Ofiary skandalu pocztowego wzywają do całkowitego zabrania rządu, przed publicznym dochodzeniem publicznym.

Faza 1, która ma się we wtorek, zgłosi się na temat wpływu człowieka na to, co się wydarzyło, a także programy odszkodowań.

„Całkowicie zdejmij (ich)”-mówi Jo Hamilton OBE, znany działacz i były subpostmistres, który został skazany za kradzież jej oddziału w 2008 roku.

„To tak, jakby lis odpowiedzialny za dom panieński” – dodaje – ponieważ byli jedynymi akcjonariuszami Poczta„.

„Więc są w tym do swoich szyje… Dlaczego powinni być odpowiedzialni za przekazanie nam finansów?”

Jo Hamilton OBE, znany działacz i były subpostsress
Obraz:
Prawie jedna trzecia życia pani Hamilton była zdominowana przez skandal

Jo i inni mają nadzieję, że Sir Wyn Williams, przewodniczący publicznego dochodzenia ustawowego, wyda zalecenia dla niezależnego organu, aby przejąć kontrolę nad programami zadośćuczynienia.

W zapytaniu badano skandal pocztowy, w którym ponad 700 osób było niesłusznie skazanych w latach 1999–2015.

Więcej o skandalu pocztowym

Podpostmasterzy zostali zmuszeni do spłaty fałszywych niedoborów rachunkowości z powodu wadliwego systemu IT, Horizon.

W tej chwili Departament Biznesu i Handlu zarządza większością programów zadośćuczynienia, w tym program zadośćuczynienia Horyzontu i programu GROUND SPREATING (GLO).

Poczta jest nadal odpowiedzialna za program niedoborów horyzontu.

Lee Castleton OBE, ofiara skandalu horyzontu pocztowego
Obraz:
Lee Castleton OBE

Lee Castleton OBE, kolejna ofiara skandalu, została zbankrutowana w 2007 r., Kiedy stracił sprawę w sądach cywilnych reprezentujących się przeciwko pocztowej.

Jednak wyrok cywilny przeciwko niemu wciąż stoi.

„To najdziwniejsza rzecz na świecie, aby być OBE, walcząc o sprawiedliwość, a jednocześnie mając oryginalną sprawę stojącą przeciwko mnie”, mówi Sky News.

Chociaż otrzymał płatność tymczasową, nie zastosował się do programu zadośćuczynienia.

„Schemat GLO – to dla mnie jest dla mnie” – mówi – „ale wiem, że użyją mojej oryginalnej sprawy, wciąż stojąc przeciwko mnie, w jakiejkolwiek formie zadośćuczynienia.

„Więc nadal powiedzieliby mi wielokrotnie, że sąd uznał mnie za odpowiedzialny i dlatego działali tylko w wyniku Trybunału”.

Zgadza się z innymi ofiarami, które chcą w tym tygodniu dochodzenie, aby polecać „zabranie złego kawałka” programów zadośćuczynienia.

„Zły kawałek jest firma – Post Office Limited”, kontynuuje – i rząd – muszą być na zewnątrz.

„Gdy ktoś idzie do sądu, nawet jeśli jest to sprawa przeciwko Departamentowi Biznesu i Handlu (DBT), kiedy idzie do sądu DBT, nie decyduje o tym, jaki jest wynik.

„Sędzia decyduje, że strona trzecia decyduje o prawej osobie uczciwej osoby, co musi się stać”.

PIC: AP
Obraz:
PIC: AP

Castleton podejmuje również postępowanie prawne przeciwko pocztowej i Fujitsu – pierwszej indywidualnej ofiary, która pozwała organizacje o odszkodowanie i „windykację” w sądzie.

„Chcę usłyszeć, dlaczego tak się stało, aby usłyszeć, co uważam za prawdę, słyszeć, co uważają za prawdę i pozwól sędziemu decydować”.

Neil Hudgell, prawnik ofiar, powiedział, że spodziewa się, że pierwszym raportem dochodzeniowym w tym tygodniu może być „naprawdę potępiający” proces roszczeń dotyczących zadośćuczynienia opisującego „niespójności”, „biurokrację” i „opóźnienia”.

„Over Lawyingness”-dodaje-„niewielka analiza, mikroanaliza szczegółów, niezdolność do pełnej korzyści z wątpliwości.

„Myślę, że wszystkie te rzeczy będą częścią tego, co Sir Wynn mówi o odszkodowaniu.

„Mamy nadzieję, że nie powiedzielibyśmy oczekiwać, ponieważ historia nie jest wielka, mielibyśmy nadzieję, że jest to odskocznia do przyspieszenia, sensowne przyspieszenie tego procesu”.

Użyj przeglądarki Chrome, aby uzyskać bardziej dostępny odtwarzacz wideo

Czerwiec: poczta wiedział o wadliwym systemie informatycznym

Rzecznik Departamentu Biznesu i Handlu powiedział, że byli „wdzięczni” za pracę zapytania opisującą „niezmierzone cierpienie”.

Ich oświadczenie było kontynuowane: „Ten rząd czterokrotnie wypłacił liczbę opłaconych postmasters, aby zapewnić im pełne i uczciwe zadośćuczynienie, a ponad 1 mld funtów zostało wypłaconych tysiącom powodów.

„Będziemy również nadal współpracować z urzędem pocztowym, który napisał już ponad 24 000 postmasters, aby zapewnić, że każdy, kto może kwalifikować się do zadośćuczynienia, mają możliwość ubiegania się o to”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj