Matka dwójki dzieci, która straciła prawą rękę i nogę po uderzeniu dwoma pociągami lampowymi, przyznali „znaczący kamień milowy” w swojej „podróży do sprawiedliwości” w miarę postępu sprawy prawnej.

47 -letnia Sarah de Lagarde doznała obrażeń po upadku luki między pociągiem a platformą na stacji High Barnet na północy Londyn We wrześniu 2022 r.

Po uderzeniu dwoma pociągami została zabrana do szpitala i musiała amputować kończyny. Teraz używa dwóch protez kończyn, w tym bionicznego ramienia.

Pani De Lagarde wnosi teraz roszczenie prawne przeciwko London Underground Ltd (LUL), część transportu do Londynu, a sprawa dotarła do Sądu Najwyższego.

Zdjęcie: Sarah de Lagarde
Obraz:
Zdjęcie: Sarah de Lagarde


Pierwsze przesłuchanie odbyło się w królewskich sądach sprawiedliwości za naruszenie obowiązków. LUL broni roszczenia.

Przemawiając przed sądem po rozprawie, pani De Lagarde powiedziała, że ​​wypadek „bardzo mnie kosztował”.

„Tej nocy straciłem również mobilność, swoją niezależność, moją godność, a przede wszystkim moją zdolność do przytulania moich dwojga małych dzieci obiema ramionami” – powiedziała.

„Dzisiaj stoję przed tobą nie tylko jako ocalały, ale jako głos na zmianę.

„To popołudniowa rozprawa sądowa stanowi znaczący kamień milowy w mojej podróży do sprawiedliwości przeciwko transportowi dla Londynu, a ja jestem optymistą”.

Zdjęcie: Sarah de Lagarde
Obraz:
Zdjęcie: Sarah de Lagarde

Sarah DeLagarde
Obraz:
Sarah DeLagarde


Pani De Lagarde dodała, że ​​„nie tylko walczy o sprawiedliwość dla siebie, ale o bezpieczniejszą, bardziej odpowiedzialną sieć transportową dla wszystkich”.

Na wstępnym rozprawie sędzia Roger Eastman powiedział, że kolejna rozprawa odbędzie się we wrześniu tego roku przed pełnym procesem, prawdopodobnie na początku 2027 r.

Pani De Lagarde wcześniej przypomniała sobie Jak „krzyczała o pomoc” po uderzeniu pierwszego pociągu.

„Na tej platformie nie było personelu i nikt nie oglądał CCTV” – powiedziała.

„Dwadzieścia dwa tony stali zmiażdżyło mi kończyny, a jeśli to nie było wystarczająco złe, pozostałem na torach niewykryty, dopóki drugi pociąg nie wszedł do stacji, miażdżąc mnie po raz drugi”.

Użyj przeglądarki Chrome, aby uzyskać bardziej dostępny odtwarzacz wideo

Survivor Tube Survivor opowiada historię

W pisemnych zgłoszeniach do sądu prawnik pani De Lagarde powiedział, że kwestie, które sędzia procesowy będzie musiał zdecydować, czy LUL narusza się, nie posiadając systemu, aby zapewnić monitorowanie CCTV na platformie, gdy pasażerowie wysiadają z pociągu.

Kolejnym problemem jest to, czy LUL „naruszył się na podstawie swoich operatorów pociągów, którzy nie zostali przeszkoleni do poszukiwania pasażerów na torach podczas wchodzenia na stacji”.

Więcej od Sky News:
Napastnik miecza winny zamordowania 14-letniego
Wielka Brytania, aby kupić myśliwce nuklearne

Zdjęcie: Sarah de Lagarde
Obraz:
Zdjęcie: Sarah de Lagarde

Prawnik działający dla Lul powiedział: „Uznajemy, że jest to tragiczna sprawa, a powód doznał przerażających obrażeń”.

W pisemnych zgłoszeniach Prashant Popat dodał: „Oskarżony zaprzecza tym zarzutom. Twierdzi również zaniedbanie przyczyniające się.

„Strony są zgadzane, że sprawa powinna przejść najpierw do wstępnego badania problemu w sprawie odpowiedzialności. Obejmowałoby to naruszenie obowiązku, związku przyczynowego i kwestię zaniedbania przyczyniającego się”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj