NOWYMożesz teraz słuchać artykułów z wiadomościami Fox!

. Administracja Trumpa jest ukierunkowana „Wprowadzające w błąd reklamy narkotykowe” poprzez inicjowanie reguł w celu zamknięcia luki w 1997 r. Umożliwia reklamodawcom narkotyków ukrywanie zagrożeń bezpieczeństwa w reklamach nadawczych i cyfrowych.

Departament Zdrowia i Opieki Społecznej (HHS) i Federalna Administracja Drugą (FDA) we wtorek wysłał tysiące listów ostrzegawczych w branży farmaceutycznej. Źródła zaznajomione z listem poinformowały Foxa, że ​​firmy, które praktykują szeroko rozpowszechnione reklamy, takie jak HIM, należą do osób otrzymujących zawiadomienie.

Fox News Digital uzyskał również kopię listu wysłanego do firmy farmaceutycznej, która określa obawy, że „pacjenci nie widzą dobrej równowagi informacji dotyczących produktu narkotykowego” i kierują firmą do „usunięcia wszelkich niezgodnych reklam i wprowadzenia całej komunikacji promocyjnej”.

Robert F. Kennedy Jr. i dr Marty Makary posłali we wtorek listy do tysięcy firm farmaceutycznych, z ostrzeżeniami, aby zaprzestać zwodniczych reklamy leków.

Sekretarz HHS RFK Jr. i komisarz FDA, dr Marty Makary, rozpalają zwodnicze reklamy narkotykowe. (Andrew Harnik/Getty Images)

Trump wysyła listy do 17 firm farmaceutycznych na obniżenie cen leków

„Zdecydowanie zbyt długo FDA zezwala na wprowadzanie w błąd reklam leków, zniekształcając relacje lekarza-pacjent i powodując zwiększone zapotrzebowanie na leki niezależnie od stosowności klinicznej” Komisarz FDA Marty MakaryMD, MPH powiedział Fox News Digital w oświadczeniu. „Firmy farmaceutyczne wydają do 25% swojego budżetu na reklamę”.

„Te miliardy dolarów byłyby lepiej wydawane na obniżenie cen narkotyków dla codziennych Amerykanów” – dodała Makary.

Listy do różnych firm są wysyłane we wtorek po południu i nie jest jasne, czy jakiekolwiek firmy miały możliwość odpowiedzi.

Komisarz FDA Marty Makary

Komisarz FDA dr Marty Makary powiedział: „Zdecydowanie zbyt długo FDA zezwoliło na wprowadzanie reklam narkotykowych”. (Saul Loeb/AFP przez Getty Images)

Fox News Digital skontaktował się z HIMS/jej, ale nie otrzymał odpowiedzi.

Chciałbym, żeby przesłuchanie Rfk Jr. Było „bardziej produktywne”, mówi szef FDA

Zawiadomienie wysłane przez dwa Agencje związane ze zdrowiem Przytacza także przegląd 2024 w Journal of Pharmaceutical Health Services Research, który wykazał, że chociaż każdy farmaceutyczne media społecznościowe podkreśla korzyści leków, tylko 33% tych firm wspomina o potencjalnych szkodach.

Federalna ustawa o żywności, narkotykach i kosmetykach (FDCA), prawo z 1938 r. I podpisane przez prezydenta Franklina D. Roosevelta, upoważnia FDA do uchwalenia odpowiednich przepisów dotyczących reklamy farmaceutycznej.

Reklamy w mediach społecznościowych dotyczą również FDCA i przepisów określonych przez FDCA.

Podpis FDA poza siedzibą główną.

FDA ma władzę regulacyjną nad reklamami farmaceutycznymi. (Reuters/Andrew Kelly/Plik zdjęcie)

Lek psychodeliczny popularny w latach 60. XX wieku może złagodzić niepokój, ponieważ lekarze dzielą ostrzeżenia

„Pacjenci zasługują na prawdę o lekach, które są przepisywane” – powiedział Sekretarz HHS Robert F. Kennedy, Jr. powiedział w oświadczeniu do Fox News Digital. „Przez prawie trzy dekady firmy farmaceutyczne zawierały system, aby wprowadzić rodziny w błąd podczas kieszonkowych miliardów.

„Te dni minęły” – kontynuował Kennedy. „Przywracamy uczciwość i odpowiedzialność w reklamie narkotykowej w celu ochrony pacjentów i odbudowy zaufania publicznego”.

Kliknij tutaj, aby uzyskać aplikację Fox News

Zgodnie z przepisami FDA pisemny list ostrzegawczy, podobnie jak te przesłane przez agencję we wtorek, jest pierwszym krokiem w upominaniu firm farmaceutycznych i jest jedną z najczęściej stosowanych metod egzekwowania FDA.

Preston Mizell jest pisarzem z Fox News Digital obejmującą najświeższe wiadomości. Wskazówki dotyczące historii można wysłać na adres preston.mizell@fox.com i na xmizellpreston

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj