Mistrzostwa 4 narodów między USA a Kanadą W czwartek wieczorem przyciągnęła znaczącą publiczność dla emisji ESPN.
Zwycięstwo Kanady 3-2 nad USA w dogrywce wyniosło średnio 9,3 miliona widzów, największej publiczności w historii NHL. Poprzedni poziom wynosił 8,9 miliona W telewizji NBC w meczu 7 finału Stanley Puchar 2019 między Boston Bruins i St. Louis Blues.
Publiczność ESPN osiągnęła szczyt 10,4 miliona widzów i nadał sieci największą oglądalność NFL lub uniwersytecką na platformach sieci od finału NBA 2024.
Czwartkowy mecz o mistrzostwo 4 narodów nadal prowadzi do złotego medalu między USA a Kanadą na Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver w 2010 roku, która wynosiła średnio 27,6 miliona widzów dla NBC. Jednak najczęściej oglądany nielympijski mecz hokeja na lodzie jest imponującym pokazem międzynarodowego turnieju w połowie sezonu w lutym ogłoszonym w zeszłym roku podczas meczu NHL All-Star.
Finał USA-Canada narysował publiczność na równi z sportem zwykle postrzeganym jako bardziej popularna w Stanach Zjednoczonych, Jak zauważył okropny ogłoszenie. Na przykład ostatnia runda Masters przyciągnęła 9,59 miliona dla CBS. Pod koniec listopada wielkiego meczu piłki nożnej Big Ten między Indiana i Ohio State przyciągnął 9,33 miliona widzów na Fox.
Po stronie kanadyjskiej Sportsnet średnio 5,7 miliona widzów i TVA narysowała 1,18 milionazapewniając całkowitą publiczność wynoszącą prawie siedem milionów. Wysokie na Sportsnet wynosił 7,3 miliona w czasie nadgodzin Connor McDavid strzelił zwycięską bramkę dla Team Canada.
Tylko zeszłoroczna gra 7 finału Pucharu Stanleya między Florida Panthers i Edmonton Oilers przyciągnęła większą liczbę w Kanadzie, średnio 7,55 miliona widzów w Sportsnet, CityTV i CBC. Jednak pojedynek Panthers-Ooutlers był w telewizji transmisji w Kanadzie, podczas gdy Mistrzostwa 4 Narodów były tylko na kablu.
Całkowicie, Ponad 16 milionów widzów W Ameryce Północnej dostrojone do gry.
W ubiegłą sobotę spotkanie Kanady i USA w turnieju 4 narodów, Zwycięstwo 3-1 USA które przyciągały nagłówki Trzy walki w otwarciu gry dziewięć sekundśrednio 4,4 miliona widzów na ABC ze szczytem 5,2 miliona. Sportsnet przyciągnął do gry publiczność w wysokości 4,7 miliona.