krytykę ofiar cierpiących na długie opóźnienia przed otrzymaniem odszkodowania, minister poczty, Gareth Thomas, powiedział Sky News, że zaakceptował, że płatności powinny zostać dokonane wcześniej i zobowiązane do „pójścia dalej i szybszego” w przyszłości.

„Pracowaliśmy nad początkowym zakresem programu zrekompensowania członków rodziny, którzy byli bardzo ściśle związani z tymi, którzy najbardziej ucierpiały w wyniku skandalu” – powiedział.

Thomas dodał, że nie jest dopuszczalne, że podatnicy skutecznie wypłacali odszkodowanie, podczas gdy Fujitsu nie wniósł żadnych składek.

„Podkreśliliśmy to na spotkaniach z nimi twarzą w twarz. Szczerze mówiąc, zaakceptowali, że mają ten moralny obowiązek.

„Wyjaśniliśmy im, że uważamy, że powinni dokonać płatności tymczasowej przed końcowym raportem Sir Wynne’a, który określi stopień winy różnego rodzaju graczy w tym strasznym skandalu, w tym rolę Fujitsu” – powiedział.

Wyniki zapytania „Ważny kamień milowy”

Sekretarz biznesu Jonathan Reynolds powiedział, że raport z zapytania „oznacza ważny kamień milowy dla submasters i ich rodzin”.

Dodał, że „zobowiązał się do zapewnienia, że ​​skrzywdzone pod-postmasters otrzymają pełne, sprawiedliwe i szybkie zadośćuczynienie”.

„Zalecenia zawarte w raporcie Sir Wyn wymagają starannej refleksji, w tym na dalsze działania w celu ukończenia programów zadośćuczynienia” – powiedział Reynolds.

„Rząd niezwłocznie odpowie na pełne zalecenia w parlamencie”.

Każdy, kto czuje się zaniepokojony emocjonalnie lub samobójczy, może zadzwonić do Samarytan w celu uzyskania pomocy w 116 123 lub e -mailu jo@samaritans.org w Wielkiej Brytanii. W Stanach Zjednoczonych zadzwoń do oddziału Samaritans w twoim obszarze lub 1 (800) 273-talk.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj