Twórcy labubu Dolls – popularne wśród celebrytów, w tym Rihanna, David Beckham i Paris Hilton – zgłosili prawie 400% wzrost zysków w pierwszej połowie tego roku po tym, jak popyt na brzydkie zabawki.
Producenci Dolls, pop Mart, wydali pół roku wyników, ponieważ akcje w firmie wzrosły o ponad 230% od początku 2025 r.-podobno sprawiają, że chińska firma jest bardziej cenna niż twórca Barbie Mattel, firma macierzysta Hello Kitty Sanrio i Transformers Makers Hasbro.
Według Financial Times, sprzedaż chińskiej firmy zabawki potroiła do 13,9 mld juanów (1,4 mld GBP), podczas gdy zysk netto wzrósł o prawie 400% do 4,6 mld juanów (474 mln GBP) w ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku.
Mówi się, że około 40% sprzedaży pochodziło spoza Chin.
Labubu, zębowy członek serii zabawek „The Monsters” zaprojektowany przez ilustratora Kasinga Lunga, stał się ulubieńcem celebrytów, w tym Davida Beckham, Rihanny i Paris Hilton.
Okazało się również, że trudno było zdobyć konsumentów po wyprzedaniu w różnych miejscach na całym świecie.
Pop Mart Boss, Wang Ning, powiedział w środę, że jego firma z zabawkami jest na dobrej drodze, aby osiągnąć cel ukierunkowanego dochodu wynoszącego 20 mld Yuan (2,06 mld funtów) w 2025 r., A w tym roku „30 miliardów (3,10 funtów) również powinno być dość łatwe”.
Według Forbesa-od 1,8 mld USD (1,3 mld GBP) 38-letniego dyrektora naczelnego gwałtownie wzrosła od 2024 r.-od 1,8 mld USD (1,3 mld GBP). W czerwcu otrzymał nazwę 10. najbogatszej osoby w Chinach.
A jego firma ma nadzieję, że będzie dalej rozwijać się, a kierownictwo mówi w środę, że ekspansja rynków wschodzących na Bliskim Wschodzie, Europie Środkowej oraz w Ameryce Środkowej i Południowej badano.
„Myślę, że na rynkach zagranicznych jesteśmy nadal bardzo pozytywni, a także uważamy, że nadal istnieje bardzo szeroka przestrzeń na rozwój” – powiedział Wang, dodając, że sprzedaż z Ameryki Północnej i Azji i Pacyfiku w tym roku razem równa sprzedaży Chin w 2024 roku.
W Stanach Zjednoczonych, w których pop Mart ma obecnie około 40 sklepów, Wang powiedział, że firma rozpocznie fazę „stosunkowo szybkich otworów w sklepie” w ciągu następnego roku lub dwóch, a 10 kolejnych sklepów w USA zostanie otwarte do końca tego roku.
Firma ma sklepy w Manchesterze i Londynie w Wielkiej Brytanii – a także ma pop -upy w Harrods i Hamleys.
Zabawki można również kupić online i w automatach o nazwie „Robo Shops” w innych częściach Wielkiej Brytanii.
Podstawowym biznesem Pop Mart jest produkowanie i sprzedawanie zabawek kolekcjonerskich, wiele z nich opracowało się z artystami i sprzedawanych w „Blind Boxes”.
Pakiety, które zwykle kosztują około 14 funtów w Wielkiej Brytanii, oznaczają, że konsumenci nie wiedzą dokładnie, która iteracja zabawki jest w środku.
Pomogło to zwiększyć zakupy, zwłaszcza od kolekcjonerów, którzy chcą posiadać kompletne zestawy każdego zakresu zabawek.
Kolekcjoner podobno zapłacił 1,2 mln juanów (124 000 funtów) za limitowaną edycję wielkości człowieka na aukcji w Pekinie w czerwcu.
Do tej pory były popularne jako urok, który można przymocować do torebek, Pop Mart twierdzi, że w tym tygodniu uruchomi mini wersję Labubu, którą można przymocować do telefonów.
Przeczytaj więcej od Sky News:
Dławik ostrzeżenia nad fałszywym labubusem
Zaskoczenie wzrost inflacji do najwyższego od roku
Rachunki za energię, które mają wzrosnąć od października
Zyski z potworów
Pop Mart powiedział we wtorek „Monsters” przyniósł 4,81 mld Yuan (496 mln GBP) w pierwszej połowie tego roku – stanowiąc 34,7% całkowitych przychodów.
Firma powiedziała, że cztery inne serie Pop Mart Toy „zarobił ponad 1 mld Yuan (1 mln GBP), w tym„ Molly ”i„ Crybaby ”, powiedziała firma.
„Oczekujemy więcej uzupełniania istniejących serii i uruchomienia nowych edycji, aby zwiększyć ekspansję zarobków w drugiej połowie.
To powiedziawszy, akcje prawdopodobnie pozostają zawyżone, ponieważ inwestorzy przeoczają wysokie ryzyko biznesowe na dłuższą metę, w naszym
Zobacz ”, powiedział Jeff Zhang, analityk w amerykańskiej firmie usług finansowych Morningstar.
Zgłoszono, że pop Mart ma kapitał rynkowy – sposób pomiaru całkowitej wartości firmy – około 25 miliardów funtów na początku tego roku.
Liczba była więcej niż łączna wartość gigantów z zabawkami Sanrio (7,5 mld GBP), Hasbro (6,4 mld GBP) i Mattel (4 mld funtów), zgodnie z serwisem News News Sherwood News.
Kolejne w zabytkach pop Mart jest imperium w stylu Disneya, a kierownictwo twierdzi, że firma jest optymistycznie nastawiona do możliwości
Postacie pop Mart, które wystąpi w filmach animowanych i atrakcjach parku rozrywki, choć nie oczekuje się, że w krótkim okresie przyczynią się one dużą ilość bezpośrednich przychodów.
Uważaj na fałszywy labubus
Wzrost popytu na szefów rady Labubus doprowadził do ostrzegania ludzi przed niebezpieczeństwem kupowania fałszywych wersji lalek na początku tego roku.
Standardy handlowe ostrzegły, że bez odpowiednich kontroli bezpieczeństwa podrobione zabawki mogą zawierać zagrożenia zadławienia, toksyczne materiały lub wadliwe elementy, które narażają dzieci poważne.
W ostatnich tygodniach organizacja zajęła tysiące niebezpiecznych podrobionych lalek labubu – z ponad 2000 skonfiskowanymi od 13 sprzedawców detalicznych w północnym Tyneside w ciągu zaledwie miesiąca, powiedział Chartered Trading Standards Institute (CTSI).