Kampania turystyczna rządu Nowej Zelandii miała na celu zdobycie większej liczby Australijczyków do wizyty, została wyśmiewana przez mieszkańców.

Plakaty za pomocą hasła „Każdy musi iść”, miały „poinformować Australię o tym znać Nowa Zelandia jest „Must odwiedź” miejsce docelowe ”, zgodnie z ogłoszeniem rządu w niedzielę.

Ale od tego czasu kampania została nazwana Tone Deaf, ponieważ kraj zajmuje się rekordowymi wskaźnikami emigracji i bezrobocia.

Podczas gdy inni mówili, że hasło zaprosiło żarty w toalecie.

„Myślę, że„ wszyscy muszą iść ”, może odnosić się do potrzeby toalet w niektórych z naszych zaawansowanych miejsc. To znaczy, kolejek są śmieszne”, powiedziała rzeczniczka turystyki Zielonej Partii, Celia Wade-Brown, powiedziała New Zealand News RNZ.

Inna osoba na X odtworzyła reklamę pokazującą dwie kabiny toaletowe i pisząc „loo papier”.

Plakat używany w ramach kampanii turystycznej w Nowej Zelandii. Zdjęcie: Turystyka NZ
Obraz:
Plakaty zostały porównane z „sprzedażą wyprzedaży” przez lidera partii opozycyjnej. Zdjęcie: Turystyka NZ

Rzecznik Turystyki Labour Cushla Tangaere-Manuel dodał: „To sprawia, że ​​Nowa Zelandia brzmi, jakbyśmy w pojemności na wyprzedaży … ironia tego wiadomości jest, tak właśnie czują się Nowozelandczycy Aotearoa.

„Było tak wiele cięć, więc ludzie czują się jak„ cóż, czego nie ma na liście cięć ”.

Rzecznik ministra turystyki Louise Upston powiedział Sky News „US Partner Network, NBC News, że„ była bardzo zadowolona z ogłoszenia kampanii ”i„ przyciągnęła pozytywne opinie ”.

Uruchamiając kampanię wraz z premierem Christopherem Luxonem, pani Upton powiedziała, że ​​nowa inicjatywa kosztowała 500 000 dolarów w Nowej Zelandii (227 000 funtów) i „zachęci więcej naszych sąsiadów do rezerwacji i przyjścia”.

„Liczba przylotów australijskich do Nowej Zelandii wzrosła o ponad 90 000, z 1,27 miliona do 1,36 miliona w ciągu ostatniego roku, ale wiemy, że jest więcej miejsca na rozwój” – powiedziała.

„Ta kampania opiera się na tym pędu i wykorzystuje pracę już wykonaną w celu ustanowienia Nowej Zelandii jako atrakcyjnego miejsca docelowego”.

Rekord liczby emigracji

Od pandemii Covid-19 Nowa Zelandia starała się przywrócić swój przemysł turystyczny, a obecne dane rządowe pokazują liczbę australijskich odwiedzających na 88% poziomów 2019.

Ale próba zdobycia większej liczby osób odwiedzających kraj przychodzi, gdy rekordowa liczba ludzi opuszcza naród Pacyfiku.

Dane opublikowane przez Statistics New Zealand w listopadzie ubiegłego roku wykazały, że 127 800 osób opuściło kraj w ciągu 12 miesięcy, co stanowi wzrost o 28% w poprzednim okresie.

Według danych ponad 50% było obywateli Nowej Zelandii.

Przeczytaj więcej od Sky News:
Czy Niemcy zwracają się do skrajnego w prawo?
Watykan anuluje weekendowe zaangażowanie papieża

Biuro poinformowało w tym czasie, że liczby tymczasowo wskazywały na najwyższą w historii liczbę osób wyjeżdżających w okresie corocznym.

Padzili ludzi opuszczających walczącą gospodarkę kraju, która technicznie wpadła w recesję w zeszłym roku.

W ubiegłym miesiącu urzędnicy powiedzieli, że łagodzą zasady wizowe, aby umożliwić cyfrowym koczownikom pracę w Nowej Zelandii podczas wizyty na wakacjach, w nadziei, że spędzi tam więcej czasu.

Source link