Szkoły Anglii są pod świeżą analizą po tym, jak dane rządowe ujawniły znaczny wzrost zarówno zawieszeń, jak i stałych wykluczeń.

Według działu Edukacjaprawie 300 000 uczniów zawieszono podczas wiosennego okresu 2023/24, co stanowi wzrost o 12% zarejestrowany wiosną 2022/23.

Zawiesiny prawie się podwoiły od wiosny 2019 r., W spadku o 93% z 153 465 wtedy.

Tymczasem stałe wykluczenia były również wyższe i wzrosły z 3 039 do 3 107, co stanowi wzrost o 2%.

Podczas organizacji charytatywnej Lewisa Hamiltona, dyrektor generalny Jason Arthur powiedział: „Nadal widzimy, że liczba dzieci tracących naukę z powodu zawieszenia i wykluczeń rośnie z roku na rok – szczególnie w przypadku wrażliwych uczniów, którzy stoją przed niekorzystną sytuacją lub dyskryminacją”.

Przyczyną zarówno zawieszeń, jak i stałych wykluczeń było „uporczywe zachowanie destrukcyjne”, ale wiele głosów z sektora edukacji twierdzi, że liczby opowiadają głębszą historię o presji post -pandemii.

Arthur powiedział: „Utrzymujące się zakłócające zachowanie nadal jest najczęstszym powodem – ale zabieranie dzieci z klasy często odnosi się jedynie do objawów, a nie podstawowych przyczyn złego zachowania”.

Przeczytaj więcej od Sky News:
Uczeń zabity podczas dźgnięcia w szkole francuskiej

Napięcia Indii i Pakistanu rosną po ataku
Fani Oasis „stracili 2 miliony funtów na oszustwa biletowe”

Kampanie i związki również zareagowali z troską. Szef stowarzyszenia liderów szkolnych i uczelni Pepe Di’iasio ostrzegł: „Młodzi ludzie mają tylko jedną szansę na dobre wykształcenie… brak czasu w klasie uszkadza ich przyszłość”.

Wezwał ministrów do poparcia „strategii wczesnej interwencji”, zamiast polegać na wykluczeniach jako szybkiej poprawce.

Paul Whiteman, z National Association of Head Teachers, powtórzył prośbę, podkreślając, jak ubóstwo, koszt życia kryzysu a utrzymujący się pandemiczny opad napędzał złe zachowanie.

Podkreślił, że szkoły „potrzebują finansowanej, specjalistycznej pomocy” w celu rozwiązania pierwotnych przyczyn.

Dyrektor organizacji charytatywnej Steve Haines powiedział: „Ponad 295 000 zawieszeń jest ostrym ostrzeżeniem: nasze szkoły nie są ustawione na wsparcie wszystkich uczniów. Młodzież w niekorzystnej sytuacji czterokrotnie bardziej narażona jest na zawieszenie”.

Minister edukacji Stephen Morgan przyznał „zepsuty system”, przysięgając, że rząd „planu zmiany” wprowadzi specjalistów od psychiki psychicznej w każdej szkole, zwiększaj wsparcie i rozszerzy bezpłatne kluby śniadaniowe – według niego ograniczy „podstawowe przyczyny złego zachowania”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj