J Sainsbury, sieć supermarketów, ścigał się w środę, aby rozwiązać problem z gigantyczną wizą płatności karty, która wpłynęła na zdolność klientów do płacenia za zamówienia na spożycie online.
Sky News rozumie, że Sainsbury’s współpracuje z VISA, aby rozwiązać ten problem po tym, jak wielu kupujących zgłosiło, że ich płatności karty nie powiodły się.
Sprzedawca wykluczył możliwość cyberataku i powiedział, że jego strona internetowa i aplikacja działają normalnie, bez bezpośredniego wpływu na klientów.
Najnowsze pieniądze: Najlepsze miejsca na emeryturę w Wielkiej Brytanii
Problem ten ilustruje jednak stopień, w jakim branża jest wysoka w pogotowiu incydentów związanych z cyberbezpieczeństwem po rozpozie ataków, które wzbudziły obawy dotyczące odporności sektora.
W ostatnich miesiącach główni brytyjscy detaliści, w tym Marks & Spencer, spółdzielnia i Harrods byli ofiarą cyberataków, ze szczególnym wpływem na M&S.
M&S powiedział atak W jego systemach kosztowałoby to co najmniej 300 mln GBP i zmusiło go do zawieszenia zamówień online na miesiące.
. Klatka W sklepie widziałem dostępność tysięcy produktów zakłóconych przez kilka tygodni.
Rzecznik Sainsbury powiedział: „Współpracujemy z jednym z naszych dostawców płatności w celu rozwiązania tymczasowego problemu przetwarzania niektórych płatności za naszą usługę online.
„Nadal dostarczamy zamówienia dla klientów, a nasza strona internetowa i aplikacja działają normalnie”.
W celu komentarza skontaktowano się z wizą.