Wszystkie główne utwory zostały odzyskane z samolotu pasażerskiego i helikoptera armii amerykańskiej, które zderzyły się w powietrzu w Waszyngtonie w zeszłym tygodniu, twierdzą urzędnicy bezpieczeństwa.
Sześćdziesiąt siedem osób zostało zabitych w 29 stycznia katastrofa który pozostawił oba samoloty w rzece Potomac po zanurzeniu się w wodzie. . Pozostałości wszystkich ofiar zostały odzyskane. Nie było ocalałych.
Załogi Salvage pracują nad odzyskaniem wraku American Airlines Jet i helikoptera Black Hawk.
Ich czarne pudełka zostały znalezione, a gruz Crash jest teraz w hangarze w Arlington w stanie Wirginia, gdy sonda trwa.
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Transportu (NTSB) powiedziała: „Śledczy będą szukać znaków świadków w samolocie, które mogłyby dostarczyć wskazówek pod kątem kolizji”.
W sobotę samolot wyposażony w lasery przeleciał nisko nad rozbić się Scena, która skanowała dno rzeki. Załogi spędzą nadchodzące dni, szukając mniejszych śmieci przed zakończeniem pracy w ciągu około tygodnia.
W czasie katastrofy American Airlines Flight 5342, niosąc 60 pasażerów i czterech załogi, przygotowywał się do lądowania na pobliskim lotnisku Ronald Reagan Washington w Arlington, podczas gdy helikopter Sikorsky, z trzema pilotami na pokładzie, był ćwiczeniem treningowym.
Czytaj więcej:
Co wiemy o ofiarach
Pilot helikoptera był byłym doradcą Białego Domu
Helikopter był „powyżej limitu”
Rejestrator lotu odrzutowego wykazał swoją wysokość jako 325 stóp (99 m), plus minus 25 stóp (7,6 m).
Helikopter latał z prędkością 300 stóp (91 m), czyli 100 stóp (30,5 m) w stosunku do maksymalnej dozwolonej trasy, powiedział NTSB.
Kluczowy system bezpieczeństwa wyłączony
Na początku tego tygodnia okazało się, że kluczowy system bezpieczeństwa został wyłączony na helikopterze.
Ted Cruz, przewodniczący komisji ds. Handlu senackiego, który został poinformowany przez śledczych, powiedział, że Black Hawk wyłączył automatyczny zależny od monitoringu (ADS-B), który jest dozwolony dla samolotów wojskowych.
ADS-B to zaawansowana technologia nadzoru do śledzenia lokalizacji samolotów. Cruz powiedział, że helikopter ma transponder, więc pojawiłby się na radarach, ale ADS-B jest znacznie dokładniejszy.
„To była misja szkoleniowa, więc nie było przekonującego powodu bezpieczeństwa narodowego, aby ADS-B został wyłączony”-powiedział Cruz.
Przeczytaj więcej od Sky News:
Sędzia zatrzymuje się, że Trump planuje postawić tysiące pracowników na urlop
41 zabitych i autobusu wypalił się po zderzeniu z ciężarówką w Meksyku
Ponadto Federalna Administracja Lotnicza (rozpoczęła przegląd lotnisk z dużą liczbą mieszanego śmigłowca i ruchu samolotu w pobliżu po tym, jak Cruz powiedział, że chciał przeglądu bezpieczeństwa.
Prezydent Donald Trump W czwartek obwinił kolizję o to, co nazwał „przestarzałym” systemem komputerowym używanym przez amerykańskich kontrolerów ruchu lotniczego i ślubował go zastąpić.
Do katastrofy powiązał również popęd różnorodności w FAA.
Od tamtej pory zostało powiedziane Nie ma dowodów poprzeć roszczenie prezydenta.
W zeszłym tygodniu katastrofa była najbardziej śmiercionośna katastrofa lotnicza w USA od 12 listopada 2001 r., Kiedy odrzutowiec uderzył w dzielnicę w Nowym Jorku wkrótce po starcie, zabijając wszystkie 260 osób na pokładzie i pięć na ziemi.