NHS po raz pierwszy opublikował tabele ligowe w rankingu każdego zaufania w Anglii.
Departament Zdrowia i Opieki Społecznej (DHSC) stwierdził, że każde zaufanie będzie kwartalne w zakresie standardów jego usług, od pilnej opieki awaryjnej po działalność wyborczą i wsparcie zdrowia psychicznego.
Tabele patrz trusty sklasyfikowane w czterech segmentach, przy czym pierwszy odzwierciedla najlepszych wykonawców, a czwarty pokazuje najgorsze.
Osoby, które robią to, co najlepsze, zostaną nagrodzone większymi swobodami i inwestycjami, podczas gdy osoby o gorszych wynikach otrzymają ukierunkowane wsparcie.
Aby umożliwić uczciwe porównania, Trusts Ware zgrupował się w ostre, nieostre i karetki pogotowia.
Użyj poniższych narzędzi, aby zobaczyć, jak Twoja ranga:
Pomoże to zakończyć loterię kodów pocztowych, mówi Streeting
Przeniesienie jest częścią 10-letniego planu rządowego reformy służby zdrowia.
Sekretarz Zdrowia Wes Streeting Powiedział: „Musimy być szczerzy co do stanu NHS, aby to naprawić.
„Pacjenci wiedzą, kiedy lokalne usługi nie są do zera, i chcą zobaczyć koniec loterii kodów pocztowych – to właśnie robi ten rząd.
„Każdego roku łączymy dodatkową inwestycję o wartości 26 miliardów funtów z trudnymi reformami, aby uzyskać stosunek jakości do ceny, przy czym każdy funt pomaga skrócić czas oczekiwania dla pacjentów”.
Czytaj więcej:
Niedobór finansowania dla zanurzenia ciężaru
AI Tech, które można wykorzystać do zwolnienia łóżek szpitalnych
Z przyszłego roku, NHS Wprowadzi nową falę fundacji Trusts, dając najlepszym wykonawcom większą swobodę kształtowania usług w zakresie lokalnych potrzeb, a osoby pośrodku będą zachęcane do uczenia się od najlepszych trustów.
Tymczasem osoby z niższymi wynikami otrzymają lepsze wsparcie – a starsi liderzy będą pociągnąć do odpowiedzialności za wynagrodzeniem powiązane z wydajnością.
Trustnie uporczywie zawodzą, kierownicy wyższego szczebla mogli zobaczyć zadokowanie wynagrodzeń, powiedział DHSC.
Dodał, że najlepsi liderzy NHS otrzymają wyższe wynagrodzenie za najtrudniejsze prace w kwestionowanych usługach.
Sir Jim Mackey, dyrektor generalny NHS England, powiedział: „Zezwalanie pacjentom i dostępu do publiczności więcej danych pomoże jeszcze szybciej zwiększyć poprawę, wspierając ich w celu ustalenia, gdzie powinni wymagać jeszcze lepszego żądania od NHS”.
Powiedział, że „więcej władzy w ich ręce podejmuje świadome decyzje dotyczące wyboru dostawcy”, powiedział.
Do lata 2026 r. Tabele będą się rozwijać, aby obejmować zintegrowane forum opieki, które są organizacjami NHS odpowiedzialnymi za planowanie usług zdrowotnych dla mieszkańców.