Dokumenty pochodzące ze skargi prawnej aktorki Blake Lively dotyczącej jej współpracownika z „It Ends With Us”, Justina Baldoniego, pokazują, jak jego zespół PR celowo „umieścił w prasie i mediach społecznościowych fragmenty tego, jak okropnie się pracuje z Blake’iem”.

Skarga prawnazłożone w piątek do Kalifornijskiego Departamentu Praw Obywatelskich, zawiera strony SMS-ów rzekomo wysłanych pomiędzy Baldonim a jego zespołem PR.

Lively (37 l.) twierdzi, że Baldoni (40 l.), która jest także reżyserką filmu, zatrudniła kierownictwo ds. kryzysowego PR do realizacji „wielopoziomowego” planu mającego na celu zniszczenie jej reputacji po tym, jak ona i jej mąż Ryan Reynolds (48 l.) złożyli skargę na „ powtarzające się molestowanie seksualne i inne niepokojące zachowania” na planie filmu.

Ożywienie podczas galowego pokazu filmu w Wielkiej Brytanii 8 sierpnia. Zdjęcie: AP
Obraz:
Tętniące życiem podczas galowego pokazu filmu w Wielkiej Brytanii 8 sierpnia. Zdjęcie: AP

Prawnik reprezentujący Baldoniego i jego firmę producencką Wayfarer Studios twierdzi, że zarzuty są „całkowicie fałszywe, oburzające i celowo lubieżne”.

Dodaje, że studio i jego zespół PR „nie podjęły żadnych proaktywnych działań ani nie podejmowały działań odwetowych” wobec Lively oraz że zatrudnili menedżerów zajmujących się kryzysowym PR „ze względu na liczne żądania i groźby stawiane przez panią Lively podczas produkcji”.

Użyj przeglądarki Chrome, aby uzyskać bardziej dostępny odtwarzacz wideo

Blake Lively o byciu aktorem i producentem

Wiadomości tekstowe, które Lively twierdzi, że zdobyła w drodze wezwania do sądu, obejmują wymianę zdań pomiędzy Jennifer Abel z firmy PR RWA Communications, Melissą Nathan z The Agency Group PR i Baldoni.

Należą do nich:

  • Szczegóły dwóch ofert pakietów PR – jednego kosztującego „175 tys. funtów” na „okres 3–4 miesięcy”, obejmującego „pełne usunięcie konta Reddit i konta społecznościowe”;
  • Kolejny pakiet PR kosztujący „25 tys. dolarów miesięcznie” przez „min. 3 miesiące”, który obejmuje „tworzenie zaangażowania fanów w mediach społecznościowych, aby mogli na bieżąco informować o wszelkich negatywnych kontach, pomagając zmienić narrację i utrzymać się na właściwej drodze”;
  • Baldoni pyta panią Abel: „Jaka jest strategia TikToka” i mówi: „Chciałbym, żebyście zaczęli publikować mnie TYLKO o przemocy domowej i klipach oraz o tym, dlaczego ten film jest tak ważny”;
  • Pani Abel powiedziała pani Nathan, że „miała lekkomyślne myśli, że w tym tygodniu będzie chciała podzielić się z nami informacjami o tym, jak okropnie się pracuje z Blake’em”;
  • Pani Abel mówi: „Narracja w Internecie jest tak cholernie dobra, że ​​fani nadal wspierają Justina” i mówi pani Nathan „wykonałaś niesamowitą robotę”;
  • Pani Nathan mówi pani Abel: „Większość mediów społecznościowych jest tak pro Justina, że ​​nawet z połową z nich nie zgadzam się, lol”;
  • Pani Nathan odpowiada pani Abel: „Narracja jest SZALENIE dobra”;
  • Pani Nathan mówi pani Abel: „Nie możemy mu tego zapisać… Nie możemy pisać, bo ją zniszczymy”;
  • Pani Nathan dodała: „Wiesz, że możemy pochować każdego”;
  • Pani Nathan mówi do pani Abel: „Nie martw się, nie zabiłam jej i nie wysłałam jej w pudełku do twojego domu”, na co Abel odpowiada: „CHOLERA”;
  • Pani Nathan mówi pani Abel, że kontakty towarzyskie „naprawdę się rozkręcają”, na co pani Abel dodaje: „To naprawdę smutne, bo to tylko pokazuje, że ludzie naprawdę chcą nienawidzić kobiet”.

Wiadomości tekstowe pojawiają się pomiędzy 15 maja a 18 sierpnia tego roku. It Ends With Us ukazało się 9 sierpnia.

