Heathrow ma ogłosić plan ekspansji o wadze wielomilionowej, aby stworzyć dodatkową pojemność na lotnisku – ponieważ przygotowuje swoją propozycję trzeciego pasa startowego.

Największe lotnisko w Wielkiej Brytanii ogłosiło „inwestycję raz na pokolenie”, która rozpoczyna się w tym roku, aby ulepszyć istniejące budynki i zwiększyć liczbę pasażerów.

Rozwój jest odrębny od nowego pasa startowego – który rząd ogłosił niedawno wsparcie dla – i będzie finansowany przez Heathrow Akcjonariusze z liniami lotniczymi i klientami naliczani za rozszerzone usługi.

Blog Money: Główny pożyczkodawca obniża stawki kredytu hipotecznego poniżej 4%

W ramach inwestycji zdolność terminali dwóch i pięciu zostanie zwiększona, a układ lotniska zostanie ponownie skonfigurowany w celu poprawy punktualności i zwiększenia liczby stojaków z samolotów.

W środowym przemówieniu oczekuje się, że dyrektor generalny Thomas Woldbye powie: „Ten prywatny program ulepszy istniejącą infrastrukturę, jednocześnie położył podstawę do trzeciego pasa startowego, zwiększając inwestycje w Wielkiej Brytanii i wzrost gospodarczy, z materialnymi korzyściami w tym roku”.

Heathrow został w zeszłym miesiącu krytykowany przez największą europejską linii lotniczej Ryanair za bycie „Niesamowicie nieefektywne operacyjne”. Z tego powodu dyrektor generalny Ryanair, Michael O’Leary, powiedział, że linia lotnicza nie interesowała się i „nigdy” latała z lotniska, nawet gdyby była bezpłatna.

Lotnisko powiedział, że propozycje trzeciego pasa startowego zostaną przekazane rządowi „do lata” Rachel Reeves poparła ekspansję w ramach swojego celu rozwoju gospodarki.

Wsparcie jest postrzegane jako kontrowersyjne, ponieważ wielu starszych polityków pracy, takich jak burmistrz Londynu Sadiq Khan i członkowie gabinetu, w tym sekretarz energii Ed Miliband od dawna sprzeciwia się trzecim pasie startowym na podstawie środowiska i zdrowia.

Użyj przeglądarki Chrome, aby uzyskać bardziej dostępny odtwarzacz wideo

Miliband odmawia krytykowania ekspansji Heathrow

Nie jest jasne, w jaki sposób dodatkowe emisje dwutlenku węgla z dodatkowych lotów byłyby kompatybilne z prawnie wiążącymi celami redukcji emisji 2050.

Trzeci pas startowy?

Wątpliwości zostały rzucone na to, czy pas startowy można nawet zbudować w czasie pracy. Proces ten musiałby zostać zaplanowany i zatwierdzony, zanim rozpocznie się budowa.

Użyj przeglądarki Chrome, aby uzyskać bardziej dostępny odtwarzacz wideo

Wioska musiałaby zostać wyrównana na nowy pas startowy

Rivers i M25 Road musiałby zostać przekierowany a setki domów musiałyby zostać rozebrane w ramach budowy.

O’Leary z Ryanaira powiedział, że szansa na jego budowę jest „szczupła”, ale może być 2050, nawet jeśli zostanie zbudowany.

Pytanie o zdolność trzeciego pasa startowego do zwiększenia gospodarki zostało poruszone przez lewicowe thintank The New Economics Foundation (NEF)

Według analizy wzrost liczby osób podróżujących w interesach – którzy mogą zwiększyć powiązania komercyjne – ustał, a zamiast tego wzrost pasażerów był prowadzony przez zamożnych brytyjskich mieszkańców, a nie zagranicznych turystów wchodzących do kraju.

NEF powiedział, że branża podróży lotniczych jest również jednym z najbiedniejszych twórców pracy w gospodarce na funt dochodów, podczas gdy wady większej liczby lotów są „znaczące”.

Pakt stalowy

W ramach tymczasowych rozszerzenie wybiegu przed trzeciego wybiegu Heathrow podpisał kartę, aby zmaksymalizować możliwości korzystania z brytyjskiej stali, ruch powitany przez stalowych szefów, związków i rządu.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj