Szkoły i uczelnie coraz częściej oferują wsparcie, które wykracza daleko poza nauczanie i uczenie się ”ze względu na rosnące ubóstwo dzieci i„ rozpadające się usługi publiczne ”, ostrzegał związek dydaktyczny.
Raport Association of School and College Leaders (ASCL) powiedział, że nauczyciele zostali „odebrani, aby odebrać utwory” jako „niedofinansowane szersze usługi publiczne”.
Dodał, że szkoły „nie są oficjalnie uznane ani zasługujące na świadczenie szerszych usług, ale i tak muszą to robić”, zgodnie z pandemią, środkami oszczędnościowymi i kosztem życia.
„Od prowadzenia banków żywności i wspierania rodzin mieszkaniami, po rozwiązywanie problemów parkingowych i pośredniczenie w sporach rodzicielskich, obciążenie na nauczycieli i liderów szkół wyższych nigdy nie było wyższe”, według Julie McCulloch, dyrektor ds. Strategii i polityki ASCL.
ASCL określił mapę drogową dla szkół usługowych w Anglii, powinna być zasadniczo oczekiwana, i która powinna ponosić odpowiedzialność innych agencji.
Raport podał, że kontrole dentystyczne, zdrowie rodzin uczniów i zachowania uczniów w mediach społecznościowych poza godzinami szkolnymi.
„Niektóre z tych zagadnień mają oczywiście ogromne znaczenie, ale nie mogą być nadal podjęte przez nauczycieli” – powiedziała McCulloch.
„Należy zrobić więcej, aby wyraźnie rozróżnić, gdzie rozpoczynają się i kończą podstawowe obowiązki personelu edukacyjnego.
„Czas przemyśleć dokładnie to, czego oczekujemy od szkół i szkół wyższych oraz jak powinny być zasobnione do tych wymagań”.
Mapa drogowa zaleca 16 działań w celu rozwiązania wyzwań stojących przed systemem edukacji, w tym: inwestowanie w usługi dla dzieci; określenie jasnych obowiązków w zakresie edukacji, zdrowia i opieki społecznej w każdym obszarze; Zapewnienie, że stoły ligowe koncentrują się wyłącznie na edukacji podstawowej; i umożliwienie szkół na zawary problemów, jeśli agencje zewnętrzne nie mają problemu.
Przeczytaj więcej od Sky News:
Rodzice muszą poradzić sobie z złym zachowaniem
Bezpłatne posiłki szkolne rozszerzyły się
Ostrzeżenie nad „niekonwencjonalnym” nauczaniem
Raport określa również pewne obowiązki, których szkoły mogą się spodziewać, z odpowiednim finansowaniem i zasobami, na przykład pomaganie uczniom w ich higienie osobistej, zdrowiu psychicznym, doradzanie w sprawach zdrowia seksualnego i dostarczanie technologii.
Inne środki mogą obejmować prowadzenie zajęć rodzicielskich, świąteczne kluby żywności i aktywności lub wsparcie finansowe w postaci mundurków szkolnych i innych odzieży dla walczących rodzin.
ASCL zaleca zwiększenie wynagrodzenia w celu odzwierciedlenia wymagań zawodu, zwiększając zakres kwalifikacji zawodowych, oferując elastyczną pracę i rozwiązanie nadmiernych formalności.
Raport ostrzega również, że „status nauczania zmniejszył się w ostatnich latach”, wpływając na morale, zadowolenie z pracy i wskaźniki retencji.