W innej wymianie zdań Baldoni wyraża obawy, że jego zespół PR mógł wdrożyć fałszywe „boty”, aby „usunąć ją (Lively)” w mediach społecznościowych, na co pani Nathan odpowiada: „Mogę w pełni potwierdzić, że nie mamy botów”.

Dokumenty prawne zawierają także rzekomą listę warunków postawionych przez Lively w celu „powrotu do produkcji” po tym, jak zarzucała Lively molestowanie seksualne na planie.

Należą do nich: „nikt nie wchodzi do przyczepy… BL, gdy jest rozebrana” oraz „zakaz dyskusji na temat osobistych doświadczeń związanych z seksem lub nagością”.

W skardze prawnej Lively zarzuca się, że po ujawnieniu zarzutów o molestowanie seksualne Baldoni „nagle odszedł od” planu marketingowego filmu i „wykorzystał „treści ocalałych” z przemocy domowej, aby chronić swój publiczny wizerunek.

Justin Baldoni na światowej premierze w Nowym Jorku 6 sierpnia. Zdjęcie: AP
Obraz:
Baldoni na światowej premierze w Nowym Jorku 6 sierpnia. Zdjęcie: AP

Baldoni uważa twierdzenia Lively za „haniebne”

Pan Freedman reprezentujący Baldoni i Wayfarer Studios stwierdził w swoim oświadczeniu: „To haniebne, że pani Lively i jej przedstawiciele wysunęli tak poważne i kategorycznie fałszywe oskarżenia pod adresem pana Baldoniego, Wayfarer Studios i ich przedstawicieli, co stanowiło kolejną desperacką próbę „naprawić” swoją negatywną reputację, którą wyrobiła sobie w wyniku własnych uwag i działań podczas kampanii na rzecz filmu, wywiadów i działań prasowych obserwowanych publicznie, w czasie rzeczywistym i bez edycji, co pozwoliło na: w Internecie w celu generowania własnych poglądów i opinii.

„Te twierdzenia są całkowicie fałszywe, oburzające i celowo lubieżne, a ich celem jest publiczne zranienie i powtórzenie narracji w mediach. Wayfarer Studios podjęło decyzję o aktywnym zatrudnieniu menedżera ds. kryzysu przed kampanią marketingową filmu, aby współpracował z własnymi przedstawiciela Jonesworks zatrudnionego przez Stephanie Jones, ze względu na liczne żądania i groźby stawiane przez panią Lively podczas produkcji, które obejmowały groźby, że nie pojawi się na planie, grożenie, że nie będą promować filmu, co ostatecznie doprowadziło do jego śmierci w trakcie zwolnienia, jeżeli jej żądania nie zostaną spełnione.

„Odkryto również, że pani Lively zwerbowała swojego własnego przedstawiciela, Leslie Sloan z Vision PR, który reprezentuje również pana Reynoldsa, do rozpowszechniania w mediach negatywnych, całkowicie sfabrykowanych i fałszywych historii, jeszcze przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań marketingowych filmu, był to kolejny powód, dla którego Wayfarer Studios podjęło decyzję o zatrudnieniu specjalisty ds. sytuacji kryzysowych, aby rozpoczął wewnętrzne planowanie scenariuszy w przypadku, którym musieli się zająć.

„Przedstawiciele Wayfarer Studios w dalszym ciągu nie podejmowali żadnych działań proaktywnych ani nie podejmowali działań odwetowych, a jedynie odpowiadali na napływające zapytania mediów, aby zapewnić wyważone i oparte na faktach raportowanie oraz monitorowali aktywność społeczną. W wyselekcjonowanej korespondencji wyraźnie brakuje dowodu na brak proaktywnych środków podejmowane z mediami lub w inny sposób; wewnętrzne planowanie scenariuszy i prywatna korespondencja w celu ustalenia strategii, co jest standardową procedurą operacyjną w przypadku specjalistów ds. public relations.

Lively w oświadczeniu dla „New York Timesa” stwierdziła: „Mam nadzieję, że moje działania prawne pomogą odsłonić kurtynę przed tymi złowrogimi taktykami odwetu mającymi na celu skrzywdzenie osób, które mówią o niewłaściwym postępowaniu, i pomogą chronić inne osoby, które mogą stać się celem”.

Sierpniowa premiera It Ends With Us, adaptacji bestsellerowej powieści Colleen Hoover z 2016 roku, była owiana spekulacjami na temat niezgody między głównymi bohaterami.

Baldoni zeszedł na dalszy plan w promowaniu filmu, podczas gdy Lively zajęła centralne miejsce wraz z Reynoldsem, który w tym samym czasie był obecny w prasie Deadpool i Wolverine.

Sky News skontaktowało się z Jessicą Abel i RWA Communications w celu uzyskania komentarza.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj